Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Недостатъци и слабости на W204Меки джанти, меки амортисьори на задния капак на комбито, третия стоп гори


  • Please log in to reply
229 мнения по тази тема

#31 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 01 декември 2016 - 13:36

320CDI не те съветвам да вземаш, освен ако е под 100 000км.

Причините са:

1. По-голям разход на гориво.

2. По-скъпа поддръжка

3. В първите години не са за препоръчване...

4. Натоварват значително АСК (все пак едва ли някой с 320-ка ще е кара спокойно)

5. При агресивно каране, късат тампони, най-вече на задния мост.

6. Вероятността за читав автомобил, на малко километри е равна на 0

Според мен за 204-ка дизеловите двигателите са 220CDI (OM646)

OM651 е чудесен двигател, но в първите години си имаше доста дертове, затова не ти го препоръчвам.

Предимствата на 204-ка с ОМ646 са:

1. По-малък разход на гориво.

2. Елементарна поддръжка и нормални цени на обслужване.

3. Вероятността да смачкаш АСК е почти равна на 0

4. Няма екстремни натоварвания по ходовата част

5. Много приятен и динамичен двигател с добра мощност за купето и тн...


Този пост е редактиран от grosmaster: 01 декември 2016 - 13:37

  • 0

logo-600-1002.png


#32 fusmu

fusmu

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 30 март 2017 - 20:55

320CDI не те съветвам да вземаш, освен ако е под 100 000км.

Причините са:

1. По-голям разход на гориво.

2. По-скъпа поддръжка

3. В първите години не са за препоръчване...

4. Натоварват значително АСК (все пак едва ли някой с 320-ка ще е кара спокойно)

5. При агресивно каране, късат тампони, най-вече на задния мост.

6. Вероятността за читав автомобил, на малко километри е равна на 0

Според мен за 204-ка дизеловите двигателите са 220CDI (OM646)

OM651 е чудесен двигател, но в първите години си имаше доста дертове, затова не ти го препоръчвам.

Предимствата на 204-ка с ОМ646 са:

1. По-малък разход на гориво.

2. Елементарна поддръжка и нормални цени на обслужване.

3. Вероятността да смачкаш АСК е почти равна на 0

4. Няма екстремни натоварвания по ходовата част

5. Много приятен и динамичен двигател с добра мощност за купето и тн...

1. 3л двигател е, ако те е страх от мечки не ходиш в гората викат хората.

 

2. Може ли да кажеш в какво се дължи по-скъпата поддръжка спрямо ОМ651?

 

3. защото? Този двигател ОМ642 се прави от 2005-та и го водят един от най-надеждните и здрави дизелови двигатели...

 

4. 722.9 го слагат и на CL/SL/E/S/GL 500(почти съм сигурен, че и в по-старите МЛ-и AMG 63 го има)  не мисля, че Гюнтер не си е направил калкулацията какво натоварване ще издържи тази кутия

 

5. Самият автомобил не е за състезатели нищо, че е с голям двигател, ако човек иска агресия, объркал е модела.

 

6. това е така, но важи и за всички други двигатели/модели/автомобили, който иска ново - Ало? Магазина ли е?


  • 0

#33 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 март 2017 - 21:24

320CDI не те съветвам да вземаш, освен ако е под 100 000км.

Причините са:

1. По-голям разход на гориво.

2. По-скъпа поддръжка

3. В първите години не са за препоръчване...

4. Натоварват значително АСК (все пак едва ли някой с 320-ка ще е кара спокойно)

5. При агресивно каране, късат тампони, най-вече на задния мост.

6. Вероятността за читав автомобил, на малко километри е равна на 0

Според мен за 204-ка дизеловите двигателите са 220CDI (OM646)

OM651 е чудесен двигател, но в първите години си имаше доста дертове, затова не ти го препоръчвам.

Предимствата на 204-ка с ОМ646 са:

1. По-малък разход на гориво.

2. Елементарна поддръжка и нормални цени на обслужване.

3. Вероятността да смачкаш АСК е почти равна на 0

4. Няма екстремни натоварвания по ходовата част

5. Много приятен и динамичен двигател с добра мощност за купето и тн...

Да си кажа и аз мнението, за шест месеца не съм имал почти ядове с този мотор. За мен е страхотен двигател, с добър разход за мощността си(колкото и да го настъпваш), не знам кое точно му е скъпото за подръжка освен че гълта два-литра масло отгоре, а скоростните кутии с които върви този мотор са 7г и те до колкото помня са излчислени да издържат до 1000нм. Слабо място на този мотор за мен е актуатора на турбото, обаче това е на всички CDI  мотори с електронно управление на турбината. И този проблем се решава за 300-400лв.


Този пост е редактиран от vonko1988: 30 март 2017 - 21:25

  • 0

#34 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 30 март 2017 - 21:37

Аз за сега само лоши отзиви чувам за OM651.Не знам какво значи "първите години" от производството му,но на спринтера се слага по-късно(от 2010г.) и колегите пак реват.Криво-ляво изкарва 300хил. и тотал щета.Кога са му оправени болежките и колко,никой не знае.Интересно ми стана,когато джамбазин ми казваше да се избягава 2.2 при W212-та,проблемни били... 

Та това ме навежда на мисълта как Мерцедес го рекламираха,че били го тествали милиони километри,надежден и тем подобни глупости,а пък при нас тези километри са мираж  .Вече представиха и OM654,изцяло алуминиев,ама и кой го знае и него колко е недодялан.Чудя им се на тестовете по милион километри... :dry

 

Все повече става ясно,че 3.0 са по-здравите мотори,не само при Мерцедес.При БМВ и Ауди е същата тенденция,малките мотори не ги хвалят.


Този пост е редактиран от DEOdriver: 30 март 2017 - 21:44

  • 0

#35 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 март 2017 - 21:40

Моят 651 последно беше на 440 хиляди и си беше ОК като двигател :)
Дертове бяха периферии разни
  • 0

#36 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 март 2017 - 21:44

За мен е нормално по-големия мотор да е с по-голям ресурс в общия случай. И оплакванията от ОМ642 бас държа са от неподърждани мотори от коли, които не са сменяли масло или милионици. Иначе за този мотор знам, че към 600-700к реално започва да сдава багажа, но предполагам пак зависи как е подържан.


Този пост е редактиран от vonko1988: 30 март 2017 - 21:45

  • 0

#37 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 31 март 2017 - 08:47

Аз много се чудех за 220цди преди да скоча на 320цди, плашеха ме с поддръжки и по-високи разходи, реших се обаче на 320 когато видях една w211 на 900 хил. км. която работеше като часовник. Май месец ще стане една година откакто карам C320cdi.

 

На моята кола направих превантивно смяна на гумичките на масления охладител което им е едната болежка. Частите с отстъпка бяха 200 лева от Ивайджет като купих всичките гарнитури, о-пръстени, дреболии и нови болтове както на кулера, така и на турбината, понеже на турбото слагат болтове от някаква медна сплав които не е препоръчително да се ползват пак.

 

Когато се избира този мотор е хубаво майстор да я види на подемник и да потвърди че няма омасляване от лявата глава (това ми казаха че е другото слабо място). Другото което смених е дихтунги на дюзи, 2 от 6 изпускаха, затова смених всичките + плюс гумичките за обратната нафта, стойност на частите около 20-30 лева.

 

Ролки и масла не мисля че трябва да се смятат понеже стойността им е сходна въпреки двата литра масло повече, също така знам че пиезо-дюзите на 3литровия мотор са по-малко проблемни от тези на 2.2 (om646) и 2.1 (om651).


  • 0


#38 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 31 март 2017 - 11:45

С две думи мотора си е супер направо е пушка като за дизел :)


  • 0

#39 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 31 март 2017 - 11:49

Един малко откъснат въпрос от този мотор ама да не отварям тема:

 

Вярно ли, че 6.3 мотора от АМГ на 164-ката носил много добре на газ? Един авер от Варна се надъхва да взема МЛ 6.3 и да го газифицира, някакъв майстор му казал че на мотора газта понася много добре защото е чиста атмосферка и не изключвал цилиндри(или нещо беше такова свързано с цилиндрите ще ви излъжа)


  • 0

#40 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 март 2017 - 12:14

https://www.vbox7.com/play:1d4abb4572
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#41 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 31 март 2017 - 12:27

Смятай :D


  • 0

#42 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 март 2017 - 21:50

https://www.vbox7.com/play:1d4abb4572


Много ме кефи тоя от "бричка".:)
  • 0

#43 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 31 март 2017 - 22:34

сериозно те кефи? езикът му ли? или ...


  • 0

#44 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 31 март 2017 - 22:59

И мен ме кефи забавен е и тука-таме казва и нещо смислено.


  • 0

#45 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 март 2017 - 23:08

Aз в началото се кривях като му слушах глупостите, обаче после... честно почна да ме забавлява.

Определено си прави домашната преди всеки епизод и много рядко изцепва нещо безкрайно/колосално грешно. Иначе допуска дребни грешки на всички модели, с които съм запознат, ама безгрешни хора няма :)

А и е весел :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни