Лошото е че след 100 градуса не спира дотам,а продължава нагоре!
Posted 09 July 2015 - 22:27
Лошото е че след 100 градуса не спира дотам,а продължава нагоре!
Posted 09 July 2015 - 22:51
А при 126 няма ли климатичен радиатор пред водния?
Ако има климатичен радиатор, то той чист ли е от набити буболечки, ситни камъчета и др. кочини?
В е пак в задръстване виското може и да не се върти с над 800 оборота в минута, но все засмуква някакъв въздух отпред....
Posted 09 July 2015 - 23:03
Posted 10 July 2015 - 00:37
Светльо колко литра антифриз събра колата ,ако не знаете точете до дупка/без тоя в изпарителя ама там едва ли ще е повече от 500 милилитра/ и вижте какво ще каже.Вижте и тва термостатно тяло как е и прегледаите пластината един път татко ми като си прави колата имаше някакви ядове още му помна лафа ,че ,,и сега били на късмет като някога жигуловите'' . Пробвайте да го сглобите термостатното тяло и отворено /без пластина вътре/ и покарай. Мен се на там ми тегли мисълта ,че ще се укаже злата магия.
IMG_1379.JPG 167.18K 5 downloads
Ето тук е снимка на споменатите букси в червено за градусите в жълто за перката. Ако някои ми каже точно как и виката на тази оградената в жълто /за перката/ ще съм много благодарен. В интернет излизат все други ,по скоро като другата ,а тази е по разширена в горния си край. Май резбата е еднаква и другата ще върши също работа ,но знам ли.
П.П. Да използвам и да питам някой знае ли къде отива оградения в зелено мъркуч.
Edited by Ванюша, 10 July 2015 - 00:59 .
Posted 10 July 2015 - 01:31
1во- да това са 100градуса.
2ро- не разменяй буксите. едната ти е за 1ва степен (около 100-110градуса) и се командва през реле + резистор.
втората дава сигнал на компа, който казва: Изключи климатика (ако имаш) и пусни 2ра степен на перката. 115градуса
3то. колата ти е по-стара от 84та. нямаш моторче за празен ход!! регулира се с пластмасов винт. Имаш и допълнително отваряне на въздух чрез мембрана когато е студена колата. командва се от компа. трябва да провериш дали не е блокирала отворена. защото тогава ще обеднява сместа на топъл мотор и ще прегрява.
4то-проверете аванса на празен ход. може да ти е спукана аванс мембраната на делкото и от там-пак прегряване.
5то провери сместа с ламбда сонда. може да е настроена на бедна смес от газаджиите. Махни газовата плочка и я пробвай на бензин.
6-Ако всичко друго е ОК, сваляй водния радиатор и промивай.
Ако решиш после да слагаш работещо виско, имам оригинално чисто ново от Мерцедес в стиропорен бокс.дебела цена естсествено.
Съвет от мен, като оправиш проблема, НЕ карай със зацепено виско!! неслучайно оригиналното изключва на 4000оборота, т.е има центробежен съединител!
аз на моя М117,на 6000 оборота пръснах перката и щетите бяха 4 цифрени...
Posted 10 July 2015 - 22:22
Светльо колко литра антифриз събра колата ,ако не знаете точете до дупка/без тоя в изпарителя ама там едва ли ще е повече от 500 милилитра/ и вижте какво ще каже.Вижте и тва термостатно тяло как е и прегледаите пластината един път татко ми като си прави колата имаше някакви ядове още му помна лафа ,че ,,и сега били на късмет като някога жигуловите'' . Пробвайте да го сглобите термостатното тяло и отворено /без пластина вътре/ и покарай. Мен се на там ми тегли мисълта ,че ще се укаже злата магия.
Ето тук е снимка на споменатите букси в червено за градусите в жълто за перката. Ако някои ми каже точно как и виката на тази оградената в жълто /за перката/ ще съм много благодарен. В интернет излизат все други ,по скоро като другата ,а тази е по разширена в горния си край. Май резбата е еднаква и другата ще върши също работа ,но знам ли.
П.П. Да използвам и да питам някой знае ли къде отива оградения в зелено мъркуч.
Ванюша твоят сек с кой двигател е и коя година е,на моят термостата седи отдолу отстрани на водната помпа,на маркуча който отива към радиатора отдолу, а не под двата датчика отгоре,досега съм виждал 500 само с термостат отгоре и много се учудих че моят е там, сигурно защото е по стар модел.Дори и на новата помпа която взех мястото за термостат е отдолу,а се надявах да е отгоре.Иначе не може да влезе термостат отгоре.Горният маркуч е винаги малко по-топъл от долният,при тебе така ли се получава.Антифриза не съм го засичал точно колко е,ама сигурно има 7 8 литра.
Posted 10 July 2015 - 22:33
1во- да това са 100градуса.
2ро- не разменяй буксите. едната ти е за 1ва степен (около 100-110градуса) и се командва през реле + резистор.
втората дава сигнал на компа, който казва: Изключи климатика (ако имаш) и пусни 2ра степен на перката. 115градуса
3то. колата ти е по-стара от 84та. нямаш моторче за празен ход!! регулира се с пластмасов винт. Имаш и допълнително отваряне на въздух чрез мембрана когато е студена колата. командва се от компа. трябва да провериш дали не е блокирала отворена. защото тогава ще обеднява сместа на топъл мотор и ще прегрява.
4то-проверете аванса на празен ход. може да ти е спукана аванс мембраната на делкото и от там-пак прегряване.
5то провери сместа с ламбда сонда. може да е настроена на бедна смес от газаджиите. Махни газовата плочка и я пробвай на бензин.
6-Ако всичко друго е ОК, сваляй водния радиатор и промивай.
Ако решиш после да слагаш работещо виско, имам оригинално чисто ново от Мерцедес в стиропорен бокс.дебела цена естсествено.
Съвет от мен, като оправиш проблема, НЕ карай със зацепено виско!! неслучайно оригиналното изключва на 4000оборота, т.е има центробежен съединител!
аз на моя М117,на 6000 оборота пръснах перката и щетите бяха 4 цифрени...
Можеш ли да ми помогнеш!Къде точно се намира тази мембрана за въздух,както и мембраната на делкото да ги погледна и тях.
Posted 11 July 2015 - 00:23
Моя е М117.963 231 конски сили демек би трябвало да е стария. Питах те колко литра антифриз събира ,за да не би да не успявате да е напълните охладителната уредба цялата ,да се получава дупка и балон някаде по последователноста и от там да ти грее. Което въобще не е изключено. Той мисля Чочоне беше споменал още в началото ,махни и газовата уредба ,барабар с връзките по маркучите вкарай всичко в заводския вид и действай. Изпарителя къде е сложен. Регулатора за който ти казва Лоринзер е на самия дистрибутор/делко като чашка ,ако се е прецакал може да ти бърка искрата. Мисля на всички М117 има такъв регулатор , докато при М102 поне са два вида. Утре ще щтракна картинка да го покажа. Качи малко картинки и ти ,за да видим за какво става въпрос.
Posted 11 July 2015 - 07:28
Posted 11 July 2015 - 16:59
Ето тва е джуджавката/на делкото/ за която говорим. Оградил съм е в червено. Колега ще погледнеш ли само ако е удобно каква е каталожната номерация при теб на онова от което перката взима дани кога да се пусне ,при мен е завъртяно[келяво и не мога да му я разчета ,а в интернет намирам все по различни ,та така. Благодаря
П.П. Мисля ,че това което съм оградил в синьо е другата мембрана за която Лоринзер спомена ,но не съм напълно сигурен, той да каже.
IMG_1412.JPG 167.23K 6 downloads
Posted 11 July 2015 - 20:35
Два дни карам колата с заварена перка и пак си загрява.Явно не е от перката.Махнах газовата днес,свалих плочката и откачих маркучите за водата,направих няколко кръгчета около блока на бензин не загря оставих я да поработи на място и пак не загря държеше 82 83 гр.,беше следобед и по хладно.Утре ще я пробвам в жегата как ще е.Иначе ето така са свързани маркучите: IMG_0511.jpg 115.88K 4 downloads IMG_0503.jpg 104.78K 4 downloads IMG_0506.jpg 109.22K 4 downloads.Дали е възможно оттам да идва проблема.От колата изтекоха близо 7 литра и към 900 милилитра.После като я пълних останаха някъде към 400 милилитра значи побра към 7 литра и половина.
Posted 11 July 2015 - 20:39
Става въпрос за капачето над термостата нали ето:1172012330
Posted 11 July 2015 - 20:45
Това което си очертал със синьо е моторчето за празен ход май,при мене няма такова
Posted 11 July 2015 - 21:41
Да това е моторчето за празен ход ,аз съм се объркал ,извинявам се.
Напълно възможно е да е от това особено ако връзките и изпарителя не са нивелирани. И най-вероятно според мен смесите/настройката да са преебани и да грее.
Под 1172012330 не ми излиза нищо в интернер. Ето за това питам ограденот в жълто на долните снимки. Тая пушина трябва да каже на електрическата перка кога да се пусне. swedrf.JPG 167.18K 4 downloads adfsd.JPG 168.39K 4 downloads
Edited by Ванюша, 11 July 2015 - 21:43 .
Posted 11 July 2015 - 21:47
Преправи свързването.Топлия маркуч от двигателя преди да иде в радиатора на парното да влезе в изпарителя.После от изпарителя отива в парното.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users