Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

волана тресе


  • Please log in to reply
50 мнения по тази тема

#31 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 17 април 2017 - 19:06

Абе мойте не подскачат видимо ама едните тресат на 110, другите към 140, все скорости с които се кара на дълъг път. Ще ида на преглед отново на Семинарията да видим какво ще излезе.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Този пост е редактиран от mradulov: 17 април 2017 - 19:07

  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#32 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 17 април 2017 - 19:17

Отдавна беше моята сага. Разправия, загуба на време и средства си е. Спомням си че момчето извади желязната джанта която седеше в багажника за резервна, решихме че не е използвана никога и може да и се вярва и на нея завъртя една по една всички гуми, 3 от 4 бяха криви. Дали от завода излезли с по ниско качество или от неправилно седене по складове няколко месеца господ знае.


Този пост е редактиран от vencislav: 17 април 2017 - 19:17

  • 0

#33 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 17 април 2017 - 19:45

Така де, имам заводска джанта двто не е ползвана никога, мога да повторя твоя експеримент. Да видим какво ще излезе.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#34 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 17 април 2017 - 20:34

За съжаление както всичко останало в България и гумите са на късмет. Уж маркови, ама произведени за бившия соц лагер.

Колега, между другото с какво точно налягане са гумите ти?


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#35 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 17 април 2017 - 21:06

Не знам колко е вярно но май наистина хубавите гуми започват от 18 инча нагоре, 17-те са под ? а всичко надолу си е откровена ширпотреба. Даже някой топ модели на топ фирми се произвеждат от 17" нагоре.


  • 0

#36 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 17 април 2017 - 21:14

Ми летните са 18 Пирели, зимните 17 Мишелин. Уж съм с от хубавите, ама си тресе...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#37 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 април 2017 - 21:35

Има и още нещо при каналните гуми тип Conti и Z-Line.

Предните ми Nokian-и 225/45/17 имаха една дефектна в комплекта. Перфектно прави при въртене на машина, с малка нужда от баланс, но каналите на едната леко криволичеха. Ефектът, като описания по-горе.

Сегашните нямат проблеми и всички драми ги отдавам на настилката. 

 

Съгласен за размерите и качеството. Почти всичко на 16" е ширпотреба, защото по-интересните серии от един и същ модел не ги поръчват.

Зимните са ми 16ки Continental, но версия FR (усилен и изнесен борд)... съответно си ги чаках бая време доставка.

Вече почти всички от 205/55/16 са без предпазен борд за джантата, преди години не беше така. Проста пазарна икономика, всеки иска евтиното и само това се внася.

Нокианите са ми произведени в Русия, Conti-тата в Чехия (или Словакия, не помня). Единствените по-нормални гуми, на които съм попадал, произведени в скъпа държава, са Vredestein.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#38 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 17 април 2017 - 21:42

А 

 

, ама си тресе...

 

При реглаж за сходимост някакви следи от предишни удари и нарушена геометрия


  • 0

#39 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 17 април 2017 - 21:54

Зимните са на две зими, да кажем че не са ми мерило, летните 18 ги купувах аз миналия юли края, дет се вика на една разходка из Гърция са и са на оригинални джанти в прилично състояние.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#40 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 април 2017 - 08:00

Ами машината, която мери и гумата, за кривини е на кръговото за от Ломско шосе и околовръстното шосе към Волуяк. Съмнявам се да е крива гума, защото си играх с резервната гума, да я поставям на различни места, но тресенето почти не се променяше. Резервната е оригиналната гума и джанта, като преди пробите я балансираха. Чудя се ако е крив някой от предните дискове, но може ли да не тресе при спиране?


  • 0

#41 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 18 април 2017 - 09:06

Няма шанс да не тресе при спиране, особено с повече от 100 км/ч. За съжаление аз ходя на баланс до Козлодуй и не мога да ти препоръчам къде да отидеш, но защо не пробваш някой от големите центрове за гуми тук? Може пък те да видят нещо, което другите не могат.


  • 0

#42 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 април 2017 - 09:49

А 

 

 

При реглаж за сходимост някакви следи от предишни удари и нарушена геометрия

Не, нямаше следи от удари и нарушена геометрия при реглажа.


  • 0

#43 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 април 2017 - 10:32

Ако не е крива гума или джанта другата възможност е ако не си с оригинални джанти за модела да липсва втулка/и или да има счупена такава.
Продължавам да държа на гумите,особенно след като поясняваш че вибрацията е непоносима.
  • 1

#44 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 18 април 2017 - 14:45

Пробва ли да смениш предни със задни? Опитай и да ги напомпиш на 2.7 примерно и карай така 1 час и виж дали пак има вибрации

Ето един подобен проблем тук: http://www.benzworld...m-hr-100-a.html

 


  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#45 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 април 2017 - 17:17

Проблема може да е:

  • От хлабини в предното окачване, особено от кормилни щанги и накрайници, но си мисля ще тресе повече при спиране - Хари го е описал по-напред в темата
  • Гуми и джанти - пълно е с мнения и моето не се различава
  • От криви спирачни дискове, но ще тресе повече при спиране
  • От износени накладки - при мен имаше интересен случай, като натиснех спирачката и почваха едни вибрации...оказа се, че на едната задна накладка се е отчупило парче, около 15-20% от цялата площ, но не беше изпаднало, стои си вътре и прави поразии. И без това задните бяха за крещяща смяна, след това тресенето изчезна
  • От дебалансиран кардан също може да тресе има си и резонанс, при определени обороти се усеща най-добре, при мен беше между 70 и 90 км/ч. Свалиха ми предния кардан за рециклиране на каретата и го върнаха балансиран. След това тресенето почтииии изчезна
  • От разбити дмпфери на кардана или поставяне на друг такъв, който не е точния за модела

П.С. Ако тресенето не е от гума/джанта, по-скоро се учеща на цялото купе на колата, аз си гледам по подглавниците на предните седалки, те най-много вибрират.

Имал съм и случай с вода в гумата, но в тази ситуация и посточнните смени и баланси този вариант отпада.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни