Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

волана тресе


  • Please log in to reply
50 мнения по тази тема

#1 изток

изток

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    clk 200 1998 136 коня, на Газ- автоматична скоростна кутия

Публикувано 08 декември 2015 - 17:40

Здравейте колеги,за цлк 136 к.1998 г-проблема се появява около 80 км. до 100-110,след това изчезва.Завчера изправихме и 4- те джанти(видимо бяха криви) ,но проблема остана.На 3 различни машини правих баланс -същото-тресе,предницата е проверена.,Дано се сетите за нещо и да пишете.Благодаря-


Този пост е редактиран от изток: 08 декември 2015 - 17:45

  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 декември 2015 - 19:26

Успокоителя на курмилната щанга, луфт в курмилната кутия, разбит накрайник/ци.
Почни от там и сподели.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 Steev

Steev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E200CE 1994

Публикувано 08 декември 2015 - 19:41

И при мен беше така, оказа се първото нещо, което ХаРи посочва - успокоител на вибрациите или демпер кормилно управление. 


  • 0

#4 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 08 декември 2015 - 22:57

Сложи други джанти с гуми и опитай.

99% проблема е там.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#5 изток

изток

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    clk 200 1998 136 коня, на Газ- автоматична скоростна кутия

Публикувано 12 декември 2015 - 10:39

Какво направих до сега?По предницата ,за които насочвания ме съветвате и Ви благодаря,всичко е бетон!Сменихме висящия лагер на кардана-вместо да има пододбрение,напротив стана по -зле-почна да вибрира точно на 60 км.,но ми се струва че тресенето на след 80 км намаля.Да спомена и това ,че при форсиране на място се чувства леко тресене по купето,като ми се струва отпред(миналата година смених тампон на двигателя,но тогава тресеше другояче)и още- гумите са ми стари, но имат грайфер, всички са зимни 2007 г.


  • 0

#6 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 декември 2015 - 13:33

А това което предложи  sv_trener  направи ли го?

Тази есен когато смених гумите  летни със зимни  имах същия проблем. Всичко сменено както при теб и тресе между 90-120км. Вдигнах я на крик, завъртях всички гуми и едната задна замятяше видимо, балансирах всички гуми наново че при мен зимните са на други джанти и тази процедура не я бях правил от две години.Въпросната задна я размонтираха завъртяха я в джантата и пак я монтираха - тресенето намаля чувствително но не изчезна. Сложих други гуми с джанти само отзад и се оправи. Най вероятно имам крива гума или джанта но не съм сложил ред да разбера кое от двете е.

Предполагам  че твоя проблем може да е същия.


  • 0

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#7 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 13 декември 2015 - 11:10

Най-вероятно има крива гума.Когато ги качвате на баланс машината сложете една линийка и я дръжте възможно най-близко до гумата и гледайте има ли моменти в които гумата закача линията.Аз ги усещам и с ръка,но линията най-добре ще покаже.Гумите са ти стари и е добре да се сменят,защото изкривяването на гумата с възрастта е доста срещан проблем,дори и без да си влизал в дупки.

Скоро имах случай на 18 цолова гума,която видимо нищо и нямаше,но колата от 120 до към 190 се тресе цялата.Задна дясна гума се оказа цялата на вълни,които се усещат на допир на баланса.


Този пост е редактиран от DEOdriver: 13 декември 2015 - 11:11

  • 0

#8 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 360 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 14 декември 2015 - 09:55

Джантите оригинални ли са за модела? Ако не то провери втулките на джантите... Ако веднъж тресе на 60 км/ч , друг път на 80 км/ч а трети път на 100 км/ч, то това е сигурен признак за втулки.


  • 0

#9 изток

изток

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    clk 200 1998 136 коня, на Газ- автоматична скоростна кутия

Публикувано 28 февруари 2016 - 18:01

В пловдив, има лазарен баланс(не знаех) и се указа крива гума,а на другите машини не може да се разбере,мястото където е дефекта го оцветява в червено и отделно баланса е прецизен.


  • 0

#10 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 февруари 2016 - 00:47

Моята си тресе като пич на околовръстното на София, до Бизнес парка.

Имам 2 комплекта джанти, едните са струни, другите... имат леко отмятане, но пренебрежимо. И двете са с чисто нови гуми.

Днес карах и друга кола, с малко по-спортно окачване, пак тресеше там... по друг начин, но тресеше.

 

Понякога е просто асфалта. Ако редовно караш по някоя отсечка, може да те побърка и да мислиш, че колата има проблем, а реално да е настилката на перфектно изглеждащ, равен път!


  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#11 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2016 - 17:38

Аз имам същия проблем, като на колегата "Изток".преди 2 седмици, свалих летите джанти и сложих железни, от w210,с нови предни гуми, и на 3 години задни. На 5места за баланс съм ходил, не виждат проблем с гуми или джанти,но около 100-110км/час има видимо треперене на волана, при около 120кю, се усеща нещо като вибрация в купето и нагоре изчезва. Днес смених кормилна щанга, двата долни шарнира и успокоителя, но треперенето на волана остава. Щангата и шарнирите са Lemforder.С алуминиевите джанти и летните гуми го има същия проблем, моля давайте идеи, че луднах вече/колата е w202,комби, 97година/предните и задните дискове също скоро са сменяни, но при спиране нямам биене във волана!
  • 0

#12 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 ноември 2016 - 15:50

Днес, реших проблема, за сега! При показания на баланс машината 0/0 едната гума видимо имаше треперене на джантата, като гумаджията /наистина си разбира от работата явно/каза крива джанта! Друга гума имаше също видимо отклонение, отново при показание 0/0на машината.тази гума я завъртя, по джантата, при което дори от едната страна,нямаше нужда от тежести. Другата джанта я изправи и сега, до 140км/час, няма трепване на волана! Страхотен кеф, е да караш така.
  • 1

#13 msotiroff

msotiroff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    w124 200D
    w210 E250 TurboDiesel
    ex: w124 E220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 ноември 2016 - 14:41

Много съм го ял този с кривите гуми... Преди карах само с гуми 2ра употреба и винаги съм имал проблеми с криви гуми и тресене на волана. Откакто слагам чисто нови гуми и на двата Бенца няма грижи. Апелирам към всички, които имат възможност да слагат нови гуми, не само заради комфорта, а и заради сигурността.
  • 1
Mercedes-Benz E250td S210
Mercedes-Benz 200d W124
Ex: Mercedes-Benz E220 W124

#14 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 ноември 2016 - 00:08

Ами точно за това и аз съм с нови- дот 2013г, или поне тогава ги купх. Летните са 4 еднакви, дънлоп, а зимните две фулди от стария бенц и две нови -континентал тс850. И с летните и зимните имах проблем, като са на различни джанти.колата я купих с железни, а аз купих лятите джанти, на които сложих дънлопа и почна едно балансиране....до оня ден-поне с железните джанти и зимни гуми, сега всичко е наред. На пролет, ще ида при същия гумаджия за поредния баланс на летните гуми. Предишния Мерцедес, w124 само зимни купувах нови, на такова биене във волана никога не съм имал. Явно ц класата е много чувствителна, откъм баланс.

Този пост е редактиран от martokuka: 07 ноември 2016 - 00:11

  • 0

#15 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 07 ноември 2016 - 08:32

На старата ми кола карах до Бургас със 180 по магистралата, никакво тресене. Смених гумите със зимните и на връщане от 130 нагоре започваше да тресе супер здраво. Минах да заредя на Лукойл, помолих момчето да ги погледне и каза че са прекалено надути и ги изпусна малко. Положението се подобри, започваше да тресе чак от 150. Сега обаче не ми се занимава да ги балансирам, защото съм пуснал колата за продажба.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни