Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

трудно пали , след продължително въртене запалвав един сервиз се съмняват за маховик

clk270 automatic

  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 Adriyan

Adriyan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Каварна
  • Автомобил:
    CLK 270CDI 2003г.

Публикувано 28 май 2015 - 19:50

Здравейте !
прибрах си автомобила от сервиза който иска да ми сменя махових ,реших аз да си сменя акомулатора и да си проверя подгревните свещи. Купих чисто нов акомулатор 100Ан 850А имам една изгорела свещ, но като махнах капаците на мотора забелязах че на входа на ГНП маркучето е преправяно има и "тел" възможно ли е да взима въздух от там , защото сега с ноя акомулатор пали почти веднага , утре ще снимам входа на попмпата и ще я кача тук.


  • 0

#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 май 2015 - 22:41

А свеща смени ли?
При всички случаи няма логика проблема който описа в първия си пост да е свързан със засмукване на въздух или изгоряла свещ.
Ако сутрин пали без никакви проблеми,а по-късно пали трудно може да има проблем с помпата,с някакво запушване или пък ако пали с трудно въртене може стартера да е с разбити втулки.
За това ти бях предложил "майстор",но щом си решил сам да изолираш проблема ти желая късмет.
Опиши подробно проблема,например след трудно палене пуши ли повече.
  • 0

#18 Adriyan

Adriyan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Каварна
  • Автомобил:
    CLK 270CDI 2003г.

Публикувано 19 юли 2015 - 19:20

Проблема е решен :D
Подмениха втулки на стартера и бендикс , подменени гумички на гориво проводите.
остана сега да се разбере защо е необходимо по дълго въртене за да запали.
 


  • 0

#19 И. Цанков

И. Цанков

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S 320
    Kompressor w220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2015 - 11:14

Проблема е решен :D
Подмениха втулки на стартера и бендикс , подменени гумички на гориво проводите.
остана сега да се разбере защо е необходимо по дълго въртене за да запали.

Всеки път ли пали трудно???

iCankov
  • 0
CLK200 Kompressor - W208 '00

#20 Adriyan

Adriyan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Каварна
  • Автомобил:
    CLK 270CDI 2003г.

Публикувано 30 октомври 2015 - 20:41

Различно някой път запалва след втори трети оборот, друг път на 5 а има случеи и след продължително въртене  да запали


  • 0

#21 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 30 октомври 2015 - 22:32

Ако не си сложил оригинални уплътнители на горивопроводите колкото по-студено става, толкова по-трудно ще запали.

Виж има ли въздух в горивото.

При помпата отпред имаш прозрачно маркуче за целта.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#22 И. Цанков

И. Цанков

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S 320
    Kompressor w220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2015 - 14:40

Различно някой път запалва след втори трети оборот, друг път на 5 а има случеи и след продължително въртене да запали

Аз съм за клапана на горивната. Имах почти същия проблем. Ако прочетеш цялаата тема, ще разбереш как да провериш дали е от него

iCankov
  • 0
CLK200 Kompressor - W208 '00

#23 Adriyan

Adriyan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Каварна
  • Автомобил:
    CLK 270CDI 2003г.

Публикувано 31 октомври 2015 - 17:33

Днес смених подгревна свещ , след като махнах пластмасите от двигатела вижте какво видях. Явно това решава проблема с паленето ,майстора явно е решил да направи "модификация" поради липса на някакъви елементи .

Трябва да подменя целият маркуч ли? вероятно този е с развален накрайник вече и не става щом има доработка от телища

Прикачени файлове


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни