Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

трудно пали , след продължително въртене запалвав един сервиз се съмняват за маховик

clk270 automatic

  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#1 Adriyan

Adriyan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Каварна
  • Автомобил:
    CLK 270CDI 2003г.

Публикувано 01 май 2015 - 13:40

Моя проблем е следния , става сутринта влизам в колата, завъртам ключа, паля и тръгвам за работа, ден като всеки друг. На обяд ми потрябва колата трябваше да свърша малко работа , влизам в колата завъртам ключа и колата не запали ,и така няколко пъти ,на 3-то или 4-то завъртане на ключа колата запали. Реших да я закарам на сервиз , от сервиза казаха след ден че колата има разбит маховик и затова не пали , закачи ли я били на компютър и сензора на маховика показвал веднъж 0 веднъж 40 оборота , и ми казаха да си я взема и да я закарам някаде да го сменят.Звъннах на един познат има магазин за части за да разпитам колко пари струва въпросния елемент и му обясних положението , при което той ми каза че най-вероятно е сензора, защото се били развялали , от колкото маховик на двигател с автоматична кутия.. и така сега незнам какво да правя. Моля за малко помощ за диагнозата.


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 май 2015 - 16:06

Колата ти автоматик ли е?
Руслан от Оброчище ти е най близо до колкото се сещам
Тел.-0888806208
  • 0

#3 Adriyan

Adriyan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Каварна
  • Автомобил:
    CLK 270CDI 2003г.

Публикувано 01 май 2015 - 19:31

Да ,колата е автоматик


  • 0

#4 И. Цанков

И. Цанков

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S 320
    Kompressor w220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2015 - 08:22

Ще следа с интерес защото и аз имам сходен проблем.
Зимата когато палех колата сутрин, тя палеше от раз. След което с всяко следващо палене и най-вече, когато колата е била паркирана за над 10мин и върти по 5сек за да зяпали. Няма да ви казвам как събирам погледите на минувачите :)
Интересно,че напоследък и сутрешното палене също е мъка. За разлика от колегата Adriyan, при мен колата запалва с първото, а в редки случай с второто въртене на стартера.

Колата е ГИ 200к,192кс - автоматик.Колата се пали на само на бензин.

Имахме съмнения,че е от гарнитурата на главата, но след смяната й няма подобрение. Сега съм спрял газовата от кранчето за да видя дали не са заминали клапаните. На стар диагнозата не излиза нищо :(
  • 0
CLK200 Kompressor - W208 '00

#5 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2015 - 09:09

Ще следа с интерес защото и аз имам сходен проблем.
Зимата когато палех колата сутрин, тя палеше от раз. След което с всяко следващо палене и най-вече, когато колата е била паркирана за над 10мин и върти по 5сек за да зяпали. Няма да ви казвам как събирам погледите на минувачите :)
Интересно,че напоследък и сутрешното палене също е мъка. За разлика от колегата Adriyan, при мен колата запалва с първото, а в редки случай с второто въртене на стартера.

Колата е ГИ 200к,192кс - автоматик.Колата се пали на само на бензин.

Имахме съмнения,че е от гарнитурата на главата, но след смяната й няма подобрение. Сега съм спрял газовата от кранчето за да видя дали не са заминали клапаните. На стар диагнозата не излиза нищо :(

Опитай да разкачиш клапана на горивната рейка (от вакуум маркучето) и опитай тогава да запалиш , ако студена пали ,а топла не ,има голяма вероятност проблема да е в него ,но го откачи и го запуши с пръст , а друг да завърти да запали колата.


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#6 И. Цанков

И. Цанков

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S 320
    Kompressor w220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2015 - 09:13

Прости ми невежеството, но ще ми е нужна снимка за да разбера кой е този клапан и кое е вакум маркучето. :)

После като слеза ще го намеря и ще опитам. 


Този пост е редактиран от И. Цанков: 02 май 2015 - 10:02

  • 0
CLK200 Kompressor - W208 '00

#7 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2015 - 10:37

Ето на тая работка и дърпаш саму вакуум маркучето и затапваш с пръст, ако започне да пали ,го сменяваш. Захвата му е една зегерка.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  clk.bmp   1,32MB   155 Брой сваляния

  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#8 И. Цанков

И. Цанков

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S 320
    Kompressor w220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2015 - 17:17

Опитай да разкачиш клапана на горивната рейка (от вакуум маркучето) и опитай тогава да запалиш , ако студена пали ,а топла не ,има голяма вероятност проблема да е в него ,но го откачи и го запуши с пръст , а друг да завърти да запали колата.

Да споделя....

Преди малко откачих вакума от регулатора на на горивото(клапана) запушихме го , но пак запали след 4-5 сек.

Въпреки това, този клапан е за смяна защото след теста от него започна да сълзи бензин.

Възможно ли е да съм го прецакал при откачането от вакума (завъртях го леко)?

 

Друго, към което ще се насоча е бензиновия филтър защото не е сменян - предполагам никога.

 

Мнения?


  • 0
CLK200 Kompressor - W208 '00

#9 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2015 - 18:05

Не си го прецакал ,бил си е за смяна.
  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#10 И. Цанков

И. Цанков

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S 320
    Kompressor w220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2015 - 18:10

Така както е в момента има ли опастност да се развали вакума?
  • 0
CLK200 Kompressor - W208 '00

#11 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2015 - 19:23

Запуши ли шлауха?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#12 И. Цанков

И. Цанков

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S 320
    Kompressor w220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2015 - 19:25

Върнах вакума на мястото му. Нали е било така до сега???

Този пост е редактиран от И. Цанков: 02 май 2015 - 19:25

  • 0
CLK200 Kompressor - W208 '00

#13 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 02 май 2015 - 21:52

Върнах вакума на мястото му. Нали е било така до сега???

Смянай калапана. Дърпа ти бензин от там и го вкарва в колектора.

 

Не вярвам на диагностика да не е изкарало нищо, но щом казваш.


  • 1

#14 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 02 май 2015 - 21:54

Моя проблем е следния , става сутринта влизам в колата, завъртам ключа, паля и тръгвам за работа, ден като всеки друг. На обяд ми потрябва колата трябваше да свърша малко работа , влизам в колата завъртам ключа и колата не запали ,и така няколко пъти ,на 3-то или 4-то завъртане на ключа колата запали. Реших да я закарам на сервиз , от сервиза казаха след ден че колата има разбит маховик и затова не пали , закачи ли я били на компютър и сензора на маховика показвал веднъж 0 веднъж 40 оборота , и ми казаха да си я взема и да я закарам някаде да го сменят.Звъннах на един познат има магазин за части за да разпитам колко пари струва въпросния елемент и му обясних положението , при което той ми каза че най-вероятно е сензора, защото се били развялали , от колкото маховик на двигател с автоматична кутия.. и така сега незнам какво да правя. Моля за малко помощ за диагнозата.

 

Без да съм запознат в детайли с конкретния мотор, ще споделя, че и на мен ми се струва невероятно да се развали "маховик" на автомобил с автоматична кутия. Но може и да греша.


  • 0

#15 И. Цанков

И. Цанков

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S 320
    Kompressor w220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 май 2015 - 13:21

XaPu, да си жив и здрав! Днес смених клапана за 10лв. и вече колицата пали на мига!
Бирата е от мен!!!

Този пост е редактиран от И. Цанков: 03 май 2015 - 13:22

  • 2
CLK200 Kompressor - W208 '00




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни