Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Edited by mradulov, 17 April 2017 - 19:07 .
Posted 17 April 2017 - 19:06
Edited by mradulov, 17 April 2017 - 19:07 .
Posted 17 April 2017 - 19:17
Отдавна беше моята сага. Разправия, загуба на време и средства си е. Спомням си че момчето извади желязната джанта която седеше в багажника за резервна, решихме че не е използвана никога и може да и се вярва и на нея завъртя една по една всички гуми, 3 от 4 бяха криви. Дали от завода излезли с по ниско качество или от неправилно седене по складове няколко месеца господ знае.
Edited by vencislav, 17 April 2017 - 19:17 .
Posted 17 April 2017 - 19:45
Posted 17 April 2017 - 20:34
За съжаление както всичко останало в България и гумите са на късмет. Уж маркови, ама произведени за бившия соц лагер.
Колега, между другото с какво точно налягане са гумите ти?
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
Posted 17 April 2017 - 21:06
Не знам колко е вярно но май наистина хубавите гуми започват от 18 инча нагоре, 17-те са под ? а всичко надолу си е откровена ширпотреба. Даже някой топ модели на топ фирми се произвеждат от 17" нагоре.
Posted 17 April 2017 - 21:14
Posted 17 April 2017 - 21:35
Има и още нещо при каналните гуми тип Conti и Z-Line.
Предните ми Nokian-и 225/45/17 имаха една дефектна в комплекта. Перфектно прави при въртене на машина, с малка нужда от баланс, но каналите на едната леко криволичеха. Ефектът, като описания по-горе.
Сегашните нямат проблеми и всички драми ги отдавам на настилката.
Съгласен за размерите и качеството. Почти всичко на 16" е ширпотреба, защото по-интересните серии от един и същ модел не ги поръчват.
Зимните са ми 16ки Continental, но версия FR (усилен и изнесен борд)... съответно си ги чаках бая време доставка.
Вече почти всички от 205/55/16 са без предпазен борд за джантата, преди години не беше така. Проста пазарна икономика, всеки иска евтиното и само това се внася.
Нокианите са ми произведени в Русия, Conti-тата в Чехия (или Словакия, не помня). Единствените по-нормални гуми, на които съм попадал, произведени в скъпа държава, са Vredestein.
Posted 17 April 2017 - 21:42
А
, ама си тресе...
При реглаж за сходимост някакви следи от предишни удари и нарушена геометрия
Posted 17 April 2017 - 21:54
Posted 18 April 2017 - 08:00
Ами машината, която мери и гумата, за кривини е на кръговото за от Ломско шосе и околовръстното шосе към Волуяк. Съмнявам се да е крива гума, защото си играх с резервната гума, да я поставям на различни места, но тресенето почти не се променяше. Резервната е оригиналната гума и джанта, като преди пробите я балансираха. Чудя се ако е крив някой от предните дискове, но може ли да не тресе при спиране?
Posted 18 April 2017 - 09:06
Няма шанс да не тресе при спиране, особено с повече от 100 км/ч. За съжаление аз ходя на баланс до Козлодуй и не мога да ти препоръчам къде да отидеш, но защо не пробваш някой от големите центрове за гуми тук? Може пък те да видят нещо, което другите не могат.
Posted 18 April 2017 - 09:49
А
При реглаж за сходимост някакви следи от предишни удари и нарушена геометрия
Не, нямаше следи от удари и нарушена геометрия при реглажа.
Posted 18 April 2017 - 10:32
Posted 18 April 2017 - 14:45
Пробва ли да смениш предни със задни? Опитай и да ги напомпиш на 2.7 примерно и карай така 1 час и виж дали пак има вибрации
Ето един подобен проблем тук: http://www.benzworld...m-hr-100-a.html
Posted 18 April 2017 - 17:17
Проблема може да е:
П.С. Ако тресенето не е от гума/джанта, по-скоро се учеща на цялото купе на колата, аз си гледам по подглавниците на предните седалки, те най-много вибрират.
Имал съм и случай с вода в гумата, но в тази ситуация и посточнните смени и баланси този вариант отпада.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users