C220 vs. S320мнения и препоръки
Започната от Nanko, 03 сеп 2015 - 09:44:33
43 мнения по тази тема
#16
Публикувано 06 септември 2015 - 08:40
Ръчната скоростна кутия е сигурно най-елементарното нещо в тази кола, че чак да не си губиш времето с нея. Гледай всичко друго, стар диагностика задължително.
#17
Публикувано 06 септември 2015 - 10:02
Първа и втора скорост дават най-големи проблеми...при всички автомобили...
#18
Публикувано 06 септември 2015 - 13:29
Модератора те пита по-скоро за 320ката.. не за 220ката
Въпроса е напълно логичен предвид факта, че скока е доста драстичен между двете коли.
Според мен.. оптималният ти вариант е w210.
1. за тия пари ще вземеш от последните
2. имаш по-голям избор при моторите
3. ценово като поддръжка е точно между 2те (дори еската е доста по-скъпа, заради определени агрегати)
4. пространството вътре е по-голямо от това на 203-ката.
5. ръчната кутия, както са ти казали горе, е най-елементарното и здраво нещо при тия коли. Скоро карах клубно ЦЛК с 6 скорости и се включват много приятно.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#19
Публикувано 06 септември 2015 - 16:12
В мерцедес форум да ме питат c220 це ли е или ес?!?!?! При това модератора!
Към момента съм се отказал от S (ес) класата и гледам за C (це) 220 (2,2 мотор), дизел, комби. Поне на първо четене за 7500-8000 изглеждат запазени. Ще видим майсторите на който ще ги водя какво ще кажат. Та за това питах за 6-та скорост на C220 (це) дали създават повече проблеми от тези с по 5 скорости. Ако да, изобщо да не си губя времето с тях.
Не те питат дали C-class е S-class, а да уточниш за коя от двете става дума - ти започваш темата за двата модела!
А те питат, защото първо е странно да се сравняват C-class и S-class - просто са различни категории автомобили.
Второ - аз също, от самото начало на разговора не мога да разбера за какво става дума - за сравнение на седан и комби с различни двигатели или за сравнение на два различни модела!
Трето - има S302 (номер на шаси, което е C-class W203 комби - на комбитата сигнатурата на шасито е S)
Четвърто когато не е ясно на кирилица ли е изписано или на латиница - C какво е?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#20
Публикувано 06 септември 2015 - 18:55
Точно защото са различни и ми беше трудно да ги сравня сам. Не съм много навътре с колите като цяло. По принцип нямам против да дам малко повече пари, ако си заслужава, за това е и темата. Благодаря на всички който отделиха от времето си да отговорят на въпросите ми. Наясно съм, че за част от вас те са глупави, но за мен не са. Колкото до изписването на 2те класи си мислих, че всичко е ясно, но явно съм се заблудил.
#21
Публикувано 06 септември 2015 - 20:35
Да ти кажа - много зависи какво търсиш в автомобила. Аз лично се кефя на всяка екстра в автомобила и затова винаги бих избрал по-висок клас, когато мога да си го позволя. Има хора, които търсят гъзария, купуват си определена марка и/или модел за да покажат статус,състояние, за да свалят гаджета... Познавам заможни хора, които карат малките модели на Шкода или Пежо и въпреки, че могат да си позволят каквото си поискат - автомобилът за тях е транспортно средство и абсолютно нищо повече. Ти питаше за сигурността - безспорно S-class е стандарт от години в сферата на автомобилната сигурност (при инциденти)... конкретно моделът W220 не е еталон за сигурност (като рядкост на повредите), но вътреки това, ако колата е поддържана и познаваш състоянието ѝ, си е сигурен автомобил. Всяка година пътувам из Европа и досега има само един автомобил, с който не съм имал проблем по път... невероятно, но беше SAABПо принцип нямам против да дам малко повече пари, ако си заслужава, за това е и темата.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#22
Публикувано 06 септември 2015 - 20:55
Поредната глупава тема като гледам.НЕ може да сравняваш рк1 и файон да речем и да очакваш мнения в полза на рк1-о.Още в заглавието ми стана ясно за какво иде реч.
Просто се вижда че цената блазни ,защото има Ес-класи дизели на цената на Це-класи,но тези Ес-ки отдавна са починали и ще си поиграеш доста на нерви докато вкараш някоя в час,а и пари ще заминат бая и най важното е че после не можеш да и вземеш парите които си вложил.
Гледам се интересуваш от ръчна кутия,не се плаши от автомата,не за друго ,ама като замине демферния маховик на ръчката ,който е около 2000лв все едно си направил ремонт на автоматик,едно и също е горе долу.За разход Це-то бие,все пак храни два цилиндъра по малко.Ес-о стига до 15-16л градско на къси разстояния.Виж ако искаш се ориентирай към бензин/газ на Ес-ка 17л газ градско и от 10 до 12,5л на дъгло според скоростта.
Без лоши чувства колега
Този пост е редактиран от mimo160: 06 септември 2015 - 21:04
#23
Публикувано 22 октомври 2015 - 09:52
Здравейте,
вчера си взех ц270, 2004г. и успях да я регистрирам. Още и се радвам като малко дете на близалка. Сега съм в друга дилема. Имам да и правя един ремонт (не е спешен) до края на годината. И трябва да и взема зимни гуми. До края на годината няма да имам възможност да направя и 2те неща както ми се иска. Та вариантите са ми:
1. Да си взема евтини зимни гуми и да си направя ремонта.
2. Да сложа зимните гуми от 190Е (те са 185/65 R15 и са нови гуми, на 1 сезон и са хубави. Дънлоп за ~160 лв. бр. ги взех с отстъпката. А на новата са 205/55 R16). Може ли изобщо такова нещо? Ако може ще ме улесни и до година пак ще си взема нови хубави зимни гуми в точния размер.
3. вие кажете! Като краен вариант мога да си карам зимата 190-та.
#24
Публикувано 22 октомври 2015 - 10:09
Вариант 3 ми се струва най-удачен.
Вариант 2. Имам съмнения, че 15ка джанта ще влезне със спирачките на C270.
Вариант 1. По-добре да не рискуваш.
Вариант 4. Продай 190ката и с парите си купи зимни гуми и си направи ремонта.
Този пост е редактиран от madwifi: 22 октомври 2015 - 10:11
#25
Публикувано 22 октомври 2015 - 10:09
Какъв е ремонта?
Иначе или зимни гуми или 190-ка зимата.
Иначе или зимни гуми или 190-ка зимата.
#26
Публикувано 22 октомври 2015 - 13:04
Вариант 3 ми се струва най-удачен.
Вариант 2. Имам съмнения, че 15ка джанта ще влезне със спирачките на C270.
Вариант 1. По-добре да не рискуваш.
Вариант 4. Продай 190ката и с парите си купи зимни гуми и си направи ремонта.
Вариант2: Предполагам, че дори и да сваля гумата и да я сложа на джантата с която е сега пак няма да стане номера.
Вариант4: Искаше ми се да си я запазя като антика, но ще видим. При всички положения към момента не смятам да я давам за без пари (ниска сума за която бих я продал за да взема бързи пари) защото е много запазена.
Какъв е ремонта?
Иначе или зимни гуми или 190-ка зимата.
Ремонта е 2 предни носача, един накрайник и една гофрирана тръбичка за смяна, че изпуска по малко нафта.
Също така свирката на клаксона трябва да сменя и едното копче за ел стъклата е малко разбъзикано и нз. дали мога да сменя само него или трябва всичките (става въпрос за това до шофьорската седалка и точно за шофьорския прозорец).
А за зимните гуми, ако не ги гласуват да са задължителни от 1ви, средата или края на Ноември ще мога да си взема и гумите. Та за това не искам да фурсирам продажбата на 190-та.
#27
Публикувано 22 октомври 2015 - 13:24
15ка гума няма как да я наденеш на 16ка джанта.
Копчето за ел стъклата при W203 е цял модул и няма как да смениш само 1то копче.
#28
Публикувано 22 октомври 2015 - 15:16
Има морги потърси направо целия модул
#29
Публикувано 22 октомври 2015 - 21:11
Благодаря за отговорите. Имам някой други въпроси. Точния модел на колата е C-class T-mod (S203)
1. DC ченджъра какви дискове чете? Предполагам, че там се слага диск за навигация. Чете ли музика, каква ако да?
2. Има ли някъде AUX букса?
3. Има ли някъде USB или може ли да се сложи по някакъв начин? Пак за музика става дума.
4. Каква е работната температура на двигателя? Дизел е.
5. С какво масло е най-добре да се кара?
6. Това копченце за какво е? http://s13.postimg.o...22_22_04_42.png
Извинявам се ако въпросите са тъпи.
#30
Публикувано 22 октомври 2015 - 21:51
Благодаря за отговорите. Имам някой други въпроси. Точния модел на колата е C-class T-mod (S203)
1. DC ченджъра какви дискове чете? Предполагам, че там се слага диск за навигация. Чете ли музика, каква ако да?
2. Има ли някъде AUX букса?
3. Има ли някъде USB или може ли да се сложи по някакъв начин? Пак за музика става дума.
4. Каква е работната температура на двигателя? Дизел е.
5. С какво масло е най-добре да се кара?
6. Това копченце за какво е? http://s13.postimg.o...22_22_04_42.png
Извинявам се ако въпросите са тъпи.
1. CD чейнджъра чете само нормални аудио дискове.Ако имаш навигация то диска на навигацията се слага на самата навигация а не на чейнджъра
2. Ако има е в жабката. Ако няма в жабката, може да се изкара (ако имаш навигация)
3. Не няма USB. Може да се сложи обаче цената няма да ти хареса. http://aval-bg.com/2...ion Gateway 500
4. Около 85 градуса
5. С такова което е по спецификации за твоя двигател. Аз карам с Мобил 1 New Life 0W-40
6. Това копче е за управление на печката ако колата ти е оборудвана с такава.
Този пост е редактиран от madwifi: 22 октомври 2015 - 21:53
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни