Познавам един специалист, намира се в Нови хан. Работи качествено.
Митко- 0887/263933 и 089/7872560
Публикувано 13 октомври 2015 - 18:31
Познавам един специалист, намира се в Нови хан. Работи качествено.
Митко- 0887/263933 и 089/7872560
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
Публикувано 13 октомври 2015 - 18:39
Публикувано 13 октомври 2015 - 18:48
Поправя всички видове автомобили, на мен ми поправи скоро. кутия на един Фиат. (преди години).
Можеш да му се обадиш и да се консултираш, което е най-добрият вариант.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
Публикувано 20 октомври 2015 - 09:08
Един важен въпрос за маслото.
Намерих информация какво е точното количество, ако някой го интересува - мога да пусна таблица с различните скоростни кутии, но обобщената информация е, че при някои скоростни кутии има изменение при количеството масло, въведено за облекчено включване на 1ва и 2ра предавка. Интересното е, че маслото намалява - тези които са били с 1.5л, сега са с 1.2л, тези, които са били с 1.8л, сега са с 1.5л, така, че страничния отвор не се явява белег за количеството, но пак казвам, не важи за всички кутии.
Моята кутия е 716649, маслото за която трябва да бъде по спецификация 235.10. На няколко места прочетох, а също проверих и в https://bevo.mercede...hbegriff=235.10 , че по тази спецификация за тази кутия имат одобрение само две масла - оригинално с № A 001 989 84 03 (заменя A 001 989 26 03) и Gear Oil MB 317 на Exxon Mobil.
Обаче оригиналното е с вискозитет 80W-90, а Mobil-а е с вискозитет 75W.
Дали тук са от значение различените климатични условия или да не се чудя, а да слагам оригиналното?
Публикувано 14 август 2019 - 16:01
Има ли някакво развитие след смяната на маслото, че и при мен се забелязва трудно влизане на първа скорост при покой.
Публикувано 15 август 2019 - 14:42
Колеги, без да разбирам много от коли, мога да споделя от личен опит, т.е. не слушай старило, а слушай, патило (говоря за ръчни скорости)- и аз имах проблем с включването на скоростите, предимно на първа. Какво правя- първото е СМЯНА НА МАСЛОТО! След смяна на моето масло, когато взех колата, скоростите започнаха да се включват доста по- леко (тогава нямах този проблем). Второ- когато трудно ви влиза някоя скорост, изключете двигателя и пробвайте как се включват всички скорости. Ако при това положение не се включват лесно пробвате да регулирате щангите отдолу (при мен имаше подобрение). Ако пак не се оправят най- вероятно е брояча на скоростите (след смяната му при мен нещата заспаха!). Ако при изключен двигател всичко влиза ОК, тогава ще трябва да разглобявате и търсите- притискател, маховик, скорости...
Публикувано 24 декември 2021 - 11:28
Имам подобен проблем , и ако някой в крайна сметка го е оправил , моля да ми пише. Взех мерцедес е270 w211 ръчка преди няколко месеца . Поблема е ,че влизаха много трудно - 1ва и задна ( понякога 2-ра ) когато колата е напълно спряла . Когато има движение някакво всички скорости влизат добре . Обиколих доста сервизи и проблемите варираха от кутия през съединител до маховик и тн . В крайна сметка прежалих 1400 лв. и смених маховика и съединителя . Проблема се облекчи , но при първо палене до загряване на колата 2-ра скорост влиза с леко усилие и прихъркване. 1-ва скорост при напълно спряла кола влиза от 2-рия опит в половината случаи. Когато колата загрее 2-ра скорост влиза добре без проблеми , но проблема с 1ва скорост си остава. Ако колата е угасена и на място всички скорости влизат добре. Не знам вече , какво да правя.
Публикувано 24 декември 2021 - 12:33
Публикувано 24 декември 2021 - 12:41
Редки са , Ако само трудното влизане ще е единствения проблем и не мога да счупя нещо друго така , едва ли ще се занимавма повече , тая кола ме разори. и така ще си карам , докато евентуално се намери друга кутия (то няма гарнция ,че и другата няма да прави така). Тези синхронизаторите , не се ли подменят ?
Публикувано 24 декември 2021 - 18:39
Публикувано 24 декември 2021 - 23:52
Маслото смени ли?
Не предишните 716 и 717 кутии механизмът за превключване също трябваше да се поддържа. сменят се едни тампончета и се почиства и гресира хубаво.
На 211 не е с лостчета, а май е с жила, но пак има разни дребни части, които биха могли да се износят от употреба през годините.
Публикувано 25 декември 2021 - 08:47
Маслото смени ли?
Не предишните 716 и 717 кутии механизмът за превключване също трябваше да се поддържа. сменят се едни тампончета и се почиства и гресира хубаво.
На 211 не е с лостчета, а май е с жила, но пак има разни дребни части, които биха могли да се износят от употреба през годините.
Смених маслото , майстора ми каза да взема 2 литра 75-80 масло и каза ,че го е побрало всичкото.
Публикувано 25 декември 2021 - 15:27
Публикувано 25 декември 2021 - 15:46
Ами заедно със маховика и съединителя смених и лагер помпата (ако става въпрос за нея) , не знам колко помпи има това чудо. Хидравличната течност е чиста и забелязах ,че е 1 пръст над максимума предпоалгам защото предните накладки са поизносени .
Този пост е редактиран от thespark: 25 декември 2021 - 15:50
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни