Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

CL 420 07/1997 Elegance Final Edition във клуба!Кола мечта

CL

  • Please log in to reply
211 мнения по тази тема

#61 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2015 - 08:10

http://www.benzworld...door-handle.jpg

 

Това прозорече свети в зелено и червено в зависимост дали отключваш или заключваш. Може да имаш такъв индикатор и на средното огледало вътре, както и до ключалката на багажника.


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#62 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 13 юни 2015 - 08:25

Имам такъв индикатор на огледалото за задно виждане. Да свети си при отключване зелено и червено при заключване. Всичко си работа само вратаата шофьорската не ще от време на време.
  • 0

#63 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 15 юни 2015 - 19:31

А сигурен ли си ,че не заяжда някъде като е в действие заключване и тва да пречи на обичайната работа на ключалката и пробвал ли си със самият ключ да заключиш. На мен ми е заяждало така и имаше нужда от малко наместване ,а и след това смазка обаче заспа. Срещал съм и разбиджиткана самата ключалка разкачихме е гледаме ,гледаме всичко наред взехме да умуваме и накрая лека полека по белезите /на износване/ се видя ,че има една спрямо друга две пластинки леко разместени нагодихме ги и заспа. Тия ключалки са си космическа технология вътре и са си голяма въртележка. Питай някой ключар ако знаеш.


  • 0

#64 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 09 октомври 2015 - 01:14

Здравейте колеги!

 

Успях да навъртя 15000 км затова лято. От както съм го купил бай Мецан досега съм сменил: масло двигател,масло ск.кутия,масло диф,свещи,горен преден и горен ляв носач (бяха заминали,купих Lemforder ) паразитен хебел,ремък,ролки и горивен филтър + онзи ден е обух с нови галоши Фалкен Азенис Fk453. Друго не се сещам да съм сменял. Като цяло съм много доволен от колата и като вървене и като комфорт.Карам е всеки ден средно около 70-100 км ,смесено от село до Амстердам и обратно по няколко пъти. 4.2 мАтор върши прилично добре,до сега не съм го настъпвал на макс ,но без проблем на като тръгна да изпреварвам 170 ги лепи без да се замисли. Колата ми гори 14-15л на 100 км. С пълен резервоар минавам средно 550-600 км в най-добрия случай,като не е оставям да ми светне лампата. От около месец обаче имам проблем!

Започна да пали трудно,когато е студена. Преди палеше от четвърт сега и трябват 5-6 секунди въртене,а когато натисна педала на газта  и пали...Бях попитал Бай Васо за съвет(за което му благодаря специално за бързата реакция) и той ми каза да почистя първо дроселовата клапа,речено сторено.Разлика никаква. Ходих на диагностика при едни мангали ,имаше някакви грешки които ги изчистиха и нищо повече, те и толкова разбираха,да ги е.а. Миналата седмица поръчах сензор за температурата който се намира вътре в дебитомера.Няма разлика.Пак трудно пали.Преди няколко дни е оставих за два дни без да е карам и запали от четвърт,не знам на какво се дължи това.Вчера реших да поръчам нов дебитомер.Поръчах на Бош ,но днеска ми казаха че го нямали на склад и ако съм искал Метзегер ,но го отказах и ще търся на Бош. Изчаквам да ми върнат парите и да поръчам от другаде. Колата си върви без проблем,нямам завишен разход нито нещо друго което да ми е направило впечатление,просто пали трудно когато е студена.На отзовалите се благодаря предварително.

Прилагам и няколко клипчета от миналата седмица.( в какъв формат трябва да са клипчетата? от мп4 ги направих ави и пак не мога да ги кача)

Ако на някой колега му се занимава ,нека да си остави пощата за да му ги пратя и да ги качи тука,понеже аз не мога..

 

Koлеги сега се сетих че, от време на време сутрин преди да излезна пускам печката,но когато седна в колата и виждам че изписва грешка на екранчето.Преди си работеше нормално,може ли от проблема с паленето да се е поличило така, или вебастото има някаква температура при която се включва? Започнах да разглеждам темите в раздел ес класа и се сетих че имам още един дерт. Прочетох темата на колегата Мимо за централното. При мен проблема е следния че шоф.врата не ще да се заключва с дистанционото. Трябва да сваля прозореца и да натисна палеца,той потъва до някъде и после когато натисна за заключване слиза до долу.Проблема е единствено при шоф.врата ,къде да гледам колеги?


Този пост е редактиран от babaneze: 09 октомври 2015 - 02:08

  • 0

#65 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 октомври 2015 - 19:48

Пробва ли с нов дебитомер?
  • 0

#66 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 15 октомври 2015 - 23:41

Тоше дебитомера който поръчах беше на Бош за 250 евро от Германия. Оказа се че го няма на склад и ги чакам да ми преведат парите обратно. Вчера говорих с един приятел и ми каза да поръчам нов fuel pressure regulator така и направих. Сега го чакам да дойде и да видим да ли ще се оправи...Ще пиша, когато има развитие
Снимката е свалена от нета

Прикачени файлове


  • 0

#67 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 октомври 2015 - 11:18

По проблема с палеца на заключването,трябва да свалиш тапета и да разгледаш какво става.
Има едни пластмаски които уплътняват рамената на механизма и може някоя да е счупена и при избутването рамото да не върви в точната посока.Причината трябва да е механична и на свален тапет да се види,като заключваш от дистанционното.
  • 0

#68 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 16 октомври 2015 - 13:12

По проблема с палеца на заключването,трябва да свалиш тапета и да разгледаш какво става.
Има едни пластмаски които уплътняват рамената на механизма и може някоя да е счупена и при избутването рамото да не върви в точната посока.Причината трябва да е механична и на свален тапет да се види,като заключваш от дистанционното.


Снощи е намерих тази тема, където е подробно описано как се сваля кората. Може на някой колега да му потрябва. При фейслифтовите било по лесно, от колкото от на първите ески,демек опростено.
Първият линк е за фейслифтовите, втория за първите ески. И на мен ми се струва, че ще е нещо дребно, дано в събота да ми остане време да сваля
кората.

http://www.benzworld...elp.html#/enter

http://www.peachpart...a/W140DoorCheck
  • 0

#69 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 22 октомври 2015 - 05:06

Здравейте колеги!
Колата вече пали като чук, реших проблема. Оказа се регулатора за налягането на гориво. Поръчах нов срещу 50 евро на Бош и сега още не съм завъртял ключа и е запалила... Голям кеффф.
Ако някой колега има подобен проблем, то моя съвер е да погледне първо там...

Прикачени файлове


  • 2

#70 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 октомври 2015 - 08:32

Много се радвам,че проблема се е решил!Друго е когато любимата колица е във форма!:)
  • 1

#71 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 28 октомври 2015 - 23:18

Колеги реших да сваля кората на багажника (капака, от страни и там където е ключалката)

От вчера забелязах че вакума на багажника спря да работи.Работи само след рестартиране ( вадене и поставяне на бушон номер 9,където се намира в багажника)

Работи един ,два пъти и спира.От лявата страна има едно червено маркуче където като заключа и дърпа върдух за да прибере петлето,което влиза в ключалката.Дърпа въздух прибира петлето и след две три секунди издиша и капака се повдига с няколко милиметра на горе.Някой може ли да даде съвет къде и какво да гледам?

п.с.

Имам и клипче.но не мога да го кача(в какъв формат трябва да е?)


  • 0

#72 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 30 октомври 2015 - 23:44

http://youtu.be/_PoB0glvW5Q , https://youtu.be/ljJpwYT4lQ0 , https://youtu.be/frIdjodG03k . 

 

Най-накрая успях да кача няколко клипчета от днеска.

Така по ред на номерата. Онзи ден soft close на багажника спря да работи. Работи един макс два пъти след рестарт на бушон номер 9 ,който се намира в багажника и пак зацикля. Направил съм клипче на помпата при заключване и отключване,маркуча който дърпа въздух и изпуска се намира под буквите SK мисля ,че където е черната ( цицка ,ако мога така да е нарека:О)  и отделно клип на дръжката която се подава от багажника. Сещам се ,че когато купих колата имах проблем с алармата.Което ме кара да си мисля че щом дръжката на багажника излиза когато си поиска  и от там да се е активирала алармата.А пък аз търсих проблема в модула. Така от два дни вися по колата и се опитвам да разбера кое как и защо..От клипчето, което съм направил успях да преброя че помпата ми работи 10 секунди. И мисля утре да съкратя времето. Прочетох тази тема http://www.benzworld...dge-base-3.htmlкоментар номе 27 , момчето е описало всичко подробно ...кое как става 

 

2-ро . Днес свалих задните седалки,учудващо лесно беше процедурата. Не знам как е на преди фейса но при мен се долната част е на две щипки а горната на една болт номер 10. Свалих седалките понеже облегалката за главата не работи.Само лявата а дясната не мърда.Но и моторчето не се чува,което ме навява на мисълта може би че е изгоряло. Затова искам да го сваля и да го дам на един приятел жичкаджия да го провери ако може.Обаче проблема е следния: Там има два болта единия го развих ,обаче на втория му изроних главата и утре ще го пробивам с бургията. Има ли някакъв чалъм да се освободи тази облегалка ,преди да се опитам да сваля моторчето.Четох някъде че при някой модели имало някакъв чоп за освобождаване.Ако някой е на ясно нека да пише ,кое как става (прилагам и снимки)

 

Мамичката му... Точно бях редактирал и интернета ми спрял. И сега пак на ново да го евааа....

 

3. Опитах се вчера да сваля дясното огледало ,но ударих на камък.Има три болта,а аз успях да развия само два. Третия е на много гадно място и не мога да вкарам отверката като хората. Огледалото си работи когато си поиска.Но успях да видя ,че имам оголени жички и явно проблема идва от там. Опцията за прибиране на огледалата е аут.Незнам за нея какво трябва да гледам,некой ако някой се сеща да сподели. Прилагам и линк към една полезна тема за страничните огледала http://www.benzworld...-revisited.html

 

4.Другият ми проблем е че лявата ми врата спря да се заключва и всеки път трябва да сваля джама да натисна копчето и да го вдигна джама обратно.Цяпата тази процедура ме подлудява.Чух че имало и там някаква асистент помпа и можело оттам да идва проблема.Вчера симулирах заключване при отворена врата и се проработи,но само веднъж за мое учудване и после пак старата песен...

 

Последните две снимка са от моторчето на облегалката за главата , а първата е на помпата в купето ( нея е снимах просто така.Някъде четох че другите имали различни светове маркучи а при мен гледам са само жълти и сиви...

 

Това е за сега от мен,утре ще продалжавам да умувам и ще опитам да съкратя времето на работа на помпата поне на половина.

Всеки съвет е добре дошъл...

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от babaneze: 31 октомври 2015 - 00:11

  • 0

#73 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 31 октомври 2015 - 18:34

Днеска разглобих помпата. Успях да съкратя две секунди. В линка на където момчето обеснява кое как, чак на другата страница разбрах че на фейса това намаляне на времето е премахнато. Максимума е от 10 на 7-8секунди,развияли повече болчето и работи една секунда и спира.
Днеска успях да сваля и двете кори на вратите. От лявата където неще да се заключва, ми се струва лостчето е счупено и отделно чувам свистене, но не пга да видя нищо повече. Някой знае ли как да стигна до патрона на ключалката? Слагам и две снимки от лявата и дясната врата, на мене ми се струва освен че лостчето което бута е счупено а и местата са разменени. Като сравните двете снимки може да го видите, поне на мен така ми се струва, и от делно лявата кора на вратата беше сваляна от някой друг преди мен...
За днеска толкова. Има и клипче на помпата, но ще го кача по-късно довечера.

П. С. Втората снимка е на дясната врата.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от babaneze: 31 октомври 2015 - 21:32

  • 0

#74 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 31 октомври 2015 - 21:55

Забравих да напиша ,че помпата работи при рестартиране( вадене на бушон номер 9 ) и другият вариант е когато откача и закача буксата на помпата. Което ме кара да си мисля,че не е бушон ( и с друг бушон е същата работа) а нещо друго. Четох по другите теми за помпи на колегите за някакви четчици на моторчето... 

 

https://youtu.be/1sgYSeFrSgc ето и клипче от днеска


Този пост е редактиран от babaneze: 31 октомври 2015 - 21:57

  • 0

#75 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 12 ноември 2015 - 23:16

Здравейте на всички!

Проблема със софт клоуза на вратите и багажника е Решен :О)
След един милион прочетени теми накрая реших да се опитам сам да разбера какъв е проблема.
Свалих помпата от багажника,отворих е и започнах да се чудя кое как...Намерих няколко полезни сайта ,които може да влезнат в употреба на някой от форума : http://k6jrf.com/MB_S500.htmlи другия откъдето черпах основно инфо за софт клоуза е http://www.restoreyo...on S class.html . Втория сайт е на един руснак ,който ремонтира помпи и дросели и т.н. Имаше клипче ,как се разглобява помпата,но след няколко коментара в тубата ,незнайно защо го изтри.Но успях да запомня кое как и се започна. Първия път ми отне може би 45 мин докато разбера кое как,сега е разглабям и събирам обратно за 10 минути. Има си чалъм,по нататък мисля да направя клипче и да го кача тука.За да улесня колегите а не да се мъчат като мен...
Ето възможните причини помпата да спре да работи : There are few things that can go wrong: vacuum leak inside door or trunk close assist mechanism, leaking vacuum connections on pump or actuators, leaking vacuum hose, pump out the adjustment internally, pump valves leaking, shut off valve leaking, and pump motor blown if pump doesn’t run at all.
При мен се оказа че прекъсвача (едно болче което прекъсва цикъла не се движи,което ме наведе на мисълта че има изпускане на въздух. След като свалих цилиндърчето в него име една гумичка,която с времето омеква и се цепи. При мен от червена беше станала сива.Изчистих е с клечки за уши, но не успях да видя да ли е пробита.Момчето казва ,че ако има изпускане на въздух от тази гумичка е хубаво да се уплътни с парче от латексови ръкавици.Само че от къде да взема латексови ръкавици и какво какво да сложа.Накрая отрязах един Презерватив и го сложих за гумената капачка за уплътнение. Развих и малко болчето и съкратих времето на помпата от 10 секунди на около 5 секунди. Сложих помпата обратно и на другия ден спря да работи. Този път е отворих и видях че гумичката е цепната и презерватива е влезна в самата дупка и тогава чак успях да видя че гумичката е цепната.Така отидох намерих ръкавици и отрязах две пърчета от горния край на пръстите и сложих самата гумичка вътре и после е набих обратно в цилиндъра ,сглобих помпата обратно и сега е Чук,работи като по часовник.

Разбрах също защо шоф.врата спря да се заключва.Оказа се че машинката за вакума е сцепена по средата и издиша от там.Залепих е с едно сиво тиксо и проработи, но само за два дни.Трябва да купя нова и да е сменя. Гледах че са по 30 долара новите машинки не са много пари,скоро време че поръчам. Свалих и дръжката с патрона на вратата.Става много лесно ,държи се на един винт.Не е нужно да се сваля кора или каквото и да било.Винта стои по средата на вратата и само се мърда гумата която уплътнява врата и газ.При мене се оказа че крайната част на патрона е счупена , и трябва да се купи нов патрон,понеже до колкото разбрах не се ремонтирали. Това е засега от мен, надявам се на някой да му е от полза,това което съм написал.Поздрави на всички и много без аварийни километри.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  vrata.jpg   54,2K   13 Брой сваляния
  • Прикачен файл  vrata33.jpg   128,04K   12 Брой сваляния
  • Прикачен файл  W140 Door Handle.jpg   90,41K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma11.jpg   113,87K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma10.jpg   103,93K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma9.jpg   179,4K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma8.jpg   112,19K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma7.jpg   106,8K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma 6.jpg   89,6K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma 5.jpg   95,35K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma4.jpg   107,8K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma3.jpg   134,44K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma2.jpg   126,64K   11 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma1.jpg   68,85K   12 Брой сваляния
  • Прикачен файл  guma cilindur.jpg   116,89K   12 Брой сваляния

Този пост е редактиран от babaneze: 13 ноември 2015 - 19:27

  • 2




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни