Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Съвети и въпроси относно закупуване на CLK W208или "какво мислите за тази обява", "помощ, не мога да си х


  • Please log in to reply
323 replies to this topic

#91 sleyd

sleyd

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W202 C180-продадена
    W210 E230-продадена
    VW Passat B5 1.9 TDI

Posted 26 March 2015 - 23:23

Ей спрете да се заяждате с момчето излишно, всеки има право да си купува каквото иска и не е нужно да му казваме ,че е кошница и едва ли не да го кълнем "колко теми ще пишеза проблеми" . Хайде да си пием валидола и ракията и да сме малко по-широко скроени ,а за тези за които само скъчите коли са добри ,търгашите си разказват легенди и си пълнят гушите. Нека да конкретизираме малко темата : Човека пуска линк ,който желае го вижда и коментира какво точно му харесва и какво не!

 

Kолега, благодаря за разбирането, за това беше целия спор. Аз това мога да си позволя, това гледам, и това се опитвах да обясня на колегите, че не винаги скъпото означава качествено. Един автомобил може да се напудри така, че да изглежда перфектен, а да не е. Живи и здрави всичките и много безавариини километри с Мергелите. Лека и наздраве!!!


  • 0

#92 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 27 March 2015 - 02:09

Имал съм W202 и W210 и не съм останал впечатление, че частите са толкова скъпи. А доколкото съм запознат от форума W208 бил подобен на W202 може и да бъркам.

Да те предупредя отрано, да не кажеш, че не си знаел, ама БЪРКАШ и то бая! Частите, дето са еднакви са си ОК, ама има и много части, дето не са еднакви (нищо, че изглеждат еднакви) и там приказката е невъобразима. Само за сравнение ти казвам, че като чисто нова W208 е струвала 1.5 пъти колкото чисто нова W210. На W210 фаровете изглеждат като на W208, обаче нямат нищо общо, не само като крепежи, изцяло различна форма имат, ако паркираш двата модела един до друг ще видиш колко различни са. Чисто нови фарове за W208 струват почти двойно на фаровете на W210. В резултат на това и в моргите фар за CLK е много по-скъп от фар за E класа. Да не коментираме количеството E класи по моргите и количеството CLK-та. С огледалата нещата стоят по еквивалентен начин. Чисто ново огледало за CLK в Балкан Стар е почти 1000 лв. В морга (с мигач) едвам намерих за 350 лв. като прозвъних над 30 морги и обяви! И пак беше в друг цвят, та доплатих и пребоядисване. Друг пример - гъзарските стъкла без рамки на вратите. Чисто ново стъкло в Балкан Стар е 330 лв. Питай ме да ти кажа, че са ми го чупили! В кобрата - стъкло за врата на W208, ако не броим китайските и турските, дето чеп за зеле не става от тях, най-евтиното е 110 лв. В Балкан Стар монтажът на такова стъкло е още 150 лв. и ако си с фейслифта (дето стъклата слизат сантиметър надолу, като отвориш вратата) повярвай ми - има защо да струва 150 лв. само работата, защото в кобрата се бориха 3 часа (ДА, ТРИ ЧАСА) и така и не можаха да го сложат като хората, като вали и на автомивките влизаше вода, та ходих пак да го правят. Ако искаш, можеш да сравниш и цените на нещо банално, като махагоните в купето - за CLK са от 2 до 3 пъти по-скъпи от тези на E класата.

А по темата с ремонтите за 1000 лв. още нещо да ти кажа - при тези автомобили има проблеми, които водят до това, че колата става паметник. Понеже стана дума за разликата от фордове и опели... разликата е, че там нещо като се счупи, можеш да го вържеш със свинска опашка, да дложиш санитарен силикон, да го подлепиш с тиксо и да продължиш да караш още три смени на маслото, без да пипаш... а при мерника има проблеми, дето един тъп датчик се прецаква, който е тотално ненужен и колата може да си върви още 20 години без него, обаче влиза в сервизен режим и ти се разказва играта и щеш не щеш - трябва да го смениш. И ако имаш късмет, ще се скъса някой маркуч за 20 лв. ама ако нямаш късмет, ще се нае@е нещо по електроника, ще влезе в сервизен режим и влизаш в джаза с двата крака. Това е голямата разлика!

В никакъв случай не се заяждам, просто и аз коментирам. Казвам ти мое мнение, да си го имаш предвид. А за това че цената не е пряко свързана с качеството като цяло си прав... ама си има и изключения, нали знаеш.

Поздрави от Германия :)
  • 2

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#93 sleyd

sleyd

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W202 C180-продадена
    W210 E230-продадена
    VW Passat B5 1.9 TDI

Posted 27 March 2015 - 20:32

Да те предупредя отрано, да не кажеш, че не си знаел, ама БЪРКАШ и то бая! Частите, дето са еднакви са си ОК, ама има и много части, дето не са еднакви (нищо, че изглеждат еднакви) и там приказката е невъобразима. Само за сравнение ти казвам, че като чисто нова W208 е струвала 1.5 пъти колкото чисто нова W210. На W210 фаровете изглеждат като на W208, обаче нямат нищо общо, не само като крепежи, изцяло различна форма имат, ако паркираш двата модела един до друг ще видиш колко различни са. Чисто нови фарове за W208 струват почти двойно на фаровете на W210. В резултат на това и в моргите фар за CLK е много по-скъп от фар за E класа. Да не коментираме количеството E класи по моргите и количеството CLK-та. С огледалата нещата стоят по еквивалентен начин. Чисто ново огледало за CLK в Балкан Стар е почти 1000 лв. В морга (с мигач) едвам намерих за 350 лв. като прозвъних над 30 морги и обяви! И пак беше в друг цвят, та доплатих и пребоядисване. Друг пример - гъзарските стъкла без рамки на вратите. Чисто ново стъкло в Балкан Стар е 330 лв. Питай ме да ти кажа, че са ми го чупили! В кобрата - стъкло за врата на W208, ако не броим китайските и турските, дето чеп за зеле не става от тях, най-евтиното е 110 лв. В Балкан Стар монтажът на такова стъкло е още 150 лв. и ако си с фейслифта (дето стъклата слизат сантиметър надолу, като отвориш вратата) повярвай ми - има защо да струва 150 лв. само работата, защото в кобрата се бориха 3 часа (ДА, ТРИ ЧАСА) и така и не можаха да го сложат като хората, като вали и на автомивките влизаше вода, та ходих пак да го правят. Ако искаш, можеш да сравниш и цените на нещо банално, като махагоните в купето - за CLK са от 2 до 3 пъти по-скъпи от тези на E класата.

А по темата с ремонтите за 1000 лв. още нещо да ти кажа - при тези автомобили има проблеми, които водят до това, че колата става паметник. Понеже стана дума за разликата от фордове и опели... разликата е, че там нещо като се счупи, можеш да го вържеш със свинска опашка, да дложиш санитарен силикон, да го подлепиш с тиксо и да продължиш да караш още три смени на маслото, без да пипаш... а при мерника има проблеми, дето един тъп датчик се прецаква, който е тотално ненужен и колата може да си върви още 20 години без него, обаче влиза в сервизен режим и ти се разказва играта и щеш не щеш - трябва да го смениш. И ако имаш късмет, ще се скъса някой маркуч за 20 лв. ама ако нямаш късмет, ще се нае@е нещо по електроника, ще влезе в сервизен режим и влизаш в джаза с двата крака. Това е голямата разлика!

В никакъв случай не се заяждам, просто и аз коментирам. Казвам ти мое мнение, да си го имаш предвид. А за това че цената не е пряко свързана с качеството като цяло си прав... ама си има и изключения, нали знаеш.

Поздрави от Германия :)

 

Kолега, поста ти въобще не ми изглежда като заяждане!!!

Напротив даже ми беше много полезно и изчерпателно твоето мнение.

Бих искал да те попитам какъв модел на МБ би ми препоръчал, различен от W208 и като изключим горе споменатите. Интересно ми е какво би ми препоръчал не, че се отказвам от ЦЛК просто искам  да чуя твоето мнение.
 


  • 0

#94 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 27 March 2015 - 20:37

Според мен не се отказвай. Цлк-то е много добре мислен автомобил. Това, че е скъп дори и сега говори само по себе си.
  • 1

#95 sleyd

sleyd

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W202 C180-продадена
    W210 E230-продадена
    VW Passat B5 1.9 TDI

Posted 27 March 2015 - 22:27

Според мен не се отказвай. Цлк-то е много добре мислен автомобил. Това, че е скъп дори и сега говори само по себе си.

 

Не, не съм се отказал от ЦЛК-то, просто питам колегата какво би ми препоръчал за моя бюджет. Преди време се бях навил за Ц-класа от 2001г или Купе модела на същата, но след прекарани няколко часа в ровене из форума стигнах до извода, че този модел не е за мен. За ЦЛК не се бях замислял единствено поради факта, че е с две врати. И след като се рових  във форума за инфо за него останах с впечатление , че е здрав и хубав автомобил и много по качествен от споменатата Ц-класа.


  • 0

#96 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,953 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 27 March 2015 - 22:34

харесай си някоя на обява, чуй се със собственика, иди виж я, купувай и не го мисли толкова. дали ще се счупи и колко ще струва после никой не може да ти каже. 14годишна кола е. едногодишните се чупят редовно, ти се притесняваш за някои милионник...

пс. в момента има 91 обяви за цлк-та на части така че "нови" части за "новата" кола има бол.
  • 0

#97 ivantov

ivantov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 147 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    CLK 200, 1999 г.
Garage View Garage

Posted 27 March 2015 - 22:46

Както ти написа колегата, едногодишните се чупят.
Ето ти нагледен пример:

http://m.youtube.com...h?v=PvK8beHnf6Q

http://m.youtube.com...h?v=0fHKb_SY9RQ

Edited by ivantov, 27 March 2015 - 23:03 .

  • 0

#98 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,953 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 27 March 2015 - 22:58

да отбележа още нещо:

афтърмаркет фар за 208 е 210лв, за w210 е 220лв.
врата оборудвана със стъкло за фейслифт 208 втора употреба е 200лв.
стъкло за 208 на врата втора употреба е 60лв.
  • 1

#99 sleyd

sleyd

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W202 C180-продадена
    W210 E230-продадена
    VW Passat B5 1.9 TDI

Posted 27 March 2015 - 23:15

Така е то си е и до късмет! Гледам обявите и веднага щом ми хареса нещо и е горе-долу близо до мен ще ходя да я гледам. Обаче първо ще я кача тук да чуя мнения пък тогава ще бия път.

Мислите ли, че ако хвана майстор с диагностика, но която не е Стар да дойде с мен на огледа би хванал проблем по колата?


  • 0

#100 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 28 March 2015 - 00:36

Интересно ми е какво би ми препоръчал не, че се отказвам от ЦЛК просто искам да чуя твоето мнение.

Ако аз карам w208 от 7 г. и не съм я сменил, какво очакваш, да ти препоръчам?
  • 2

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#101 sleyd

sleyd

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W202 C180-продадена
    W210 E230-продадена
    VW Passat B5 1.9 TDI

Posted 28 March 2015 - 10:03

Ако аз карам w208 от 7 г. и не съм я сменил, какво очакваш, да ти препоръчам?

 

На мен този отговор ми стига!!!

Точно това очаквах!!!

 

Изкам да ви попитам или по точно да обобщя разликите между W 208 компресор 192 и 163 коня, и ако се сещате за нещо да добавите.

1. По-добро електронно управление на двигателя при 163, при което се получава по- добре монтирането на ГИ.

2. Две бубини при 192 и четири при 163 коня мотор.

3. Виско перка при 192, ел. перка при 163.

4. Фейслифта го има и при някой 192 коня мотори от началото на 2000г.

5. 6-степенна скоростна кутия с по-добро превключване между скоростите.

За друго не мога да се сетя, добавете нещо и вие.


Edited by ХаPu, 28 March 2015 - 10:16 .
Използване на редакция

  • 0

#102 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 28 March 2015 - 10:16

Колега ще те помоля да използваш бутона за редакция на поста (активен е известно време след пост-а) ,че по този начин се натрупват много поредни мнения.

Благодаря ти предварително!


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#103 sleyd

sleyd

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W202 C180-продадена
    W210 E230-продадена
    VW Passat B5 1.9 TDI

Posted 28 March 2015 - 16:12

Колега ще те помоля да използваш бутона за редакция на поста (активен е известно време след пост-а) ,че по този начин се натрупват много поредни мнения.

Благодаря ти предварително!

 

Извинявам се за което, просто отговарям на даден пост и след това се сещам да попитам за нещо друго.


  • 0

#104 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 31 March 2015 - 21:54

Колега ще ти дам един съвет който и още 2-3 колеги от форума ти дават , а те карат такива коли или имат мерцедес от много дълго време !
Както повечето от вас и аз съм имал 3-4 мерцедеса и по лошо от евтина първоначална цена за замазан котурник няма . После го плащаш още веднъж и пак си личи че е уморена износена кола .
Тази кола е от моя край http://www.mobile.bg...09&slink=97n8n9и момчето е пълен маняк  , ходи по мисий , сам се сещаш колко я кара от както я има 2-3 години. Но е обслужена изцяло и можеш само да и се наслаждаваш.
Второ преди 2 седмици за мой приятел взехме 230 компресор от германия , сносно запазен и колата отива на 8000 хил. лв без някакви изгъзици , а какво да говорим за тези наши обяви които са на половин цена.

За пояснение , в момента от 100 обяви , предна броня за фейс няма ! цена около 400 лв , преден калник 150 , фар от 70-150 с ксенон 200 . Всичко е за втора употреба.
 


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#105 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 31 March 2015 - 22:01

Тази кола е много хубава и вече я обсъждахме.
Остава купувача да си избере.

Edited by daimler1, 31 March 2015 - 22:32 .

  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users