CL 420 07/1997 Elegance Final Edition във клуба!Кола мечта
Started by babaneze, 21 Feb 2015 - 00:10:21
CL
211 replies to this topic
#31
Posted 24 February 2015 - 22:32
В Амстердам е повърня, туристи, наркомани, пиянки, повръщат, пикаят... Не млга да ги гледам, живях 3 година точно на фенерите на канала... Сега живея на 5 км от Амстердам, в едно китно селце. Кеф ти канали, зелени градинки, чисто спретнато голям кеф. В Холандия има много красиви места като по приказките... Някой ден ще кача снимки...
#32
Posted 24 February 2015 - 23:41
Модула на алармата на тази кола е зад инструмент клъстера
.
Със здраве да си я караш и да и се радваш.
#33
Posted 24 February 2015 - 23:49
Bat Andi благодаря за пожеланията, може ли да обясниш на кое се казва клъстер? По вин излиза точно до комфорт модела...
Според мен моя модул е свален, ако е създавал проблеми... И затова алармата ми се включва през 10 мин...
Edited by Илия Горанов, 25 February 2015 - 14:25 .
#34
Posted 24 February 2015 - 23:57
Клъстер е самия километраж.
Ако е този.. то трябва да имаш висяща неизползваема букса някъде в багажника.. от дясната страна.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#35
Posted 25 February 2015 - 00:16
На хубава цена си ги намерил според мен и още един съвет смени и спирачните маркучи щом си се захванал ,че е много вероятно да са тези от завода все още. Иначе аз смазвам леко и нежно с обикновена машинна грес общо взето на такива места.
#36
Posted 25 February 2015 - 00:29
Bat Andi благодаря за пожеланията, може ли да обясниш на кое се казва клъстер? По вин излиза точно до комфорт модела...
Според мен мпя мпдул е свален, ако е създавал проблеми... И затова алармата ми се включва през 10 мин...
Твоят Мерцедес е с второ поколение централно заключване с дистанционно DAS2. Черна кутия с бяла лепенка най често се прави от Siemens. Има голяма букса и две малки. Едната е зелено бяла и отива към мотора (CAN шина) Другата идва от гривната около контактния ключ, по спомен черен и черно бял. Голямата е захранване и комуникация с инфрачервени датчици, радио приемник помпа централно.
Характерно за тази аларма е, че позволява едновременна комуникация на ключа с модула по две линии. Инфрачервена, през датчиците на бравите (на багажника няма) и по радио връзка.. тоест не се налага да целиш датчика както при предния модел. Предлага се с опцията за дистанционно отваряне багажника.
Направи диагностика, изчисти буксата на ключалката на багажника. Ако прави ядове и казва на модула че е отворен в някакъв момент ще писка алармата. Почни от там!
Поздрави
#37
Posted 25 February 2015 - 01:18
Bat Andi пускам две снимки да кажеш къде е буксата точно. Не трябва ли да имам и този бял мпдул за алармата, където хамър'бате беше писал по горе. Бат Анди кажи къде и с какво да почиста и ако там не стане, какво друго да правя. Мошя те пиши малко по разбираемо, понеже от горе прочетеното не разбрах почти нищо освен че трябва да почиста ключалката на багажника(датчика)
Благодаря ти предварително, дано да го разреша тозинпроблем, че не мога да заспа спокойно..
П.с. Този модул за алармата по вин гондават да стои точно до комфорт модула, а от снимката се вижда че при мене липсва!
Благодаря ти предварително, дано да го разреша тозинпроблем, че не мога да заспа спокойно..
П.с. Този модул за алармата по вин гондават да стои точно до комфорт модула, а от снимката се вижда че при мене липсва!
Attached Files
Edited by babaneze, 25 February 2015 - 01:27 .
#38
Posted 25 February 2015 - 07:25
1. Буксата се намира под пластмасовата декорация около ключалката. Вадиш щипките и декорацията,ще я видиш на 20 см вдясно от ключалката. (Кабели кафяв и кафяво жълт)
2. На въпроса дали трябва да имаш белия модул, ще ти кажа само едно. Според теб ако липсва модула щеше ли да се включва алармата?
3. Не ти трябва да стигаш до модула още. Не може да го смениш, трябва да се обучи твоя ключ и да се каже на компа на мотора, че има нов модул (тук гадая може и съобщението до мотора да е стандартно)
4. Трябва ти стар диагноза да видиш къде е проблема... иначе си гадаем. Ако имаш някаква консумация в колата, която е инцидентна, алармата се активира.
При мен не светеха крушките на едно от огледалата на задните пасажери. сменях ги но пак не светеха. И съм забравил огледалото пуснато. След 30 мин чувам алармата отивам и гледам че плафона светнал. Алармата се активирала и така... Само диагностика ще ти спести, време пари и гадаене.
Edited by Bat Andi, 25 February 2015 - 07:27 .
#39
Posted 25 February 2015 - 15:08
Запазих днеска час за понеделник сутрин, ще пиша след това какво е станало...
#40
Posted 25 February 2015 - 16:03
Дайан,колата ти е в *ъза!!!За колекцията...
От първите снимки не си личеше,но от тия!Не мога да и се нарадвам!
Със здраве да я караш и да и се радваш!Ще опрвиш дреболиите малко по малко и после само кеееф!
#41
Posted 25 February 2015 - 19:16
Тоше, благодаря ти брат, да се тинсе връщат пожеланията... Чакам до ден два да дойдат ате фисковете +накладките и да е обуя, че сегашните са заминали. Днеска докато си карах и ми подаде десния колан и се прибра. А интересното е че, когато отворя дясната врата тогава тръгва да се подава и се прибира, затварям врата и нищо. А днеска докато си карах изведнъж... Къде да търся проблема? Стрелката за бензина не ми показва вярно, един път свети, друг път е на половина... От 2006 не е карана и ме съмнява, че от там идва проблема. Как може да се оправи? Днеска е напълних до горе, че иначе само сипвам а пък не мога да е завека колко гори и някой ден ще остана на пътя. Какъв пробег да очаквам при нормално каране? Друго, друго парктроника не работят като хирата, свети от време на време се обажда, но не показва...
Пс. Между другото сл ми вече е обявен за 10 евра... Довечера като седна на компа, ще пусна линк... А ги взех на чист бартер. Цл беше обявен за 6500евро, а снощи гледах един на 150х.км 97 януари с по малко екстри за 15евра...а моя е на 200х.км края на 97 за 6500...колкото ми беше скъп сл, като седнах в цл и го забравих на момента...
Пс. Между другото сл ми вече е обявен за 10 евра... Довечера като седна на компа, ще пусна линк... А ги взех на чист бартер. Цл беше обявен за 6500евро, а снощи гледах един на 150х.км 97 януари с по малко екстри за 15евра...а моя е на 200х.км края на 97 за 6500...колкото ми беше скъп сл, като седнах в цл и го забравих на момента...
Edited by babaneze, 25 February 2015 - 19:20 .
#42
Posted 25 February 2015 - 19:34
Да ти кажа,това че не е карана девет години не е добре.При изпаряването си бензина остава отлагания които после тръгват по филтри,рейки и дюзи и по принцип първото нещо при такива коли е да се свали и чисти резервоара.Възможно е това да е причината поплавъка да не реагира точно.Може да е тъпо предложението ми,но не бързай да оправяш всичко бързо,бързо.Може някои неща да се оправят като я покараш.За съжаление не мога да ти помогна по проблемите,защото не съм се сблъсквал с такива коли.Лека полека всичко ще се оправи.
#43
Posted 27 February 2015 - 15:15
Здравейте колеги!
Дисковете и феродо пристигнаха днеска... От Берлин до Амстердам за 2 дни, като сравнявам цените с другите сайтове съм ги взел с около 40% намаление, което е много добре. Утре ако остане време ще отида да ги сложат...
Дисковете и феродо пристигнаха днеска... От Берлин до Амстердам за 2 дни, като сравнявам цените с другите сайтове съм ги взел с около 40% намаление, което е много добре. Утре ако остане време ще отида да ги сложат...
Attached Files
#44
Posted 27 February 2015 - 19:24
Точната марка!:-)Здравейте колеги!
Дисковете и феродо пристигнаха днеска... От Берлин до Амстердам за 2 дни, като сравнявам цените с другите сайтове съм ги взел с около 40% намаление, което е много добре. Утре ако остане време ще отида да ги сложат...
#45
Posted 04 March 2015 - 23:20
Здравейте колеги!
Ходих в понеделник на един сервиз за диагностика... Момчето изчисти всички грешки. В началото минуса на климатила не работеше, но след диагностиката си тръгна без проблеми. Не можаха да открия къде е причината алармата да се включва, понеже биша стара кола... Хубавото е че пари не ми взеха след тях отидох в съседния сервиз къдетонправят аларми, там ми изключиха мигачите и си свалих сирената. Сега поне мога да си заключвам колата. Попитах ги колко струва една аларма и ми казаха така: ако искаш обикновена само да ти пилка около 550 евро, а ако искаш такава със сертификат която се изисквала от застрахователитр струвала 850 евро. Имам пълно каско на колата, но никой не ме попита за такава аларма, някой ако знае нещо нека да сподели. Аз поне за първи път чувам за такова изискване от застрахователя или алармаджиите просто се опитват да ми продадат нещо от което нямам нужда! Преден горен носач е за смяна, има лек луфт. Днеска като че ли започнах да чувам и същия звук от дясно, когато минавам през някоя неравност се чува един глух звук, но не винаги. Днеска започна и от дясно. Моя човек провери окачването, но освен преден горен ляв носач друго нямаше за смяна, а и маркучите на спирачките някой бяха леко напукани... Но като цяло нищо нямаше луфт... От както изчистих ме грешките и климатика работи, чувам нещо като пулсиране от интервал 5-7 секунди, където ми стпи левия крак, когато спра климатика и изчезва, какво е това колеги? За 430 км изминати смесено вчера взе 65.29 литра, което мк се струва че е около 15 на 100. Когато карам между 80-100 кма едно леко притрисане, съвсем леко вибриране, млже ли това да е от носача? Гумите са балансирани. Сложин днеска батерия в дистанционното на вебастото и в книжката четох, че хващала от километър! Днеска е пробвах разтоянието от къщата до кошата е около 60 метра и както си лежах реших да пробвам и после отидох до колата и за мое учудване печката работеше другото, което ми направи впечатление е че когатонпусна печката, после ми трябват няколко минутиндокато отключа колата, не знам каква е причината??? качвам и малко снимки от сервиза. Снимките саминговорят по себе си
Ходих в понеделник на един сервиз за диагностика... Момчето изчисти всички грешки. В началото минуса на климатила не работеше, но след диагностиката си тръгна без проблеми. Не можаха да открия къде е причината алармата да се включва, понеже биша стара кола... Хубавото е че пари не ми взеха след тях отидох в съседния сервиз къдетонправят аларми, там ми изключиха мигачите и си свалих сирената. Сега поне мога да си заключвам колата. Попитах ги колко струва една аларма и ми казаха така: ако искаш обикновена само да ти пилка около 550 евро, а ако искаш такава със сертификат която се изисквала от застрахователитр струвала 850 евро. Имам пълно каско на колата, но никой не ме попита за такава аларма, някой ако знае нещо нека да сподели. Аз поне за първи път чувам за такова изискване от застрахователя или алармаджиите просто се опитват да ми продадат нещо от което нямам нужда! Преден горен носач е за смяна, има лек луфт. Днеска като че ли започнах да чувам и същия звук от дясно, когато минавам през някоя неравност се чува един глух звук, но не винаги. Днеска започна и от дясно. Моя човек провери окачването, но освен преден горен ляв носач друго нямаше за смяна, а и маркучите на спирачките някой бяха леко напукани... Но като цяло нищо нямаше луфт... От както изчистих ме грешките и климатика работи, чувам нещо като пулсиране от интервал 5-7 секунди, където ми стпи левия крак, когато спра климатика и изчезва, какво е това колеги? За 430 км изминати смесено вчера взе 65.29 литра, което мк се струва че е около 15 на 100. Когато карам между 80-100 кма едно леко притрисане, съвсем леко вибриране, млже ли това да е от носача? Гумите са балансирани. Сложин днеска батерия в дистанционното на вебастото и в книжката четох, че хващала от километър! Днеска е пробвах разтоянието от къщата до кошата е около 60 метра и както си лежах реших да пробвам и после отидох до колата и за мое учудване печката работеше другото, което ми направи впечатление е че когатонпусна печката, после ми трябват няколко минутиндокато отключа колата, не знам каква е причината??? качвам и малко снимки от сервиза. Снимките саминговорят по себе си
Attached Files
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users