Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Недостатъци и слабости на W204Меки джанти, меки амортисьори на задния капак на комбито, третия стоп гори


  • Please log in to reply
229 мнения по тази тема

#121 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 13 февруари 2018 - 18:15

220/250 това е двигателя ти.
Заеби това 350 и мненията на Филип от Бричка, където хвали само големите мотори...., няма да е в коша на ML/GL, затова тази мощност ти е предостатъчна.
350-то е доста по-скъп като инвестиция и като обслужване, да не говорим ако пръдне в гьозума ще те разори.
Това са митове където говорят че големите двигатели са най-здрави, пълни глупости.
Всичко си зависи от задкормилното устройство, който си купува нова кола с голям мотор е кара мъжката.
Нали се сещаш че след 5-8г. каране какво ще ти остане за теб, правене и дупка за наливане на пари.
А автомобилите с доказано малък реален пробег са доста скъпички :)
Също така натоварва окачването, кутията, висок разход и тн... общо взето единствения плюс му е че самолет.
Все пак трябва да решиш какъв автомобил ти трябва.

С това не мога да се съглася. Естествено, че големият двигател, освен ако няма груби конструктни грешки, е по-дълголетен и по-здрав от малкият. Не че малките не са здрави, просто големият си носи купето с лекота и не се тормози толкова. Освен това недостатъка от по-скъпата поддръжка си струва зареди по-високата мощност, рафинираноста на самият мотор и като цяло по-голямото удоволствие от шофирането. Иначе с другите работи съм съгласен.

Този пост е редактиран от ЦецоКолев: 13 февруари 2018 - 18:16

  • 0

#122 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 13 февруари 2018 - 18:43

С това не мога да се съглася. Естествено, че големият двигател, освен ако няма груби конструктни грешки, е по-дълголетен и по-здрав от малкият. Не че малките не са здрави, просто големият си носи купето с лекота и не се тормози толкова. Освен това недостатъка от по-скъпата поддръжка си струва зареди по-високата мощност, рафинираноста на самият мотор и като цяло по-голямото удоволствие от шофирането. Иначе с другите работи съм съгласен.

 

Я пак за носенето на купето...?!

OM651 във вариант 250, ако не знаеш е 204к.с. и 500Nm въртящ момент, с две турбини и почти няма лаг. Ако не си карал те съветвам да покараш :)

OM642 e 265 к.с. и 620Nm въртящ момент. Детските болести по този мотор не са малко, да не говорим, че и теглото е повече и тн....

Мога много да говоря и сравнявам двата мотора, но лично бил избрал 250-то пред 642-то, най-малкото поради факта е ново поколение двигател.


  • 0

logo-600-1002.png


#123 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 февруари 2018 - 19:01

И да не забравяме че ТАКСЕТАТА по Немско и не само,от около 50 години карат 200/220 и до ден днешен грешка не е имало с мотора!
Друг е въпроса и друга тема че целия свят стана шир потреба(и за това ме яд много като почнат да плюят по китайското) и за ТАКСИ започнаха да ползват широкото и удобно VW Touran или Kaddy.
  • 0

#124 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 13 февруари 2018 - 19:09

И да не забравяме че ТАКСЕТАТА по Немско и не само,от около 50 години карат 200/220 и до ден днешен грешка не е имало с мотора!
Друг е въпроса и друга тема че целия свят стана шир потреба(и за това ме яд много като почнат да плюят по китайското) и за ТАКСИ започнаха да ползват широкото и удобно VW Touran или Kaddy.

Аз С класа не съм виждал такси, но може и да има. Само от Е нагоре съм засичал.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#125 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 февруари 2018 - 19:12

Аз С класа не съм виждал такси, но може и да има. Само от Е нагоре съм засичал.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Много си прав,въпреки че има!
Говорим за двигатели,а не за модели ин диз момент :)!
Много обичам кирилицата!:) :) :)
  • 0

#126 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 февруари 2018 - 19:17

С това не мога да се съглася. Естествено, че големият двигател, освен ако няма груби конструктни грешки, е по-дълголетен и по-здрав от малкият. Не че малките не са здрави, просто големият си носи купето с лекота и не се тормози толкова. Освен това недостатъка от по-скъпата поддръжка си струва зареди по-високата мощност, рафинираноста на самият мотор и като цяло по-голямото удоволствие от шофирането. Иначе с другите работи съм съгласен.

Цецо,да ти кажа това са малко митове и легенди от социалистическото ни минало.
Всичко е изчислено от инжинерите.
Бъкано е с япончета,че и корейчета(Тико,Матиз) с еднолитрови обеми,където изкарват по милион!
  • 0

#127 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 13 февруари 2018 - 19:20

Я пак за носенето на купето...?!
OM651 във вариант 250, ако не знаеш е 204к.с. и 500Nm въртящ момент, с две турбини и почти няма лаг. Ако не си карал те съветвам да покараш :)
OM642 e 265 к.с. и 620Nm въртящ момент. Детските болести по този мотор не са малко, да не говорим, че и теглото е повече и тн....
Мога много да говоря и сравнявам двата мотора, но лично бил избрал 250-то пред 642-то, най-малкото поради факта е ново поколение двигател.

Със сигурност ги има детските болести и при двата мотора, но има особена разлика в 204кс и 265кс при ускорение и шофиране на дълъг път. А и не случайно смениха много от 651 със 646 двигатели и казват, че са по-добри. Поне при спринтерите. Аз мисля, че и двата са ок и всеки решава дали да вземе 4 или 6 цилиндъра. Или просто да отиде на 8 :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#128 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 13 февруари 2018 - 19:37

Ес класи таксита има в Холандия  :yeah


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#129 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 13 февруари 2018 - 19:41

Ес класи таксита има в Холандия :yeah

S има доста. Ние говорихме дали има С. Обърках се вече с българо-английския. :) Май няма много Ц класи таксита, защото не са удобни за багаж с 3 човека.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  • 1
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#130 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 13 февруари 2018 - 20:00

S има доста. Ние говорихме дали има С. Обърках се вече с българо-английския. :) Май няма много Ц класи таксита, защото не са удобни за багаж с 3 човека.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Грешката е моя, за Ц класа и аз не се сещам да съм виждал такси, Албания не я броим, нали? (там всичко е мерцедеси, стари, нови, Е класи, Ц класи и т.н.)


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#131 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2377 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 февруари 2018 - 22:13

Грешката е моя, за Ц класа и аз не се сещам да съм виждал такси, Албания не я броим, нали? (там всичко е мерцедеси, стари, нови, Е класи, Ц класи и т.н.)

Тогава не трябва да броите Гърция, Италия, Швейцария, Дания. В тези държави си има таксита Ц класа.

 

Само при ускорение може да се усети разликата между 204 ( 250 cdi ) и 265 кс ( 350 cdi ).

При дълъг път ще се усети разликата в икономичността между 204 и 265 кс.

Голяма разлика в джоба ще се усети и при обслужването между 204 и 265 кс.  

Прикачени файлове


  • 0

#132 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 13 февруари 2018 - 22:17

Тогава не трябва да броите Гърция, Италия, Швейцария, Дания. В тези държави си има таксита Ц класа.

 

.........

Човек, всеки ден може да научи нещо ново

:beer


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#133 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 13 февруари 2018 - 22:24

Човек, всеки ден може да научи нещо ново
:beer

Явно не съм попадал и в четирите държави на Ц класа такси. На дълъг път разликата между другото е не повече от литър, литър и половина на 100 между 250 и 350, като двигателя на втория работи доста по-добре.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#134 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2377 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 февруари 2018 - 22:28

Аз лично съм за CGI , но за съжаление не намерих с тези екстри с които исках.


  • 0

#135 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2377 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 февруари 2018 - 23:35

Едно немско таксе

 

mercedes-c-63-amg-with-660-hp-is-the-fas

 

едно френско таксе

 

20f08678c38e.jpg


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни