Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Трудно влиза първа скорост /ръчна скоростна кутия/


  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 27 September 2015 - 08:53

Много трудно влиза първа скорост, особено когато колата е напълно спряла. Другите скорости влизат много меко и лесно и дори първа влиза по-добре когато колата се движи с много малка скорост (подходяща за първа).
Според вас маслото на тази кутия подлежи ли на смяна или е лайфтайм като при някои други ръчни кутии на други автомобили?
Дали проблемът е в самата кутия или във външен механизъм на лоста?
  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 28 September 2015 - 09:54

Когато е напълно спряла с леко прехъркване ли влиза или просто влиза трудно?
Ако подадеш междинна газ по- лесно ли влиза?
  • 0

#3 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 28 September 2015 - 10:19

Когато е спряла влиза много трудно, но няма пръхъркване.
Пробвал съм с напомпване на съединителя (мислех да не е помпата), но няма разлика. Ако вкарам някоя по-висока предавка и после пак първа влиза една идея по-лесно, но пак не е както трябва. Въпросът е дали по принцип е проблемен механизма свързващ скоростния лост с кутията или да търся проблема в кутията.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#4 motoaer

motoaer

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:нова загора
  • Автомобил:
    Е270CDI W211

Posted 28 September 2015 - 18:54

ако проблема е в механизма на превключване на предавките то  ще имаш проблем и с превключването и на другите предавки но ти имаш проблем само с 1 предавка така че според мен проблема е в самата кутия


  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 28 September 2015 - 19:00

Да,за това исках да уточня.
Според мен е в кутията,но все пак трябва да има едно като леко задържане преди да влезе когато е спряла,а ако вкараш от втора на първа да влиза добре.
  • 0

#6 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 28 September 2015 - 20:58

Махни махагона и стигни от горе до ябълката на скоростния лост.Погледни за луфт в нея,вижда се с просто око.


  • 1

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 29 September 2015 - 13:35

А на студена или загряла кола го прави по-често?

 

Ако е на загряла е или синхронизатор, или омекване пружините на притискателя.

 

Ако е на студена, със смяна на масло може и да се подобри.


  • 0

#8 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 29 September 2015 - 13:50

Лично аз бих погледнал ябълката на скоростния лост, както ти писа Чочоне.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#9 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 29 September 2015 - 16:09

Ще го направя при първото ми свободно време


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#10 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 05 October 2015 - 20:05

Махнах махагона, кожата и два гумени маншона докато стигна до ябълката. Тествах я по всякакъв начин, но според мен луфт няма.
Днес говорих с човек, който ремонтира само Мерцедес и се уговорихме да го погледне след два дена, имало начин за реглаж на щанготе под колата.
Дано да се окаже това.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 06 October 2015 - 07:27

Със щангите се получава подобен проблем,но си мисля,че тогава няма само първа да не ти влиза,а пък да влиза когато си с малка скорост.
  • 0

#12 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 06 October 2015 - 16:15

Да, така е, колкото повече мисля почва да ми прилича на лошо отделящ съединител. Ако е така, не е ясно каква може да е причината, не е помпа, защото като напомпам няколко пъти положението е същото.
Ще видим до дни.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#13 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 06 October 2015 - 23:29

Колега, да попитам спирачната течност на тази кола сменявана ли е въобще?

Ако да кога и с каква?


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#14 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 07 October 2015 - 10:00

Нямам представа, аз сега я взех и започнах едно след друго да обслужвам. За сега съм сменил масло и всички филтри, следва скоростна кутия и антифриз с термостат. Другото след това.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#15 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 07 October 2015 - 11:33

Кога влиза по-трудно първа - на студено или след като си я карал досте и е загряла добре?


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users