Благодаря.
Относно изрезването... Вчера като е карах, беше напълно загряла, изрезвах е на няколко пъти до червено, докато изреди всички скорости, включвах и кикдаун... И мога да кажа, че икл. слабо припуши, едва доловимо на огледалото и то при първоначалното "заваряване на педала" от скорост от около 40 км/ч до 120 км/ч.
Колкото до бюджета, това е за покупката. Аз съм си малко "луд" на тема поддръжка / Бай Васо може да потвърди /, та има и добър бюджет за задължително обслужване и поддъжа.

91 мнения по тази тема
#91
Публикувано 21 октомври 2015 - 15:36
#92
Публикувано 21 октомври 2015 - 17:25
Щом е внос от немция,двигателя трябва да е добър!Виж за ръжда,ама то пълна хубост няма!

Also tagged with one or more of these keywords: c200cdi, c220cdi
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W203 →
Възможности за подобрение на ресийвър на C220CDI 2004Молба за предложения, които биха били сработили, с цел осъвременяване на ресийвъра. Започната от nvmzax, 26 апр 2020 ![]() |
|
![]() |
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни