Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Мерцедес 126 500 сел загрява


  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#31 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 11 July 2015 - 22:19

И реално какъв се оказа проблема?

Газаджиите са объркали циркулацията на охладителната течност ли?


  • 0

#32 svetlio2604

svetlio2604

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 126

Posted 11 July 2015 - 22:34

Ами още не съм го установил проблема,просто днес и махнах газта и горе долу държеше добри градуси,утре ще я покарам в жегата и ще видим ще отида до вилата там има доста сериозен баир и загрява винаги доста,ако не загрее значи е там проблема.


  • 0

#33 svetlio2604

svetlio2604

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 126

Posted 12 July 2015 - 08:44

Ето тва е джуджавката/на делкото/ за която говорим. Оградил съм е в червено. Колега ще погледнеш ли само ако е удобно каква е каталожната номерация при теб на онова от което перката взима дани кога да се пусне ,при мен е завъртяно[келяво и не мога да му я разчета ,а в интернет намирам все по различни ,та така. Благодаря

 

П.П. Мисля ,че това което съм оградил в синьо е другата мембрана за която Лоринзер спомена ,но не съм напълно сигурен, той да каже.

 

attachicon.gifIMG_1412.JPG

При мене е малко по различно отпред,ето този номер виждам на датчика отстрани 53/1/13 и от другата страна 6-24


  • 0

#34 svetlio2604

svetlio2604

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 126

Posted 12 July 2015 - 22:33

Днес пробвах колата без газова уредба,за съжаление пак загря удари 100 градуса,явно не е и от газта.Колкото повече загрява толкова повече и падат оборотите.Днес на100гр.бяха 500об.в минута.
  • 0

#35 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 12 July 2015 - 23:27

Най-напред си провери антифриза. Ако си доливал концентрат зимата точно това е ефекта. Направи го да е за не повече от -25 градуса.

Мери се на студен двигател.

Концентрата няма добро топлоотдаване и затова загрява двигателя.

Ако това не помогне при положение, че системата е чиста погледни водната помпа да не са износени перките на турбинката и я смени.

При чист радиатор просто друга причина няма.


  • 2

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#36 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 12 July 2015 - 23:46

както и да връзваш циркулацията на газовата, не е там проблема.

 

мембраната на делкото я провери като надуеш и смукнеш с уста маркучето което влиза в нея, да видиш дали изпуска.

дори да не изпуска, замери ъгъла на запалване на ПХ и в обороти дали се мени и дали е правилен.

това няма да стане пред блока.

трябва ти опитно око и стробоскоп.

 

М117 не се влияе  какво си налял в него.

Но много му влияе сместа и ъгъла на запалване.

сместа-с ламбда контрол. трябва да е 1,2-1,4 по спомен.


  • 3

#37 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 13 July 2015 - 16:45

Здрасти. Ето малко развитие при мен. Намерих е пустата гад която търсе. Отидох в Мерцедес и ми изкараха всичко хората. Оказа се, че всичко тук се продава и за по малка температура. ЕтоAttached File  scan0001.jpg   158.31K   5 downloadsAttached File  scan0002.jpg   94.64K   5 downloads

 

Подчертаното е за ел. перката. Аз до сега съм се подвеждал по вида на това което е на колата някво тумбесто пише 120 градуса по Целции ,а в действотелност мерцедесовото си е най обикновено дето го има на още 1000 Мерцедеса ,отделно че човека ми отбеляза за доста по малки градуси. Онова пък на самия капак на термостатното тяло човека също ми каза да си го сменя и да си взема отбелязаното с тикче което е за 80 градуса по Целзии. Аз си мислех ,че само показва на километража ама явно дава и някъде другаде дани до колкото разбрах.

 

Lorinser ще кажеш ли какви трябва да са настройките на искрата/делкото когато белега и палчето на горна мъртва точка съвпадат. За М117 не ги намирам в ръководствата. Ето го при мен къде е. Личи си ,че е било по напред и мисля ,че скоро се самоизмести/което ми е много странно общо взето.Attached File  IMG_1436.JPG   91.2K   6 downloads


  • 0

#38 svetlio2604

svetlio2604

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 126

Posted 13 July 2015 - 20:24

Водната помпа е чисто нова,мембраната на делкото я пробвах днес,здрава е или поне не изпуска въздух.Замерването на ъгъла на запалване предполагам го правят във всеки сервиз, та ще мина през седмицата да го видят и него.При мене е малко на друго място:Attached File  IMG_0536.jpg   139.49K   5 downloads.Днес като отвих капачката при загрял двигател ми направи впечатление че не изпусна въздух.Демек че няма налягане.Капачката е здрава,не изпуска въздух.


  • 0

#39 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 13 July 2015 - 21:15

Пробвай с друга капачка.


  • 0

#40 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 13 July 2015 - 21:26

Благодаря Светльо. И на други М117 съм виждал ,че е там където е твойто и мен леко ме съмнява ,че мойто мръдна нанякъде по някакъв неведом начин ще си го върна обратно.

Иначе аз на А4 имах подобен дерт махам капачката ,а то не фъшка и се оказа не самата капачка ,а леко цепнато разширителния съд ,просто да го имаш на ум.


  • 0

#41 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 20 July 2015 - 15:58

Момчета и аз го духам от вчера та и днес. Колата взе да се движи като побъркана. Едно ,че пали на късмет смисъл от 5 секунда като педала е натиснат до долу ,притриса много кофти когато е на празен ход все едно не и бачкат всички цилиндри ,забива леко стрелката на оборотомера та чак и тая на маслото ,друго като загрее някой път гасне както е в движение да речем спирам на стоп падат и оборотите и гасне. След това паля и си работи ,един път се побърква един път си работи обичайно. Някакви предположения.

 

Самото тресене когато е в покой е много странно не е някакво обичайно повтарящо се ,а работи работи и изведнъж забие и след това пак се оправи ,след малко пак същото. През няколко секунди ,но не е през определена честота ,а напълно случайна последователност. Прави го и на П ,Р ,Н ,Д ,3 ,2 и на Б общо взето това. И като се сети като намаля изгасва ,а ако не изгасне потеглянето е трудно и исе усеща нещо като приплъзване. Келява работа.


  • 0

#42 svetlio2604

svetlio2604

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 126

Posted 20 July 2015 - 21:45

Кабели капачка и свещи гледал ли си ги.Нали не си пипал делкото?
  • 0

#43 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 20 July 2015 - 23:45

Делкото го врътнах малко и е както твойто ,а и на много други М117 ,но не е от него ,понеже и преди преместването го правеше. И аз си мислех ,че най-вероятно ще се пооправи ,но не влоши се последните дни та одеве беше чак непоносимо.

 

Отидох долу и погледнах разпределителя/капачката и палеца направо са ЛОМ ,честно. Толкова надран разпределител и палец не съм виждал. Направо все едно заварка и гръмотевици са текли по тях ,а и са страшно надрани. Сега ме мързи ,но ще погледна да не е разбита и оста на самия палец която е. Не мога да си обесня случката. А и вакум маркуча отговарящ за аванс мембраната беше сцепен на много келяво място иначе самия разпределител си бачка. Аз къде се бях забил в по сложни работи да изследвам.

 

Благодаря ти за съвета прав се оказа ,задължен съм.Ти оправи ли нещата.

 

П.П. Утре ще кача снимки да покажа пораженията и се надявам скоро да сме в движение.


Edited by Subsonic, 21 July 2015 - 09:48 .

  • 0

#44 svetlio2604

svetlio2604

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 126

Posted 21 July 2015 - 09:26

Моля,радвам се че съм помогнал на моята ги смених отдавна капачка кабели и палец и заспа и онзи ден започна нещо да ми прекъсва та отворих капака на тъмно и единият кабел светеше,излизаха искри от него смених го и се оправи.КАбелите са на една година beru към 400 лв. дадох за комплекта и ето една година и замина един.Та така.Иначе нищо не съм правил по колата така я карам.Сега съм на морето с колата и нямам ядове за сега не е загрявала,даже по пътя ми държеше 80 81 градуса.
  • 0

#45 svetlio2604

svetlio2604

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 126

Posted 21 July 2015 - 09:32

Миналата седмица се бяхме събрали случайно 6-7 пури в София,та едно от момчетата беше със същият двигател като моят и като години и на него така му била загрявала на място само,та сменил радиатора с чисто нов и се оправила, мисля и аз да пробвам с друг радиатор въпреки че моят като загрее е навсякъде топъл.
  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users