http://www.benzworld...door-handle.jpg
Това прозорече свети в зелено и червено в зависимост дали отключваш или заключваш. Може да имаш такъв индикатор и на средното огледало вътре, както и до ключалката на багажника.
Публикувано 13 юни 2015 - 08:10
http://www.benzworld...door-handle.jpg
Това прозорече свети в зелено и червено в зависимост дали отключваш или заключваш. Може да имаш такъв индикатор и на средното огледало вътре, както и до ключалката на багажника.
Публикувано 13 юни 2015 - 08:25
Публикувано 15 юни 2015 - 19:31
А сигурен ли си ,че не заяжда някъде като е в действие заключване и тва да пречи на обичайната работа на ключалката и пробвал ли си със самият ключ да заключиш. На мен ми е заяждало така и имаше нужда от малко наместване ,а и след това смазка обаче заспа. Срещал съм и разбиджиткана самата ключалка разкачихме е гледаме ,гледаме всичко наред взехме да умуваме и накрая лека полека по белезите /на износване/ се видя ,че има една спрямо друга две пластинки леко разместени нагодихме ги и заспа. Тия ключалки са си космическа технология вътре и са си голяма въртележка. Питай някой ключар ако знаеш.
Публикувано 09 октомври 2015 - 01:14
Здравейте колеги!
Успях да навъртя 15000 км затова лято. От както съм го купил бай Мецан досега съм сменил: масло двигател,масло ск.кутия,масло диф,свещи,горен преден и горен ляв носач (бяха заминали,купих Lemforder ) паразитен хебел,ремък,ролки и горивен филтър + онзи ден е обух с нови галоши Фалкен Азенис Fk453. Друго не се сещам да съм сменял. Като цяло съм много доволен от колата и като вървене и като комфорт.Карам е всеки ден средно около 70-100 км ,смесено от село до Амстердам и обратно по няколко пъти. 4.2 мАтор върши прилично добре,до сега не съм го настъпвал на макс ,но без проблем на като тръгна да изпреварвам 170 ги лепи без да се замисли. Колата ми гори 14-15л на 100 км. С пълен резервоар минавам средно 550-600 км в най-добрия случай,като не е оставям да ми светне лампата. От около месец обаче имам проблем!
Започна да пали трудно,когато е студена. Преди палеше от четвърт сега и трябват 5-6 секунди въртене,а когато натисна педала на газта и пали...Бях попитал Бай Васо за съвет(за което му благодаря специално за бързата реакция) и той ми каза да почистя първо дроселовата клапа,речено сторено.Разлика никаква. Ходих на диагностика при едни мангали ,имаше някакви грешки които ги изчистиха и нищо повече, те и толкова разбираха,да ги е.а. Миналата седмица поръчах сензор за температурата който се намира вътре в дебитомера.Няма разлика.Пак трудно пали.Преди няколко дни е оставих за два дни без да е карам и запали от четвърт,не знам на какво се дължи това.Вчера реших да поръчам нов дебитомер.Поръчах на Бош ,но днеска ми казаха че го нямали на склад и ако съм искал Метзегер ,но го отказах и ще търся на Бош. Изчаквам да ми върнат парите и да поръчам от другаде. Колата си върви без проблем,нямам завишен разход нито нещо друго което да ми е направило впечатление,просто пали трудно когато е студена.На отзовалите се благодаря предварително.
Прилагам и няколко клипчета от миналата седмица.( в какъв формат трябва да са клипчетата? от мп4 ги направих ави и пак не мога да ги кача)
Ако на някой колега му се занимава ,нека да си остави пощата за да му ги пратя и да ги качи тука,понеже аз не мога..
Koлеги сега се сетих че, от време на време сутрин преди да излезна пускам печката,но когато седна в колата и виждам че изписва грешка на екранчето.Преди си работеше нормално,може ли от проблема с паленето да се е поличило така, или вебастото има някаква температура при която се включва? Започнах да разглеждам темите в раздел ес класа и се сетих че имам още един дерт. Прочетох темата на колегата Мимо за централното. При мен проблема е следния че шоф.врата не ще да се заключва с дистанционото. Трябва да сваля прозореца и да натисна палеца,той потъва до някъде и после когато натисна за заключване слиза до долу.Проблема е единствено при шоф.врата ,къде да гледам колеги?
Този пост е редактиран от babaneze: 09 октомври 2015 - 02:08
Публикувано 15 октомври 2015 - 19:48
Публикувано 15 октомври 2015 - 23:41
Публикувано 16 октомври 2015 - 11:18
Публикувано 16 октомври 2015 - 13:12
По проблема с палеца на заключването,трябва да свалиш тапета и да разгледаш какво става.
Има едни пластмаски които уплътняват рамената на механизма и може някоя да е счупена и при избутването рамото да не върви в точната посока.Причината трябва да е механична и на свален тапет да се види,като заключваш от дистанционното.
Публикувано 22 октомври 2015 - 05:06
Публикувано 22 октомври 2015 - 08:32
Публикувано 28 октомври 2015 - 23:18
Колеги реших да сваля кората на багажника (капака, от страни и там където е ключалката)
От вчера забелязах че вакума на багажника спря да работи.Работи само след рестартиране ( вадене и поставяне на бушон номер 9,където се намира в багажника)
Работи един ,два пъти и спира.От лявата страна има едно червено маркуче където като заключа и дърпа върдух за да прибере петлето,което влиза в ключалката.Дърпа въздух прибира петлето и след две три секунди издиша и капака се повдига с няколко милиметра на горе.Някой може ли да даде съвет къде и какво да гледам?
п.с.
Имам и клипче.но не мога да го кача(в какъв формат трябва да е?)
Публикувано 30 октомври 2015 - 23:44
http://youtu.be/_PoB0glvW5Q , https://youtu.be/ljJpwYT4lQ0 , https://youtu.be/frIdjodG03k .
Най-накрая успях да кача няколко клипчета от днеска.
Така по ред на номерата. Онзи ден soft close на багажника спря да работи. Работи един макс два пъти след рестарт на бушон номер 9 ,който се намира в багажника и пак зацикля. Направил съм клипче на помпата при заключване и отключване,маркуча който дърпа въздух и изпуска се намира под буквите SK мисля ,че където е черната ( цицка ,ако мога така да е нарека:О) и отделно клип на дръжката която се подава от багажника. Сещам се ,че когато купих колата имах проблем с алармата.Което ме кара да си мисля че щом дръжката на багажника излиза когато си поиска и от там да се е активирала алармата.А пък аз търсих проблема в модула. Така от два дни вися по колата и се опитвам да разбера кое как и защо..От клипчето, което съм направил успях да преброя че помпата ми работи 10 секунди. И мисля утре да съкратя времето. Прочетох тази тема http://www.benzworld...dge-base-3.htmlкоментар номе 27 , момчето е описало всичко подробно ...кое как става
2-ро . Днес свалих задните седалки,учудващо лесно беше процедурата. Не знам как е на преди фейса но при мен се долната част е на две щипки а горната на една болт номер 10. Свалих седалките понеже облегалката за главата не работи.Само лявата а дясната не мърда.Но и моторчето не се чува,което ме навява на мисълта може би че е изгоряло. Затова искам да го сваля и да го дам на един приятел жичкаджия да го провери ако може.Обаче проблема е следния: Там има два болта единия го развих ,обаче на втория му изроних главата и утре ще го пробивам с бургията. Има ли някакъв чалъм да се освободи тази облегалка ,преди да се опитам да сваля моторчето.Четох някъде че при някой модели имало някакъв чоп за освобождаване.Ако някой е на ясно нека да пише ,кое как става (прилагам и снимки)
Мамичката му... Точно бях редактирал и интернета ми спрял. И сега пак на ново да го евааа....
3. Опитах се вчера да сваля дясното огледало ,но ударих на камък.Има три болта,а аз успях да развия само два. Третия е на много гадно място и не мога да вкарам отверката като хората. Огледалото си работи когато си поиска.Но успях да видя ,че имам оголени жички и явно проблема идва от там. Опцията за прибиране на огледалата е аут.Незнам за нея какво трябва да гледам,некой ако някой се сеща да сподели. Прилагам и линк към една полезна тема за страничните огледала http://www.benzworld...-revisited.html
4.Другият ми проблем е че лявата ми врата спря да се заключва и всеки път трябва да сваля джама да натисна копчето и да го вдигна джама обратно.Цяпата тази процедура ме подлудява.Чух че имало и там някаква асистент помпа и можело оттам да идва проблема.Вчера симулирах заключване при отворена врата и се проработи,но само веднъж за мое учудване и после пак старата песен...
Последните две снимка са от моторчето на облегалката за главата , а първата е на помпата в купето ( нея е снимах просто така.Някъде четох че другите имали различни светове маркучи а при мен гледам са само жълти и сиви...
Това е за сега от мен,утре ще продалжавам да умувам и ще опитам да съкратя времето на работа на помпата поне на половина.
Всеки съвет е добре дошъл...
Този пост е редактиран от babaneze: 31 октомври 2015 - 00:11
Публикувано 31 октомври 2015 - 18:34
Този пост е редактиран от babaneze: 31 октомври 2015 - 21:32
Публикувано 31 октомври 2015 - 21:55
Забравих да напиша ,че помпата работи при рестартиране( вадене на бушон номер 9 ) и другият вариант е когато откача и закача буксата на помпата. Което ме кара да си мисля,че не е бушон ( и с друг бушон е същата работа) а нещо друго. Четох по другите теми за помпи на колегите за някакви четчици на моторчето...
https://youtu.be/1sgYSeFrSgc ето и клипче от днеска
Този пост е редактиран от babaneze: 31 октомври 2015 - 21:57
Публикувано 12 ноември 2015 - 23:16
Този пост е редактиран от babaneze: 13 ноември 2015 - 19:27
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни