Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w210 3.2 vs. w210 4.3 /бензин 1999-2001г.От дълго време търся моята w210 все не изпада нещо читаво.


  • Please log in to reply
90 мнения по тази тема

#1 _mb_

_mb_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Mercedes-Benz
    Метафизика
    Борба
    Бокс
  • Автомобил:
    w202 M111.921 kW90 \1993г.
    w210 M113.940 kW205 \2002г.

Публикувано 16 ноември 2015 - 17:52

Здравейте колеги. От бая време търся нещо да ми грабне окото но все удрям на ръжда....

Идеята ми преди 4-5 месеца беше w210 200K(186kс.), но пуст късмет не мога да намеря моя автомобил. Преди 3-4 седмици направих тест на 3.2 v6 просто така, да видя как е. Не знам дали беше грешка или не беше ама забравих 200К. Тъй като паралелно с 200К съм гледал и 3.2 знам, че и там няма много свестни, но ми се струва, че като по-НЕмасов ще намеря по-лесно кола. От едно известно време гледам обявите " мерцедес...Е-класа.... години 99-01...бензин...коне 224- ... " и в отговор ми вада чат пат 4.3ки мн яки. Замислих се че тая кола е извънземна и няма смисъл да мечтая. После проверих в сайтовете на Liqui Moly и MannFilter двата мотора и се оказа, че са с еднакво малсо(по вид и литри) еднакви филтри... и започнах да си мисля, че май разликата няма да е чак толкова болезнена ?? Моля ви драснете по едно изречение ей така да тръгне приказката из форума... Много по-скъпо ли ще е(изключваме данъци, консумативи) ?? Как се държат на пътя-зиме, лете ? Къде най-често ги боли и колко струва "доктора"... 

 

Мисля, да си карам следващата кола на LPG течна фаза. Можете ли да ми дадете мнение и по този въпрос( не е на 100% решено)..??

 

Благодаря на всеки, който реши да пише по темата!

Поздрави!

 


  • 0

#2 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2015 - 18:34

Колега....взимай от 3.2 нагоре каквото ти падне читаво...не се плаши....абсолютно нищо не е страшно....само където на осмака ще имаш едни около 800-1000лв плюс за LPG-то..първоначална инвестиция....намери си читавия Мерцедес и няяя кфо да те изплаши :)След като ще монтирш LPG разхода не ти е никакъв проблем...като цяло всичко е много относително за разхода...но ще бъде почти еднакъв да не кажа в някои случаи осмака може да дойде и по икономичен!


  • 1
Публикувано изображение

By Batev

#3 _mb_

_mb_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Mercedes-Benz
    Метафизика
    Борба
    Бокс
  • Автомобил:
    w202 M111.921 kW90 \1993г.
    w210 M113.940 kW205 \2002г.

Публикувано 16 ноември 2015 - 20:08

Колега....взимай от 3.2 нагоре каквото ти падне читаво...не се плаши....абсолютно нищо не е страшно....само където на осмака ще имаш едни около 800-1000лв плюс за LPG-то..първоначална инвестиция....намери си читавия Мерцедес и няяя кфо да те изплаши :)След като ще монтирш LPG разхода не ти е никакъв проблем...като цяло всичко е много относително за разхода...но ще бъде почти еднакъв да не кажа в някои случаи осмака може да дойде и по икономичен!

Здрасти, благодаря ти че писа. 

Мисля го още. Слушам че газта на течна фаза няма нужда от повишаване на температура..изпарители и прочие т.е. можеш да караш на газ минута - минута и половина след запалването, което при нормалния ГИ е невъзможно( и при каране на къси разтояния....). Всеки навсякъде хвали големите мотори на мерцедес. Проверих, че двата побират 8л. масло еднакви филтри и ако разликата им е 4 свещи и по-висок данък, може би няма да е толкова зле. Имам приятел дето кара 3.2 -01г. и казва че в града (60-70км/ч) му гори 12л/100. И да са 12 без да броим бензина(щото е с изпарително ГИ) е смешно за тоя мотор. Аз на моята w202-ка карам литър надолу и съм с 1.8/122кс. 


  • 0

#4 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2015 - 20:13

Окачването на 430-ката е усилено, заради по-тежкия мотор и частите са по-скъпи и по-редки. Иначе осмака си е осмак две мнения няма.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#5 _mb_

_mb_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Mercedes-Benz
    Метафизика
    Борба
    Бокс
  • Автомобил:
    w202 M111.921 kW90 \1993г.
    w210 M113.940 kW205 \2002г.

Публикувано 16 ноември 2015 - 20:56

Окачването на 430-ката е усилено, заради по-тежкия мотор и частите са по-скъпи и по-редки. Иначе осмака си е осмак две мнения няма.

Хари, надявах се да пишеш. От самото начало на търсенето ми помагаш. 

Много ли е страшна разликата с окачването на  3.2 , а след като веднъж се направи - държи ли?

Не знам дали ще се сетиш, но съм ти писал по темата 200К и трябва да ти споделя, че след като се качих на 3.2 забравих 200К. В този ред на мисли как да тълкувам 8мака си е 8мак ? :)

 

Има нещо което не съм писал. Аз си обичам колата и си я гледам. И искам да направя избор в следния тон на мисли - купувам, стягам, "разгазявам" и карам сменяма масла и филти и карам, сменям масла и филтри и карам......

варианта - купувам, стягам, разгазявам и карам, а тоя месец правя това, карам и другия месец правя онова, след това става еди какво си и аз спирам да карам след ремонта става трето и пак, ремонт.. пак майстори.....  не ми е вариант. 


Този пост е редактиран от _mb_: 16 ноември 2015 - 20:58

  • 0

#6 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 16 ноември 2015 - 21:20

течната фаза я забрави - с калпавата газ в българия ще видиш многосериен филм от гадните....поинтересувай се само помпата колко струва, като се скофти от гняс и се наложи да я сменяш един ден...

 

иначе ако представата ти за поддръжка е само масло и филтри - преориентирай се към други коли..... това са вече старички и капризни коли, които си искат своето, били те и здрави бенцове....

 

намери си една читава 320цди и не се занимавай с газови уредби, газаджии, филтърчета, бомби в багажника и т.н. - съвет от човек, дето 7 години кара газ и метан.....и мина на дизел.

 

и друго - ако очакваш да намериш перфектната кола - още няколко пъти по 5 месеца ще почакаш и пак не е сигурно.


Този пост е редактиран от Marto BS: 16 ноември 2015 - 21:25

  • 0

#7 _mb_

_mb_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Mercedes-Benz
    Метафизика
    Борба
    Бокс
  • Автомобил:
    w202 M111.921 kW90 \1993г.
    w210 M113.940 kW205 \2002г.

Публикувано 16 ноември 2015 - 21:26

течната фаза я забрави - с калпавата газ в българия ще видиш многосериен филм от гадните....поинтересувай се само помпата колко струва, като се скофти от гняс и се наложи да я сменяш един ден...

 

иначе ако представата ти за поддръжка е само масло и филтри - преориентирай се към други коли..... това са вече старички и капризни коли, които си искат своето, били те и здрави бенцове....

 

намери си една читава 320цди и не се занимавай с газови уредби, газаджии, филтърчета, бомби в багажника и т.н. - съвет от човек, дето 7 години кара газ и метан.....и мина на дизел.

 

и друго - ако очакваш да намериш перфектната кола - още няколко пъти по 5 месеца ще почакаш и пак не е сигурно.

Защо ? Тя газта не е ли същата и в изпарителната система? 


  • 0

#8 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2015 - 22:17

Звука и въвенето на осмака може да те доведе до еакуация :) Иначе не е голяма разликата в цените на частите, като го сметнеш (данък, каско, разход, консумативи , гуми, части) си се насъбира и като теглиш чертата има разлика. Взимай някоя 320-ка и не се вкарвай в излишни филми...
  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#9 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 17 ноември 2015 - 09:17

Относно съвета за дизела...не е по добрия избор,колегата сигурно има лош опит с газта и късмет засега с дизела.Течната фаза не ти я препоръчвам,слага се на капризни турбо автомобили и дава мн дефекти.Сега за разхода на гориво който се дискутира толкова мн по форумите май сами не си вярвате и сега ще вземете да ми разтягате "ела да видиш" и тем подобни.В заводските данни на производителя са опоменати разход на гориво в градски извънградски и смесен като това е при чисто нова кола с немско гориво.Тук може да се каже че при определен стил на шофиране може да се свали разхода под този но все пак тук се информираме а не поставяме рекорди.3,2 мотора е близък по разход с 2,0 компресора но отколкото да 4.3 мотора.Ако тези мотори харчеха 12 никой нямаше да слага газ ;).
П.п.Ако обичаш да караш бързо 4,3 е моя съвет ако ли не и другите два мотора са пъргави достатъчно да пътуваш комфортно.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#10 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 17 ноември 2015 - 14:30

защо да не е по-добрия избор?   просто ми омръзна да се занимавам с газаджии, бутилка/гума в багажника, изпарители, рейки с дюзи и т.н.

 

320 цди е с около секунда по-бавен заводски до 100км/ч от 420 бензин...обаче с един чип и генерация дизелчето ще го отвее във всяка дисциплина.

средния разход на дизела от порядъка на 7,5-8 при не леко каране, осмака на газ средно ще гори поне едни 14 литра... обаче там и бензин се слага едни 40-50 кинта месечно поне, дори само за паленето....а ако търсената кола тепърва ще и се слага газ (едни 1800-2000лева минимум) - това няма избиване дълго време.... отделно, дори да приемем, че са читави сравнимите коли, отново осмака ще е с по-тегава поддръжка откъм пари, за данъка също има разлика... плюс е евентуално звукът на мотора

 

относно течната фаза - да, горивото е същото, ама течната фаза го гори течно, под налягане, при течна фаза няма редуктор-изпарител... тия благинки, че няма да чакаш да ти стопли мотора до 45-50гр, за да обърне на газ - няма кирия....


Този пост е редактиран от Marto BS: 17 ноември 2015 - 14:31

  • 0

#11 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2015 - 16:04

За течната фаза мога да кажа, че помпата поне на старите Виалле се ремонтира. Иначе не е толкова чуплива колкото я изкарват. Обаче цената на нова газова течна фаза за 8 цилиндров мотор е убийствена. По-добре някоя читава марка ГИ с добър монтаж. Иначе както колегата mitkofitnes каза. Ако разхода беше еднакъв, никой нямаше да си слага газ.


  • 1

#12 _mb_

_mb_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Mercedes-Benz
    Метафизика
    Борба
    Бокс
  • Автомобил:
    w202 M111.921 kW90 \1993г.
    w210 M113.940 kW205 \2002г.

Публикувано 17 ноември 2015 - 16:13

Относно съвета за дизела...не е по добрия избор,колегата сигурно има лош опит с газта и късмет засега с дизела.Течната фаза не ти я препоръчвам,слага се на капризни турбо автомобили и дава мн дефекти.Сега за разхода на гориво който се дискутира толкова мн по форумите май сами не си вярвате и сега ще вземете да ми разтягате "ела да видиш" и тем подобни.В заводските данни на производителя са опоменати разход на гориво в градски извънградски и смесен като това е при чисто нова кола с немско гориво.Тук може да се каже че при определен стил на шофиране може да се свали разхода под този но все пак тук се информираме а не поставяме рекорди.3,2 мотора е близък по разход с 2,0 компресора но отколкото да 4.3 мотора.Ако тези мотори харчеха 12 никой нямаше да слага газ ;).
П.п.Ако обичаш да караш бързо 4,3 е моя съвет ако ли не и другите два мотора са пъргави достатъчно да пътуваш комфортно.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Не бих си купил дизел. Предпочитам бензин с газ. Сега карам кола 93та година като от 6 години съм с ГИ - сменям му само филтри и това е.. Тази година от 4ти месец до 11 месец съм минал 10 000км. Цедката ми идва слаба/малко мудна, не я чуствам както преди и ще и е*ба мамата ако направя пак същите 10 000км. Идеята ми не е да не давам пари по колата си, а да не ставам абонат на сервиза и всеки месец все нещо да изкача(ясно, че до някъде това е късмет, но има и доза знание, което приложено спестява пари). 

 

защо да не е по-добрия избор?   просто ми омръзна да се занимавам с газаджии, бутилка/гума в багажника, изпарители, рейки с дюзи и т.н.

 

320 цди е с около секунда по-бавен заводски до 100км/ч от 420 бензин...обаче с един чип и генерация дизелчето ще го отвее във всяка дисциплина.

средния разход на дизела от порядъка на 7,5-8 при не леко каране, осмака на газ средно ще гори поне едни 14 литра... обаче там и бензин се слага едни 40-50 кинта месечно поне, дори само за паленето....а ако търсената кола тепърва ще и се слага газ (едни 1800-2000лева минимум) - това няма избиване дълго време.... отделно, дори да приемем, че са читави сравнимите коли, отново осмака ще е с по-тегава поддръжка откъм пари, за данъка също има разлика... плюс е евентуално звукът на мотора

 

относно течната фаза - да, горивото е същото, ама течната фаза го гори течно, под налягане, при течна фаза няма редуктор-изпарител... тия благинки, че няма да чакаш да ти стопли мотора до 45-50гр, за да обърне на газ - няма кирия....

Според мен си изкарал кофти късмет с газаджията. Колкото до дизела, аз не съм привърженик именно заради уникалното гориво в България. Мотора, за който пишеш не дава разход 7-8 в града ( проверявах в ауто дата - 11,8л градски цикъл ). Мен лично повече ме плашат чипове и генерации от газаджии.

Истината, е че не намирам за доста трудно да намеря хубава кола. Цените на колите - 200К, 3.2, 4.3 са аналогични, данъците не са и застраховките не са. Но аз съм по склонен да инвестирам пари в нещо и после да ми се връщат от колкото да дам малко по малко и да за запозная лично с полвината майстори в града. Нещо, което мен лично ме респектира  е гаранционния  срок на газаджиите(като пари не я мисля колко е защото аз за 7 месеца избих 1100лв.). Моята кола в момента е прекрасна, но ми идва слаба..искам по-мощна..оказа, се че карам доста и в 12 месеца сменям масло 2 пъти.

Звука и въвенето на осмака може да те доведе до еакуация :) Иначе не е голяма разликата в цените на частите, като го сметнеш (данък, каско, разход, консумативи , гуми, части) си се насъбира и като теглиш чертата има разлика. Взимай някоя 320-ка и не се вкарвай в излишни филми...

Стига да я намеря...ще купя. Аз бях тръгнал да търся 200К  и след месеци търсене започнах да разширявам кръга за да си купя все пак кола...


  • 0

#13 _mb_

_mb_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Mercedes-Benz
    Метафизика
    Борба
    Бокс
  • Автомобил:
    w202 M111.921 kW90 \1993г.
    w210 M113.940 kW205 \2002г.

Публикувано 17 ноември 2015 - 16:15

За течната фаза мога да кажа, че помпата поне на старите Виалле се ремонтира. Иначе не е толкова чуплива колкото я изкарват. Обаче цената на нова газова течна фаза за 8 цилиндров мотор е убийствена. По-добре някоя читава марка ГИ с добър монтаж. Иначе както колегата mitkofitnes каза. Ако разхода беше еднакъв, никой нямаше да си слага газ.

Напрвих запитване и не са ми казали още колко струва за 8цилиндъра. Виале дават 5години гаранция, ако помпата струва 200лв както намирам по форумите, ще излезе по ефтино отколкото да сменям на 10 000 км 3 филтъра на ГИ. А при течната фаза има и + на мощността, малък но +.... а при ГИ го няма този +


  • 0

#14 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2015 - 16:22

Предполагам че ще ти обявят цена между 3500лв - 4000лв за 8 цилиндъра.


  • 0

#15 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2015 - 16:56

Няма никакъв + на мощността, в най-добрия случай нямаш осезаем спад.

Колкото по-мощна е, толкова повече се усеща спада при газ.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни