Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпроси относно w203 c220cdi и c200cdi

c200cdi c220cdi

  • Please log in to reply
91 мнения по тази тема

#31 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 март 2015 - 18:29

Преосмисли автоматика. Не харчи повече или поне е пренебрежимо и не е по-скъпа поддръжката. На ръчната като смениш един съединител и същото. За ръчка има други марки доста по-евтини
А относно сервизната книжка, тя се води първите години докато автомобила е в гаранция. Пък и там пише само кога и е сменяно маслото и на колко км. Смяташ ли, че някой автоджамбаз ще си каже лесно без бой, виж какво тази кола е маризена.
Според мен, Мерцедес е красив само когато е близо до заводското състояние. Всички тия китайски решетки колко смяташ ще издържат докато заприличат на осрани и олюпени говна. И кой ще си смени оригинална немска решетка с боклук от китайски внос на смешна цена.

Този пост е редактиран от drjivago: 18 март 2015 - 18:39

  • 0

#32 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 18 март 2015 - 21:04

  ivanhow - Здравей, Твоята кола изглежда много добре, но не се обърнах на офертата заради 2 неща, първо че е автоматична ( по-скъпа за поддържане, по-скъп ремонт, малко повече разход на гориво ? ), и второ нямам толкова пари за C класа, а и какво точно означава побългарена ? и че са постни, ем освен тия дето са фейслифт, които са 2-3 години по-нови, то всички 2001-2 остават да са постни :unsure

 

Здрасти колега.

Автоматика не е скъп за поддръжка. Моя го обслужих преди 10 000 км. Бай Васо може да го поддтвърди. За мен няма по-голямо удобство от автомат. Разхода ми е следният: зимата 9-10л/100км  а лятото 7.5-8л/100км.  Веднъж качиш ли се на автоматик, ще усетиш удобството. А и колата е с една от здравите кутии на Мерцедес.

А относно побългарените:

Ами на едната е сложена китайска навигация, която доста разваля интериора на колата. Фаровете са сменявани с китайски или тайвански. Стоят като чужди на тези коли. Моята е с оригинален ксенон с лупи и ела да видиш раликата в светеното на фара. Свети уникално.

А отностно това колко са постни:

Нямат авантгард пакет

Нямат кожа

Нямат система за миене на фаровете

Нямат прибиране на огледалата

Нямат автоматични скорости

И още доста дреболийки

 

Наистина ти се извинявам ако натрапвам моята кола, но ако я паркирам до всяка една от избраните ще изглежда като космически кораб. И нистина ти пожелавам да вземеш кола, която много да те радва.


  • 1

#33 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 18 март 2015 - 23:10

Това пък с автоматика ти е най малкия проблем като си се насочил към дизелов автомобил. Ти по добре мисли като отидеш в сервиза с дизелчето и ти обяват 2000 лв за нова турбина или 600 лв за една дюза както стана при мен като карах Е класа 220 ЦДИ. Автомата е супер здрав и много удобен и ще ти е най малкия проблем. По добре виж колата на колегата и ако ти хареса са договаряй за цена която ще ти е угодна да платиш.
  • 0

#34 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 март 2015 - 23:31

Глупости на търкалета!Цените са в пъти по-евтини!
Годината е 2015-а!
  • 0

#35 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 18 март 2015 - 23:58

Цена на ремонт на турбина в най-лошият вариант- 750 -800 лв.  Почистване и рециклиране на дюза -100-200 лв


  • 0

#36 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 19 март 2015 - 00:04

Говоря за смяна на турбина и дюзи с чисто нови части, а не за рециклиране. Няма значение коя година сме, отиди в оторизиран сервиз и виж какви са цените.
Daimler1 ще казваш " глупости на търкалета" на някой , който не ги е сменял и не знае колко струват , а не на мен , който съм ги сменял на предишната си кола.

Този пост е редактиран от ///sasho: 19 март 2015 - 00:12

  • 0

#37 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 19 март 2015 - 00:15

Говоря за смяна на турбина и дюзи с чисто нови части, а не за рециклиране.

Е за смяна с нови и оригинални така е. Ама едва ли някой в България би дал близо 7000 лв за смяна на едно турбо и четири дюзи. Не е финансово оправдано,


Този пост е редактиран от ivanhow: 19 март 2015 - 00:19

  • 0

#38 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 19 март 2015 - 00:23

Ами за моята бивша кола отидоха толкова, даже повече с останалите рамонти, освен покупната стойност, която е отделна, както искаш го смятай и накрая я продадох за 6000 и даже като си платих данъка за 5500. Затова ти казвам , давай я на ниски пари сега , да не я дадеш на по ниски след време.

Този пост е редактиран от ///sasho: 19 март 2015 - 00:27

  • 0

#39 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 19 март 2015 - 00:33

Ами за моята бивша кола отидоха толкова, даже повече с останалите рамонти, освен покупната стойност, която е отделна, както искаш го смятай и накрая я продадох за 6000 и даже като си платих данъка за 5500. Затова ти казвам , давай я на ниски пари сега , да не я дадеш на по ниски след време

 

Еми ще видя какво ще стане. Аз продавам колата, защото ми се налга да купя по-голяма. Иначе колата си ми върши перфектна работа. Но сега трябва да товаря детски количи, багажи и т.н Само и единствено за това продавам колата. И за това я предлагам по-настойчиво.


  • 0

#40 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 март 2015 - 10:07

Сашо,от години слушаме за твоите уникални коли и колко пари наливаш в тях:-) .
Писах,че сме 2015-а защото е възможно когато ти си ремонтирал твоята кола да е нямало алтернатива за евтини части,но сега не е така.Това,че ти си попаднал на калпава Е-класа и читаво ЦЛК не е мерило в световен мащаб,както искаш да го изкараш.Да не говорим,че ти си може би единствения във форума дето е сменял турбини и дюзи,а като прочетем какво става с бензиновите хубустници газифицирани или не, може да се хванем колективно за главите!
Колегата кастиел няма нужда от размътване на главата,защото така и така не може да си намери читава кола.
  • 2

#41 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 март 2015 - 12:27

Не се джафкайте, моля :)

Аз не знам за дизелова кола, която в един момент не е кихнала турбина. Дори знам за такива, които кихват няколко една след друга. Факт е, че цди е хубав мотор, но зависи при кой ще се падне късмета да я смени. Не съм собственик на дизел и съдя от статистиката си.

 

При компресорите сменях само стандартните свещи и ламбда. При някой се случва да се смени дебитомер, ако тъпият клапан под колекторите успее да го нахвърли с масло, но реално дебитомера може да надживее колата, ако просто се поглежда дали спазва хигиена.

V-oбразните М11х мотори имат едни течащи капаци на клапаните, малко повече свещи за подмяна и евентуално датчик на колянов вал, останалото си работи.

Важи същото за дебитомера, ако не се щракне като хората капака с филтрите, може да се нахълца с прахоляк и да стане кофти.

 

М27х моторите, не мога да коментирам :)

 

А газифицирането е забавна тема... реално на колите им няма нищо, просто зависи от газовата и монтажа, като аз не бих газирал повече от 4цил. М11х мотор повече, както и някой от новото поколение V-образни


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#42 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 март 2015 - 19:15

Извинявам се ако съм засегнал някой,не ми е това целта.Исках да се уточнят нещата защото има хора които четат и си правят погрешни изводи.
Иначе темите от.....година са си тук и всеки който иска може да си направи труда да чете и да прецени кое е скъпо и кое е евтино.
  • 0

#43 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 март 2015 - 21:12

И на мен ми беше това целта. То си личи форума колко е уморен. Много хора замлъкнаха, които имат какво да кажат,дори и да е бъзик ( Рошен , къде си????). Kdl трий спама, когато ти е кеф :)
  • 0

#44 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 март 2015 - 21:28

тя цялата тема е спам, авторът и той допринася яко със спама, това й е якото :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#45 Kastiel

Kastiel

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Kardjali

Публикувано 19 март 2015 - 22:57

:trollface: :D За сега съм спрял в тия 4ма, кво ще кажете

http://www.cars.bg/c1090897

http://www.cars.bg/c1083028

http://www.mobile.bg...80&slink=94pyzc

http://www.cars.bg/c1045035


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: c200cdi, c220cdi

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни