Да разбира се, голямата е в играта винаги, малката - само когато се налага.
При теб малката батерия е за съвсем друго нещо!
Публикувано 19 януари 2016 - 23:07
Да разбира се, голямата е в играта винаги, малката - само когато се налага.
При теб малката батерия е за съвсем друго нещо!
Публикувано 20 януари 2016 - 00:28
Мощното реле К57/2 отговаря не само за зареждането на малкия акумулатор. То също включва малкия акумулатор, когато има нужда от него, да дава захранване при проблем с основния акумулатор. Т.е. този шалтер включва и изключва малкия акумулатор към електро-инсталацията на колата. Когато трябва да се дозареди, го пуска да се зарежда. А когато има нужда да дава ток, го пуска да захранва ел.системата.. Да не забрявяме, че К57/2 може да се тества със СТАР-а.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
Публикувано 20 януари 2016 - 16:15
Здравейте,
преди малко монтирах новия акумулатор. Таблото си светна и работи!
Гледам, че сте заформили малък спор и ще ви кажа, че няма нужда от такива неща. Само се разводняват темите, а в тези раздели хората търсят помощ и конкретна полезна информация, а не спорове за кой колко много знаел. Все пак:
Смени си малкия акумулатор. Много важен елемент е в електроинсталацията на автомобила.
Със смяната ще се оправи всичко само и няма да има нужда да правиш нищо допълнително.
sv_trener, се оказа абсолютно прав. Смених батерията и всичко се оправи, без да правя нищо допълнително! Благодаря много, тренер!
За други търсещи инфо. Батерията която поръчах първоначално бе:
FIAMM MotorEnergy AGM / Storm VRLA AGM FTX14-BS
от магазина се обадиха, че нямало налични такива и ми продадоха на същата цена като FIAMM, батерия BOSCH:
BOSCH M6018 AGM YTX14-4 / YTX14-BS
Това е.
Благодаря на всички които взеха участие в темата. Проблема е решен успешно!
Публикувано 20 януари 2016 - 16:28
Публикувано 20 януари 2016 - 18:06
Радвам се, че всичко е както трябва.
Системата е достатъчно добре защитена, а е направена така, че да казва поне до някъде какво я боли и сърби.
Наистина както казва колегата преди мен няма да е зле сега да се закачи колата на една Стар диагностика да се прочетат и изчистят натрупаните грешки заради слабия малък акумулатор.
Така всичко ще си бъде в нормите.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
Публикувано 20 януари 2016 - 18:12
Радулан,мадулан кво стана сега?Кой ще трябва да си къса дипломата сега?Тренера или господин всезнайко?
Не се заяждам,но бъди по-толерантен към хората тук.Всеки се опитва да помогне според възможностите си и това което го е научила практиката.....
Публикувано 20 януари 2016 - 20:21
Колеги,
Предлагам да запазим добрия тон и да не влизаме остро.
Понякога на нас зад клавиатурите ни липсват дребни детайли, които може и пусналият темата да не знае - в случая става въпрос за закупен наскоро автомобил.
Радвам се, че проблемът е разрешен и темата може да бъде полезна и на други хора с подобни затруднения.
Публикувано 27 януари 2016 - 12:16
така, сега ще тръкна и на двамата постовете, че работата отива на кавга м/у интелигентни хора.
... другото е, че никой от вас не е в позиция да определи еднолично на кой къде му е мястото. (за протокола: аз също не съм в такава позиция)
Да повторим опциите: видно е, че има някаква драма. Видно е, че имате и двамата много сериозни познания. Само че, ако възнамерявате да си ги премервате (познанията, не друго), има само една опция: без заядливи и хапливи препратки м/у вас. Убеден съм, че може да сте доста креативни в тънките намеци, ние също можем да сме много креативни в грешното им интерпретиране.
Публикувано 27 януари 2016 - 19:14
Прав си, все пак той е един от най уважаваните колеги, особено на тема ел. инсталации!
Без повече заяждане по темата - така изглежда таблото при проблем в големия акумулатор - изключва консуматори:
Така изглежда таблото при много скапана малка батерия или пък разкачена от колата!
Така изглежда диагнозата при скапана или разкачена малка батерия!
Няма вариант заради малката батерия да се изключи таблото. И въобще няма нещо в цялата кола, което при запален мотор да изключи таблото, освен проблем в самото табло. Някой правилно спомена, че при връщане на километри се случва да се омаже положението.
В тази връзка да попитам автора на темата - как е сменил малката батерия, голямата разкачал ли е или нещо друго което може да е рестартирало таблото?
Този пост е редактиран от radulan: 27 януари 2016 - 19:16
Публикувано 24 декември 2016 - 19:59
Здравей те колеги и аз имам същия проблем с таблото,но моя мерцедес е ц класа 203.Колата не я бях карал 2 месеца,тъй като бях в чужбина.Интересува ме къде се намира тази втора батерия!Благодаря предварително.
Публикувано 24 декември 2016 - 22:01
W203 няма втора батерия.
Публикувано 25 декември 2016 - 08:23
Тогава в случая при мен каква може да бъде причината за не работещото табло!При колегата с Е класата е били втората батерия!
Публикувано 25 декември 2016 - 11:55
Публикувано 25 декември 2016 - 14:33
Не ,карах я два дни но таблото не проработи,никакви индикации, оборотомер,километраж, дисплей ,дори и бутоните на кормилото не работят иначе мигачи фарове си работят!Утре ще замеря акумулатора,него не съм го сменял!
Публикувано 25 декември 2016 - 15:05
Умряло табло. Те бутоните на волана минават през таблото. То като не работи нямат връзка към can шината за да командват аудиото примерно.
Предполагам всички бушони си ги проверил?
Този пост е редактиран от madwifi: 25 декември 2016 - 15:06
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни