Здравейте колеги, трябва ми спешно помощ!!!
Имам CLK 200 kompressor 192hp 1999 год. Реших да отида и да му поставя газов инжекцион ,но ми казаха , че не е препоръчително на компресорите ,защото дава проблем от време на време!
Казаха ми, че няма проблем с поставянето, но този модел автомобил е бил проблемен със запалителната система и след поставянето на газов инжекцион има вероятност при натоварване на автомобила един от цилиндрите да спира да работи и като се загаси колата и пак се запали да се оправя!!! Въпросът ми е така ли е това нещо, защото ме притеснява ужасно много и има ли вероятност да се отстрани това нещо !!!
Моля за помощ!!
Монтиране на газов инжекцион на CLK 200 W208
Започната от ka4amaka, 01 фев 2016 - 19:26:28
44 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 февруари 2016 - 19:26
#2
Публикувано 01 февруари 2016 - 21:55
Без проблем се газифицира от човек знаещ какво прави.Трябва всичко да е изрядно при работа на бензин и тогава се поставя газ.Ако гаси цилиндри при изрядна бензинова работа е от лош монтаж с неподходящи компоненти или настройка на газта.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Публикувано 01 февруари 2016 - 22:05
Ако системата е правилната, няма да имаш проблеми. Проблемитв,които спомена идват от дюзите. Когато са захабени и започва да прекъсват, докато не изгорят в един момент. Аз така сме их цялата ел.ситема и хубаво,че ми изгоря,че да разбера от какво е
Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk
Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk
CLK200 Kompressor - W208 '00
#4
Публикувано 01 февруари 2016 - 22:31
Не разбрах кои дюзи визира колегата Цанков,газови ли,бензинови ли.Ако говориш за окабеляването по бензиновата система,за първи път чувам за проблем с модел 208 мислех че е само за 124 и 202 до 96-97г.Бензиновите дюзи горът от неправилно почистване,на мен са ми горили в квалифициран уж сервиз 2бр.Газовите е много общо да ги слагаме под общ знаменател,има дюзи и дюзи.За пример ще дам най издръжливите дюзи на Ланди Ренцо които карат по 300 000км,БРЦ над 150 000км а евтините валтекоподобни държат 50 000км.Ако са на некое БМВ или Хауди е възможно от това че са на 1,5 ома да се скапят за 15-20 000км.Но това сега си гадаем тук без да се гледа с комп не става.Поне аз не мога,може би някой колега да може.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Публикувано 01 февруари 2016 - 22:56
Автомобила си работи перфектно на бензин. Никъкви проблеми не ми е правил до сега, а спрямо газовата оредба искам да слагам Ланди Ренцо, и днес като отидох при човека в сервиза ми каза тези неща. Сервиза в който искам да го слагам е доста добър има го в доста градове в цялата страна "ДИАНА" Се казва !!!
#6
Публикувано 01 февруари 2016 - 23:39
Градски, Ланди не са в Диана-та, или поне последно не бяха... по пътя към гарата са.
Диана са гумаджии.
Няма да сбъркаш със системата, но перфектната работа на бензин е нещо субективно. Ако наистина е така, няма грижи.
Но приготви се за леки драми, Бенцовете от това поколение са малко претенциозни към газ. Не че не може да се направи, напротив... просто едно на ум.
Ако си решил, слагай смело, после най-много да смениш няколко дреболии по системите за горивната смес, една допълнителна настройка и ще стане.
#7
Публикувано 02 февруари 2016 - 00:21
Да точно по пътя за гарата мисля, че сервиза се казва Диана , но не съм сигурен. Там слагат ланди ренцо!
Спрямо мотора пак казвам няма никъкви проблеми, но като ми го казаха това нещо се притесних да не започне да ми прави проблеми. Затова искам да попитам дали някой е слагал до сега и дали има ядове.
Спрямо мотора пак казвам няма никъкви проблеми, но като ми го казаха това нещо се притесних да не започне да ми прави проблеми. Затова искам да попитам дали някой е слагал до сега и дали има ядове.
#8
Публикувано 02 февруари 2016 - 00:26
Визирам газовите дюзи, които при мен са Ланди - черните. Иначе смених бобини, свещи и кабели. Много интересно,че при всеки нов компонент, проблема изчезваше за 100/200км. и после пак се появяваше докато не ми изгоря едната дюза. Явно са били на 300к, което няма да ме учудиНе разбрах кои дюзи визира колегата Цанков,газови ли,бензинови ли.Ако говориш за окабеляването по бензиновата система,за първи път чувам за проблем с модел 208 мислех че е само за 124 и 202 до 96-97г.Бензиновите дюзи горът от неправилно почистване,на мен са ми горили в квалифициран уж сервиз 2бр.Газовите е много общо да ги слагаме под общ знаменател,има дюзи и дюзи.За пример ще дам най издръжливите дюзи на Ланди Ренцо които карат по 300 000км,БРЦ над 150 000км а евтините валтекоподобни държат 50 000км.Ако са на некое БМВ или Хауди е възможно от това че са на 1,5 ома да се скапят за 15-20 000км.Но това сега си гадаем тук без да се гледа с комп не става.Поне аз не мога,може би някой колега да може.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk
Този пост е редактиран от И. Цанков: 02 февруари 2016 - 01:31
CLK200 Kompressor - W208 '00
#9
Публикувано 02 февруари 2016 - 00:36
Е при монтирането на чисто нов газов инжекцион с всичко чисто ново и нови дюзи, мисля че няма да има проблем по тая логика. А спрямо дюзите ланди-те най добри ли са ?
#10
Публикувано 02 февруари 2016 - 01:19
Не!
Цанков, голяма реклама, на процент ли си?
Цанков, голяма реклама, на процент ли си?
#11
Публикувано 02 февруари 2016 - 01:43
Не!
Цанков, голяма реклама, на процент ли си?
Така ли прозвуча???
Направих нужната корекция в поста, но се опитах да помогна на колегата.
CLK200 Kompressor - W208 '00
#12
Публикувано 02 февруари 2016 - 08:13
Не са най-добри а най-голям пробег имат,най-издръжливи са.Защо е нужно монтирането на нов инжекцион,всичко ли е развалено?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#13
Публикувано 02 февруари 2016 - 08:18
Е при монтирането на чисто нов газов инжекцион с всичко чисто ново и нови дюзи, мисля че няма да има проблем по тая логика. А спрямо дюзите ланди-те най добри ли са ?
Колега, не се връзвай на първото мнение от сервиз. Пообиколи още няколко. Освен това има и специализиран сервиз на Ланди в София.
Моята кола е с ГИ от 80000 км и в момента работи много добре. Но за да стигна до тук ми трябваха 2 години киснене в сервиза на газаджиите.
Най-добрите газови дюзи, които знам са Кейхин, но те не са за нашата газ. Запушиха ми се след около 10 000 км. Сега съм в обикновени от 60 лева и чак след около 70 000 км едната дава леки признаци на запушване.
#14
Публикувано 02 февруари 2016 - 10:08
Не са най-добри а най-голям пробег имат,най-издръжливи са.Защо е нужно монтирането на нов инжекцион,всичко ли е развалено?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не аз до сега не съм имал газ на този автомобил и като се монтира имам предвид всичко да е качествено и хубаво !
#15
Публикувано 02 февруари 2016 - 10:11
Колега, не се връзвай на първото мнение от сервиз. Пообиколи още няколко. Освен това има и специализиран сервиз на Ланди в София.
Моята кола е с ГИ от 80000 км и в момента работи много добре. Но за да стигна до тук ми трябваха 2 години киснене в сервиза на газаджиите.
Най-добрите газови дюзи, които знам са Кейхин, но те не са за нашата газ. Запушиха ми се след около 10 000 км. Сега съм в обикновени от 60 лева и чак след около 70 000 км едната дава леки признаци на запушване.
Мерси за съвета колега. Ще мина през някой друг сервиз още да видя какво ще кажат и другите майстори и ще реша какво да правя!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни