И реално какъв се оказа проблема?
Газаджиите са объркали циркулацията на охладителната течност ли?
Публикувано 11 юли 2015 - 22:19
И реално какъв се оказа проблема?
Газаджиите са объркали циркулацията на охладителната течност ли?
Публикувано 11 юли 2015 - 22:34
Ами още не съм го установил проблема,просто днес и махнах газта и горе долу държеше добри градуси,утре ще я покарам в жегата и ще видим ще отида до вилата там има доста сериозен баир и загрява винаги доста,ако не загрее значи е там проблема.
Публикувано 12 юли 2015 - 08:44
Ето тва е джуджавката/на делкото/ за която говорим. Оградил съм е в червено. Колега ще погледнеш ли само ако е удобно каква е каталожната номерация при теб на онова от което перката взима дани кога да се пусне ,при мен е завъртяно[келяво и не мога да му я разчета ,а в интернет намирам все по различни ,та така. Благодаря
П.П. Мисля ,че това което съм оградил в синьо е другата мембрана за която Лоринзер спомена ,но не съм напълно сигурен, той да каже.
При мене е малко по различно отпред,ето този номер виждам на датчика отстрани 53/1/13 и от другата страна 6-24
Публикувано 12 юли 2015 - 22:33
Публикувано 12 юли 2015 - 23:27
Най-напред си провери антифриза. Ако си доливал концентрат зимата точно това е ефекта. Направи го да е за не повече от -25 градуса.
Мери се на студен двигател.
Концентрата няма добро топлоотдаване и затова загрява двигателя.
Ако това не помогне при положение, че системата е чиста погледни водната помпа да не са износени перките на турбинката и я смени.
При чист радиатор просто друга причина няма.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
Публикувано 12 юли 2015 - 23:46
както и да връзваш циркулацията на газовата, не е там проблема.
мембраната на делкото я провери като надуеш и смукнеш с уста маркучето което влиза в нея, да видиш дали изпуска.
дори да не изпуска, замери ъгъла на запалване на ПХ и в обороти дали се мени и дали е правилен.
това няма да стане пред блока.
трябва ти опитно око и стробоскоп.
М117 не се влияе какво си налял в него.
Но много му влияе сместа и ъгъла на запалване.
сместа-с ламбда контрол. трябва да е 1,2-1,4 по спомен.
Публикувано 13 юли 2015 - 16:45
Здрасти. Ето малко развитие при мен. Намерих е пустата гад която търсе. Отидох в Мерцедес и ми изкараха всичко хората. Оказа се, че всичко тук се продава и за по малка температура. Ето scan0001.jpg 158,31K 5 Брой сваляния scan0002.jpg 94,64K 5 Брой сваляния
Подчертаното е за ел. перката. Аз до сега съм се подвеждал по вида на това което е на колата някво тумбесто пише 120 градуса по Целции ,а в действотелност мерцедесовото си е най обикновено дето го има на още 1000 Мерцедеса ,отделно че човека ми отбеляза за доста по малки градуси. Онова пък на самия капак на термостатното тяло човека също ми каза да си го сменя и да си взема отбелязаното с тикче което е за 80 градуса по Целзии. Аз си мислех ,че само показва на километража ама явно дава и някъде другаде дани до колкото разбрах.
Lorinser ще кажеш ли какви трябва да са настройките на искрата/делкото когато белега и палчето на горна мъртва точка съвпадат. За М117 не ги намирам в ръководствата. Ето го при мен къде е. Личи си ,че е било по напред и мисля ,че скоро се самоизмести/което ми е много странно общо взето. IMG_1436.JPG 91,2K 6 Брой сваляния
Публикувано 13 юли 2015 - 20:24
Водната помпа е чисто нова,мембраната на делкото я пробвах днес,здрава е или поне не изпуска въздух.Замерването на ъгъла на запалване предполагам го правят във всеки сервиз, та ще мина през седмицата да го видят и него.При мене е малко на друго място: IMG_0536.jpg 139,49K 5 Брой сваляния.Днес като отвих капачката при загрял двигател ми направи впечатление че не изпусна въздух.Демек че няма налягане.Капачката е здрава,не изпуска въздух.
Публикувано 13 юли 2015 - 21:15
Пробвай с друга капачка.
Публикувано 13 юли 2015 - 21:26
Благодаря Светльо. И на други М117 съм виждал ,че е там където е твойто и мен леко ме съмнява ,че мойто мръдна нанякъде по някакъв неведом начин ще си го върна обратно.
Иначе аз на А4 имах подобен дерт махам капачката ,а то не фъшка и се оказа не самата капачка ,а леко цепнато разширителния съд ,просто да го имаш на ум.
Публикувано 20 юли 2015 - 15:58
Момчета и аз го духам от вчера та и днес. Колата взе да се движи като побъркана. Едно ,че пали на късмет смисъл от 5 секунда като педала е натиснат до долу ,притриса много кофти когато е на празен ход все едно не и бачкат всички цилиндри ,забива леко стрелката на оборотомера та чак и тая на маслото ,друго като загрее някой път гасне както е в движение да речем спирам на стоп падат и оборотите и гасне. След това паля и си работи ,един път се побърква един път си работи обичайно. Някакви предположения.
Самото тресене когато е в покой е много странно не е някакво обичайно повтарящо се ,а работи работи и изведнъж забие и след това пак се оправи ,след малко пак същото. През няколко секунди ,но не е през определена честота ,а напълно случайна последователност. Прави го и на П ,Р ,Н ,Д ,3 ,2 и на Б общо взето това. И като се сети като намаля изгасва ,а ако не изгасне потеглянето е трудно и исе усеща нещо като приплъзване. Келява работа.
Публикувано 20 юли 2015 - 21:45
Публикувано 20 юли 2015 - 23:45
Делкото го врътнах малко и е както твойто ,а и на много други М117 ,но не е от него ,понеже и преди преместването го правеше. И аз си мислех ,че най-вероятно ще се пооправи ,но не влоши се последните дни та одеве беше чак непоносимо.
Отидох долу и погледнах разпределителя/капачката и палеца направо са ЛОМ ,честно. Толкова надран разпределител и палец не съм виждал. Направо все едно заварка и гръмотевици са текли по тях ,а и са страшно надрани. Сега ме мързи ,но ще погледна да не е разбита и оста на самия палец която е. Не мога да си обесня случката. А и вакум маркуча отговарящ за аванс мембраната беше сцепен на много келяво място иначе самия разпределител си бачка. Аз къде се бях забил в по сложни работи да изследвам.
Благодаря ти за съвета прав се оказа ,задължен съм.Ти оправи ли нещата.
П.П. Утре ще кача снимки да покажа пораженията и се надявам скоро да сме в движение.
Този пост е редактиран от Subsonic: 21 юли 2015 - 09:48
Публикувано 21 юли 2015 - 09:26
Публикувано 21 юли 2015 - 09:32
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни