Здравейте !
прибрах си автомобила от сервиза който иска да ми сменя махових ,реших аз да си сменя акомулатора и да си проверя подгревните свещи. Купих чисто нов акомулатор 100Ан 850А имам една изгорела свещ, но като махнах капаците на мотора забелязах че на входа на ГНП маркучето е преправяно има и "тел" възможно ли е да взима въздух от там , защото сега с ноя акомулатор пали почти веднага , утре ще снимам входа на попмпата и ще я кача тук.
трудно пали , след продължително въртене запалвав един сервиз се съмняват за маховик
Started by Adriyan, 01 May 2015 - 13:40:39
clk270 automatic
22 replies to this topic
#16
Posted 28 May 2015 - 19:50
#17
Posted 28 May 2015 - 22:41
А свеща смени ли?
При всички случаи няма логика проблема който описа в първия си пост да е свързан със засмукване на въздух или изгоряла свещ.
Ако сутрин пали без никакви проблеми,а по-късно пали трудно може да има проблем с помпата,с някакво запушване или пък ако пали с трудно въртене може стартера да е с разбити втулки.
За това ти бях предложил "майстор",но щом си решил сам да изолираш проблема ти желая късмет.
Опиши подробно проблема,например след трудно палене пуши ли повече.
При всички случаи няма логика проблема който описа в първия си пост да е свързан със засмукване на въздух или изгоряла свещ.
Ако сутрин пали без никакви проблеми,а по-късно пали трудно може да има проблем с помпата,с някакво запушване или пък ако пали с трудно въртене може стартера да е с разбити втулки.
За това ти бях предложил "майстор",но щом си решил сам да изолираш проблема ти желая късмет.
Опиши подробно проблема,например след трудно палене пуши ли повече.
#18
Posted 19 July 2015 - 19:20
Проблема е решен
Подмениха втулки на стартера и бендикс , подменени гумички на гориво проводите.
остана сега да се разбере защо е необходимо по дълго въртене за да запали.
#19
Posted 29 October 2015 - 11:14
Всеки път ли пали трудно???Проблема е решен
Подмениха втулки на стартера и бендикс , подменени гумички на гориво проводите.
остана сега да се разбере защо е необходимо по дълго въртене за да запали.
iCankov
CLK200 Kompressor - W208 '00
#20
Posted 30 October 2015 - 20:41
Различно някой път запалва след втори трети оборот, друг път на 5 а има случеи и след продължително въртене да запали
#21
Posted 30 October 2015 - 22:32
Ако не си сложил оригинални уплътнители на горивопроводите колкото по-студено става, толкова по-трудно ще запали.
Виж има ли въздух в горивото.
При помпата отпред имаш прозрачно маркуче за целта.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#22
Posted 31 October 2015 - 14:40
Аз съм за клапана на горивната. Имах почти същия проблем. Ако прочетеш цялаата тема, ще разбереш как да провериш дали е от негоРазлично някой път запалва след втори трети оборот, друг път на 5 а има случеи и след продължително въртене да запали
iCankov
CLK200 Kompressor - W208 '00
#23
Posted 31 October 2015 - 17:33
Днес смених подгревна свещ , след като махнах пластмасите от двигатела вижте какво видях. Явно това решава проблема с паленето ,майстора явно е решил да направи "модификация" поради липса на някакъви елементи .
Трябва да подменя целият маркуч ли? вероятно този е с развален накрайник вече и не става щом има доработка от телища
Attached Files
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users