На СЕК-а то трябва всичко да гледам, ама по двигателя какви проблеми излизат, на какво по специално да наблегна?. Днес приказвах със собственика и ще ходя да го гледам тея дни. Може и до Варна за 123-ката да видя, ама нея повече информативно, миналата година ходих да гледам из българия 4-5 купета 123 ама всички бяха изгнили кошници при това скъпи, само едно 2800 в перник беше евтино, ама за сметка на това нямаше нищо здраво според мен, чудих се известно време, но обявата изчезна докато се помайвам.
Питане за конкретна W124 - E320CoupeПитане преди покупка на Мерцедес
Започната от ognian1981, 23 мар 2015 - 19:47:43
69 мнения по тази тема
#31
Публикувано 30 март 2015 - 22:44
#32
Публикувано 30 март 2015 - 22:51
Купето от автосалон Централ трябва да го огледаш много добре.Царе са на замаскирането.Ако е прясно пребоядисвано не се знае как е направено.
#33
Публикувано 30 март 2015 - 23:18
Харесва ми СЕК-а външно ми допадна изключително. Пък и лесно може да стане 500 при мерак. СЛ-а ич не изглежда лош ама най вероятно ще си е кола за възтановяване ,но с достатъчно желание е възможно да му се върне заводския блясък. Между другото имаше един много хубав СЕК 420 за нюкаде 12 хилки го бяха обявили ,златист или нещо подобно заслужаваше си ,но не го намирам. Разрови се може да го откриеш.
П.С. Мимо как ги намираш бе човек
#34
Публикувано 30 март 2015 - 23:26
ако е боядисано няма да го гледам, но незнам защо имам чувството че ще е добро! Просто така ми изглежда! Но СЕК-а за момента повече ме интересува! Притеснява ме, че е от първите години на производство, незнам какво да очаквам - имат ли много разлики с тея от края на 80-те години?
#35
Публикувано 01 април 2015 - 20:07
Абе и да е пребоядисван не е болка според мен. СЕК-овете от първите години са общо взето без особени разлики. Чисто технически си е една и съща кола просто след 1985 година има леко освежаване ,а май от 1985 има нещо като междинка общо взето нещата са само разлики в излъчването и то по скоро в салона. Гледай го да не е изгнил това е най важното от там вече двигател, скоростна кутия и диф ,но ти имаш В124 знаеш ги тия неща. Склонен съм да твърдя ,че и най големия изрод не е способен да увреди един Мерцедес както ръждата ,която май идва по вероятно от лоша грижа за колата отколкото от слаба защита. Мойто пестеливо описание за трите коли е такова
-В124 най усъвършенстван технически автомобил никога не би те изоставил
-В126 автомобил с обаяне и магия каращ те да се усмихваш
-В107 кола със сила един път съм имал честта да карам такъв на 82 000 километра СЛ450 АМГ управлението му беше съпоставимо с М3 2011 година толкова изненадан не съм бил от кола. Имам чувството все едно беше непоклатим от асфалта ,невероятно залепваше по шосето. Нищо общо с по изразената при управлението мекота на останалите роднини от семейството.
Та това е дано помогне. Ето малко за СЕК да видиш за двигателите.
SEC.xlsx 12,81K 10 Брой сваляния
Този пост е редактиран от Ванюша: 01 април 2015 - 20:10
#36
Публикувано 01 април 2015 - 20:46
Днес минавах покрай "Централ"но много бързах.Утре да не обещавам,ама ще мина да я видя тая 123-ка на какво прилича.Още ми е чудно за какво ти е но...
Ще пиша какво съм видял.
Ще пиша какво съм видял.
#37
Публикувано 01 април 2015 - 23:09
http://www.mobile.bg...53&slink=99wzepа за този СЕК какво ще кажеш:?
#38
Публикувано 02 април 2015 - 06:12
За първи път виждам сек 94 година! Откъм екстри е много зле...http://www.mobile.bg...53&slink=99wzepа за този СЕК какво ще кажеш:?
#39
Публикувано 02 април 2015 - 15:40
Благодаря за отговорите!
Много ще се радвам ако имам някаква информация за 123-ката. Тези от Централ не са склонни да намлят така по телефона - казват че имало интерес към колата - аз им казвам - какъв интерес, тя колата 3-4 години се продава, ако имаше интерес нямаше да я има ?!?!?!
Тоя Старозагорския преди се продаваше за 420 - сега за 500, а нещо не ми харесва! иначе има един в София - ако мога и него ще видя, само време да остане
http://www.mobile.bg...73&slink=9a238z
На другите цените са доста надути, гледам и от чужбина, но там са от 4 - 5 000 евро нагоре, а то най евтините няма смисъл да се гледат.
#40
Публикувано 02 април 2015 - 18:13
Разгледах 123-ката днес.Връщам си всички думи до сега.
Колата е много истинска!Не съм вярвал,че мога да видя такава 34 годишна колакола в такова състояние!Колата е с оригиналните си панели и оригинални снадки.Всички фуги,елементи,абе всичко е точно.Салона е абсолютно оригинален,без претапициране,без никакви намеси.Леко е обезцветен от слънцето.Седалките са във великолепно състояние,меки и удобни,а не избушени.Мокета също е в идеално състояние.Пода е с оригиналното си покритие както от вътре,така и от долу.Праговете са перфектни.В багажника около резервната гума има минимални забележки.Купето е било пребоядисано поради минимални забележки на три детайла и май,че имало снимки преди да се боядиса.Тавана не е пипан.От долната страна на вратите от вътрешна страна има поправки по три,четири сантиметра,които са качествено направени.Радиото е бекер.Колата е завряна на задна линия и не я карах.Амортисьорите са добри,гумите много добри.Стартерния ключ заяжда и десния прозорец не работи мисля че е от бутона,но това ще бъде оправено.Маслото е чисто с лек мирис на бензин.По алуминиевите части на мотора има лек прахообразен окис предполагам от козметиката не е изплакнато като хората.Коша на мотора е супер,тампоните на мотора също.Двигателя пали като мерцедесов,работи равномерно,но в ниските не се форсира добре.Кутията включва перфектно на място и не се чуват шумове при натискане и пускане на съединителя.Дифереренциала трябва да се види в движение,защото са склонни към дразнещо виене,но както казах не карах колата.На място има подемници и са склонни да се вдига колата за оглед.Казаха,че може да свалят 500лв.
Колата е много истинска!Не съм вярвал,че мога да видя такава 34 годишна колакола в такова състояние!Колата е с оригиналните си панели и оригинални снадки.Всички фуги,елементи,абе всичко е точно.Салона е абсолютно оригинален,без претапициране,без никакви намеси.Леко е обезцветен от слънцето.Седалките са във великолепно състояние,меки и удобни,а не избушени.Мокета също е в идеално състояние.Пода е с оригиналното си покритие както от вътре,така и от долу.Праговете са перфектни.В багажника около резервната гума има минимални забележки.Купето е било пребоядисано поради минимални забележки на три детайла и май,че имало снимки преди да се боядиса.Тавана не е пипан.От долната страна на вратите от вътрешна страна има поправки по три,четири сантиметра,които са качествено направени.Радиото е бекер.Колата е завряна на задна линия и не я карах.Амортисьорите са добри,гумите много добри.Стартерния ключ заяжда и десния прозорец не работи мисля че е от бутона,но това ще бъде оправено.Маслото е чисто с лек мирис на бензин.По алуминиевите части на мотора има лек прахообразен окис предполагам от козметиката не е изплакнато като хората.Коша на мотора е супер,тампоните на мотора също.Двигателя пали като мерцедесов,работи равномерно,но в ниските не се форсира добре.Кутията включва перфектно на място и не се чуват шумове при натискане и пускане на съединителя.Дифереренциала трябва да се види в движение,защото са склонни към дразнещо виене,но както казах не карах колата.На място има подемници и са склонни да се вдига колата за оглед.Казаха,че може да свалят 500лв.
#41
Публикувано 02 април 2015 - 18:15
Тоя последния е на мой познат и наистина е супер, реставриран е само с истински части без побългаряване!!!
NO PAIN - NO GAIN!
#42
Публикувано 02 април 2015 - 18:56
Mercedes-Benz 200-Serie 300 CE Luxe omgebouwd belastingvrij
€ 2.675,00
http://link.marktplaats.nl/m907561006
€ 2.675,00
http://link.marktplaats.nl/m907561006
#43
Публикувано 03 април 2015 - 14:42
ААА - тая много грозна - хибрида!
За 123-ката много благодаря! Само да попитам - уплътненията на прозорците добре ли са - всички 123-ки купета до сега които съм гледал се били с много напукани уплътнения, а и има ли шибедах, то ако имаше щеше да пише предполагам, но все пак да питам! Аз първо ще ходя да гледам СЕК-овете - тоя 380 имам някаква надежда - добър ми изглежда! 123 ката като резервен вариант за сега, но след обясненията много ме съблазнява!
#44
Публикувано 04 април 2015 - 10:47
Чудесни са!Да не се повтарям,ама колата е невероятно запазена!Шибидах няма.ААА - тая много грозна - хибрида!
За 123-ката много благодаря! Само да попитам - уплътненията на прозорците добре ли са - всички 123-ки купета до сега които съм гледал се били с много напукани уплътнения, а и има ли шибедах, то ако имаше щеше да пише предполагам, но все пак да питам! Аз първо ще ходя да гледам СЕК-овете - тоя 380 имам някаква надежда - добър ми изглежда! 123 ката като резервен вариант за сега, но след обясненията много ме съблазнява!
#45
Публикувано 07 април 2015 - 11:00
Тръгнах от 124, минах през123, че накрая май 126 купе ще си вземам, това в Ботевград. Салона е много запазен, няма забележки, уплътнения на прозорците са леко понапукани, махагона е разлепен на места, иначе по централната конзола няма почти напукано, ел. седалките, огледлото, прозорците и шибедаха работят, коланите не се подават и двата. Двигателя запали от раз, по калпата няма мазно, компресора на климатика не включва. Колата не върви много, но аз незнам колко трябва да върви, при отпускане на газта забива муцуната, скоростите се сменят добре според мен, на място от директна към задна и обратно има едно прихлопване. Гърнетата и катализатора са оригиналните, има и ръжди от долу, но мисля че не са фрапантни. По веждите няма ръжди, само на едно място на предния капак до решетката забелязах малко надигнато. Няма блокаж и задна щора, това е което липсва от екстрите за тея години. Това е което мога да кажа, ще видим какво ще излезе....
Този пост е редактиран от ognian1981: 07 април 2015 - 12:24
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни