Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

CL 420 07/1997 Elegance Final Edition във клуба!Кола мечта

CL

  • Please log in to reply
211 мнения по тази тема

#196 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 01 юни 2019 - 06:54

Оригинално би трябвало да е вграден Бош дебитомер. Ако свалиш твоя ще си най сигурен. 

А огледахте ли евентуално да не засмуква от някъде "фалшив" въздух и от това да се обърква сместа? Пишеш за отклонения в работата на двигателя когато натискаш спирачката..... Възможно е да е спукана мембраната в серво апарата....


  • 0

#197 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 юни 2019 - 08:58

Аз бих боднал най-евтиния, за 17 Евро. Ако колата започне да се държи адекватно, въпреки че може да не е перфектно, ще знам че дебитомера е в основата на нещата. Така ще си покарам малко, да се уверя че другите неща са перфектни. Като му дойде времето и съм в настроение, ще сложа скъпия.
Почти съм сигурен, че ще има нормално поведение и с евтиния дебитомер. Тествал съм скъпи и евтини преди време. Дори съм слагал дебитомер от друга марка кола, но със същата букса, колкото да тръгне и да се изолира проблем при него.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#198 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 06 юни 2019 - 07:05

Колеги имам голям проблем! Смених дебитомер а снощи с нов на Бош, със салфетка забърсах нагара по дросела от горната част. Сутринта запали аср свети, педала на спирачките твърд, и оборотите играят постоянно от 700 до 1500 се форсира ксто че ли се дави колата. Не реагира на газ на нищо! Какво да правя???
  • 0

#199 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 523 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 06 юни 2019 - 15:56

мембраната на сервото сигурно е спукана

затова педала на спирачката е твърд

и от там дърпа вакум и нямаш устойчива работа на празен ход

 

за да установиш дали това е така, се опитай да затапиш по някакъв начин маркуча за вакума към сервото

така педала ще остане твърд, но оборотите и работата на ДВГ трябва да се стабилизират

 

успех


Този пост е редактиран от Bogi: 06 юни 2019 - 16:01

  • 2

сесшисе ?


#200 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 11 юни 2019 - 01:27

Да Вакум...Направих се на Анита Мейзер и сложих свински те опашки докато дойдат новите маркучи. Мисля, че този който отива към сервото, не съм сигурен не можах да му видя парт номера. Снимката на която има само една освинска опашка е маркуч, който не можах да поръчам. Някой може ли да помогне с парт номер или да ки каже наименованието на английски за да го намеря? Пръсна дросела със спрей за спирачки, сега си поръчах на лики моли специално за дросел. Днеска на спирачка ли загасна няколко пъти колата, но откакто е с опашките не прекъсва много леко. Триъгълника и 2 маркуч са сцепени и явно проблема идва от там... Благодаря на отзовалите се колеги❤️

Прикачени файлове


  • 0

#201 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 523 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 11 юни 2019 - 02:16

все-пак тествай и сервото като затапиш маркуча само за проба

защото за да гасне тоя осмак си трябва бая да дърпа отнякъде

 

гледам по сайтовете за части тоя трипътник дето си снимал го наричат (Crankcase Breather Hose Connector; Y-Shaped) което казва че е отдушник на картерните газове.

 

Не ми се вярва от там да е проблема.

 

Щом педала на спирачката ти е бил твърд повреме на работа на ДВГ, или маркуча към сервото, или самото серво са прецакани.


Този пост е редактиран от Bogi: 11 юни 2019 - 02:29

  • 0

сесшисе ?


#202 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 11 юни 2019 - 22:57

Здрасти Боги! Няколко пъти пиша вече това писмо, но явно форума има проблем с с ъплода и качва само едно изречение... Мисля, че не е брейк бустър. Прочетох как се прави тест на направих 3 различни. За мен е си работи нормално, потъва си мек е няма грижи. Започвам да се съмнявал, че проблема идва от дросел! Ти какво ще кажеш по въпроса?
  • 0

#203 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 12 юни 2019 - 20:50

Здрасти на всички

Този пост е редактиран от babaneze: 12 юни 2019 - 20:51

  • 0

#204 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 12 юни 2019 - 20:51

Колкото пъти се опитам да напиша пост се показва само едно изречение от всичко останало! Някой друг имали го този проблем?
  • 0

#205 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 12 юни 2019 - 22:15

Колкото пъти се опитам да напиша пост се показва само едно изречение от всичко останало! Някой друг имали го този проблем?

Нещо от браузъра ти е според мен, аз не съм видял и чул да има такъв проблем, така че трябва да е някъде при теб. За всеки случай, изчисти си всички кукита и пробвай пак, но да знаеш, че ако ти е запаметена паролата, може да ти я иска пак


  • 1
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#206 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 12 юни 2019 - 22:51

Здравейте колеги! днес колата е юрках на аутобана яко 180 постоянно, върви та пушек се вдига. На малките обороти ми загасна веднъж после няколко пъти ми предърпва. Пред вкъщи свалих филтъра и дръпна сензора на дебитомера, колата си работеше като чук. Тръгнах дс го пъхам обратно и хоп се форсира сама! И така няколко пъти пробвах да откачам и закача сензора и мечо се форсира сам. Аджеба може ли проблема да идва от там? Придърпва е, форсирсне и гасне е? Сензора съм го сменял преди близо 3 год.
П. С. Мисля да смена всички тези сензори, какво ще кажете по въпроса колеги?

Прикачени файлове


  • 0

#207 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 523 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 12 юни 2019 - 23:46

недей да сменяш така неред,

много здрави неща ще смениш докато стигнеш до проблема

 

по-добре с парите си купи една китайска star diag 4


  • 0

сесшисе ?


#208 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 13 юни 2019 - 06:13

Bogi разкажи повече за тези китайски диагностики, дай някакъв линк ако знаеш. Между другото имам лаптоп Делл трябва ли да е специален модел или всеки от марката става?
  • 0

#209 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 523 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 13 юни 2019 - 17:52

Аз взех от ebay такава подобна:

https://www.ebay.com...=item33f9749262

 

комплект с всичко вкл, инсталиран софтуер.

 

после обаче смених процесора с по-бърз, и след това софтуера спря да работи

наложи се да дам на китаеца да се логне в лаптопа ми през team view er за да го оправи

 

затова незнам как да ти кажа че твоя лаптоп може и да стане но незнам колко трудно ще бъде или дори невъзможно

 

После установих че това не е Стар 5-ица, а е Стар. 4-ка мушната в кутия от Стар 5-ица

Но пък Стар 4-ка са с $100 по-съпи така че пак съм доволен.

 

Успех


Този пост е редактиран от Bogi: 13 юни 2019 - 17:54

  • 0

сесшисе ?


#210 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 16 юни 2019 - 20:44

Здравейте приятели! Останових следното, че при вадена на сензора от дебитомера и при поставяне обратно в дебитомера двигателя се форсира и отваря леко дросела Според мен сензора не измерва правилно и е дал фира. Последно го сюенях преди 3-4 години превантивно. Вие какво мислите по въпроса?
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни