Моя проблем е следния , става сутринта влизам в колата, завъртам ключа, паля и тръгвам за работа, ден като всеки друг. На обяд ми потрябва колата трябваше да свърша малко работа , влизам в колата завъртам ключа и колата не запали ,и така няколко пъти ,на 3-то или 4-то завъртане на ключа колата запали. Реших да я закарам на сервиз , от сервиза казаха след ден че колата има разбит маховик и затова не пали , закачи ли я били на компютър и сензора на маховика показвал веднъж 0 веднъж 40 оборота , и ми казаха да си я взема и да я закарам някаде да го сменят.Звъннах на един познат има магазин за части за да разпитам колко пари струва въпросния елемент и му обясних положението , при което той ми каза че най-вероятно е сензора, защото се били развялали , от колкото маховик на двигател с автоматична кутия.. и така сега незнам какво да правя. Моля за малко помощ за диагнозата.
![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/27ff2e27ff45d60d7dc1eaefb93e37c0?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
трудно пали , след продължително въртене запалвав един сервиз се съмняват за маховик
Started by Adriyan, 01 May 2015 - 13:40:39
clk270 automatic
22 replies to this topic
#1
Posted 01 May 2015 - 13:40
#2
Posted 01 May 2015 - 16:06
Колата ти автоматик ли е?
Руслан от Оброчище ти е най близо до колкото се сещам
Тел.-0888806208
Руслан от Оброчище ти е най близо до колкото се сещам
Тел.-0888806208
#3
Posted 01 May 2015 - 19:31
Да ,колата е автоматик
#4
Posted 02 May 2015 - 08:22
Ще следа с интерес защото и аз имам сходен проблем.
Зимата когато палех колата сутрин, тя палеше от раз. След което с всяко следващо палене и най-вече, когато колата е била паркирана за над 10мин и върти по 5сек за да зяпали. Няма да ви казвам как събирам погледите на минувачите![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Интересно,че напоследък и сутрешното палене също е мъка. За разлика от колегата Adriyan, при мен колата запалва с първото, а в редки случай с второто въртене на стартера.
Колата е ГИ 200к,192кс - автоматик.Колата се пали на само на бензин.
Имахме съмнения,че е от гарнитурата на главата, но след смяната й няма подобрение. Сега съм спрял газовата от кранчето за да видя дали не са заминали клапаните. На стар диагнозата не излиза нищо
Зимата когато палех колата сутрин, тя палеше от раз. След което с всяко следващо палене и най-вече, когато колата е била паркирана за над 10мин и върти по 5сек за да зяпали. Няма да ви казвам как събирам погледите на минувачите
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Интересно,че напоследък и сутрешното палене също е мъка. За разлика от колегата Adriyan, при мен колата запалва с първото, а в редки случай с второто въртене на стартера.
Колата е ГИ 200к,192кс - автоматик.Колата се пали на само на бензин.
Имахме съмнения,че е от гарнитурата на главата, но след смяната й няма подобрение. Сега съм спрял газовата от кранчето за да видя дали не са заминали клапаните. На стар диагнозата не излиза нищо
![:(](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/sad.png)
CLK200 Kompressor - W208 '00
#5
Posted 02 May 2015 - 09:09
Ще следа с интерес защото и аз имам сходен проблем.
Зимата когато палех колата сутрин, тя палеше от раз. След което с всяко следващо палене и най-вече, когато колата е била паркирана за над 10мин и върти по 5сек за да зяпали. Няма да ви казвам как събирам погледите на минувачите
Интересно,че напоследък и сутрешното палене също е мъка. За разлика от колегата Adriyan, при мен колата запалва с първото, а в редки случай с второто въртене на стартера.
Колата е ГИ 200к,192кс - автоматик.Колата се пали на само на бензин.
Имахме съмнения,че е от гарнитурата на главата, но след смяната й няма подобрение. Сега съм спрял газовата от кранчето за да видя дали не са заминали клапаните. На стар диагнозата не излиза нищо
Опитай да разкачиш клапана на горивната рейка (от вакуум маркучето) и опитай тогава да запалиш , ако студена пали ,а топла не ,има голяма вероятност проблема да е в него ,но го откачи и го запуши с пръст , а друг да завърти да запали колата.
NO PAIN - NO GAIN!
#6
Posted 02 May 2015 - 09:13
Прости ми невежеството, но ще ми е нужна снимка за да разбера кой е този клапан и кое е вакум маркучето.
После като слеза ще го намеря и ще опитам.
Edited by И. Цанков, 02 May 2015 - 10:02 .
CLK200 Kompressor - W208 '00
#7
Posted 02 May 2015 - 10:37
Ето на тая работка и дърпаш саму вакуум маркучето и затапваш с пръст, ако започне да пали ,го сменяваш. Захвата му е една зегерка.
Attached Files
NO PAIN - NO GAIN!
#8
Posted 02 May 2015 - 17:17
Опитай да разкачиш клапана на горивната рейка (от вакуум маркучето) и опитай тогава да запалиш , ако студена пали ,а топла не ,има голяма вероятност проблема да е в него ,но го откачи и го запуши с пръст , а друг да завърти да запали колата.
Да споделя....
Преди малко откачих вакума от регулатора на на горивото(клапана) запушихме го , но пак запали след 4-5 сек.
Въпреки това, този клапан е за смяна защото след теста от него започна да сълзи бензин.
Възможно ли е да съм го прецакал при откачането от вакума (завъртях го леко)?
Друго, към което ще се насоча е бензиновия филтър защото не е сменян - предполагам никога.
Мнения?
CLK200 Kompressor - W208 '00
#9
Posted 02 May 2015 - 18:05
Не си го прецакал ,бил си е за смяна.
NO PAIN - NO GAIN!
#10
Posted 02 May 2015 - 18:10
Така както е в момента има ли опастност да се развали вакума?
CLK200 Kompressor - W208 '00
#11
Posted 02 May 2015 - 19:23
Запуши ли шлауха?
NO PAIN - NO GAIN!
#12
Posted 02 May 2015 - 19:25
Върнах вакума на мястото му. Нали е било така до сега???
Edited by И. Цанков, 02 May 2015 - 19:25 .
CLK200 Kompressor - W208 '00
#13
Posted 02 May 2015 - 21:52
Върнах вакума на мястото му. Нали е било така до сега???
Смянай калапана. Дърпа ти бензин от там и го вкарва в колектора.
Не вярвам на диагностика да не е изкарало нищо, но щом казваш.
#14
Posted 02 May 2015 - 21:54
Моя проблем е следния , става сутринта влизам в колата, завъртам ключа, паля и тръгвам за работа, ден като всеки друг. На обяд ми потрябва колата трябваше да свърша малко работа , влизам в колата завъртам ключа и колата не запали ,и така няколко пъти ,на 3-то или 4-то завъртане на ключа колата запали. Реших да я закарам на сервиз , от сервиза казаха след ден че колата има разбит маховик и затова не пали , закачи ли я били на компютър и сензора на маховика показвал веднъж 0 веднъж 40 оборота , и ми казаха да си я взема и да я закарам някаде да го сменят.Звъннах на един познат има магазин за части за да разпитам колко пари струва въпросния елемент и му обясних положението , при което той ми каза че най-вероятно е сензора, защото се били развялали , от колкото маховик на двигател с автоматична кутия.. и така сега незнам какво да правя. Моля за малко помощ за диагнозата.
Без да съм запознат в детайли с конкретния мотор, ще споделя, че и на мен ми се струва невероятно да се развали "маховик" на автомобил с автоматична кутия. Но може и да греша.
#15
Posted 03 May 2015 - 13:21
XaPu, да си жив и здрав! Днес смених клапана за 10лв. и вече колицата пали на мига!
Бирата е от мен!!!
Бирата е от мен!!!
Edited by И. Цанков, 03 May 2015 - 13:22 .
CLK200 Kompressor - W208 '00
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users