Проблем с ръждата имат 204-ките произведени 2012г.Преди това е нямало оплаквания за модела.Тези 30г. гаранция против корозия въобще не отговаря на истината.Повечето Мецедеси на 6-7г. вече са подфушили боята.(изключение са италианките).Марката все още има проблем с ръждата и не знам какво правят,че не го оправят.Една пиклива Шкода от най-нисък клас няма ръжда и не гние,а прениум производител се излага вече 20г.
Недостатъци и слабости на W204Меки джанти, меки амортисьори на задния капак на комбито, третия стоп гори
Започната от sluchaen_fen, 22 ное 2014 - 12:11:40
229 мнения по тази тема
#16
Публикувано 06 февруари 2015 - 21:29
#17
Публикувано 07 февруари 2015 - 00:44
Това не съм убеден дали е съвсем вярно
Всяка кола, карана в Австрия или Швейцария, има доста проблеми с корозия. Да не говорим за ВАГ групата, вкл. и за Фабиите...
Хубавото е, че новите коли имат много панели под купето. Т.е. химикалите не блъскат директно по желязото и разните покрития по панелите.
Виждал съм много ръжда в БМВ, но само една моя имаше (германска)... останалите са перфектни
Имах 3 Мерцедеса, нито един от тях, дори с точка ръжда, просто не бяха удряни.
Дори Нисанът на жената е без точка корозия, а се кара тук от почти чисто нов.
Имам 25 годишен Форд Ескорт, също без ръжда, последните 15 години си ги кюта по нашенско, гараж не е виждал. Ако беше германски обаче, досега да се е саморазрушил
Истината е, че масово колите, които се карат в БГ, са икономически тоталки от Швейцария, германски или австрийски базови кошове и италиански внос. Само последните от тях нямат проблеми с корозия, но там са и скъпи колите (особено смислените), особено и от хубавите региони.
Всяка кола, карана в Австрия или Швейцария, има доста проблеми с корозия. Да не говорим за ВАГ групата, вкл. и за Фабиите...
Хубавото е, че новите коли имат много панели под купето. Т.е. химикалите не блъскат директно по желязото и разните покрития по панелите.
Виждал съм много ръжда в БМВ, но само една моя имаше (германска)... останалите са перфектни
Имах 3 Мерцедеса, нито един от тях, дори с точка ръжда, просто не бяха удряни.
Дори Нисанът на жената е без точка корозия, а се кара тук от почти чисто нов.
Имам 25 годишен Форд Ескорт, също без ръжда, последните 15 години си ги кюта по нашенско, гараж не е виждал. Ако беше германски обаче, досега да се е саморазрушил
Истината е, че масово колите, които се карат в БГ, са икономически тоталки от Швейцария, германски или австрийски базови кошове и италиански внос. Само последните от тях нямат проблеми с корозия, но там са и скъпи колите (особено смислените), особено и от хубавите региони.
#18
Публикувано 24 февруари 2015 - 16:14
Смяната на предните чистачки (61 см) се оказа проблем.
Чистачки Bosch и Champion не стават, защото Mercedes са измислили много хитър и прост начин как само техните чистачки да стават. Това е гадно, защото би трябвало чистачките да са стандартизирани с цел лесна и бърза подмяна на всяка бензиностанция.
Рамото на чистачката има метална ос, на която се нанизва чистачсата. типично за немските коли. В основата на тази ос инженерите са направили удебеляване. Затова на чистачките в дупката за тази ос от едната страна има фаска. Ако я няма тази фаска, чистачката не може докрай да се наниже на оста върху рамото.
Това отчитам като слабост/недостатък на W204. Сигурен съм, че ще имам противници на това мнение. Гадното е, че инженерите умишлено са го направили с цел да купуваме само техните чистачки.
Решение е да пробвам да сменя само перата. За съжаление тапите от двата края на перото може да се счупят при вадене. Тогава ще си купя нови чистачки (неоригинални) и ще им направя по една фаска от едната страна на отвора.
Колега, недей да се мъчиш. Естествено, че има модел чистачки на Bosch за W204. Сигнатурата му за модели произвеждани от 01.07 - 11.08 е A 053 S, а за модели след 12.08 е A 938 S. Цените са около 70-80 лева за чифт.
Sent from my iPad using Tapatalk
#19
Публикувано 24 февруари 2015 - 16:21
Иначе да споделя мнение за недостатъците.
Съгласен съм, че се стопяват гнездата на габаритните крушки на предните фарове, както и горят облицовките на кабелчетата за тях и има риск от окъсяване по слаботоковата инсталация.
Случи ми се и неприятния проблем с Electric Steering Lock соленоида, който зацепи, слава богу в отключено положение. Справяне с проблема - емулатор за 700 лева, че подмяната в сервиз с нов е към 1500 лв. И пак ще се прецака. Заложено си е, за да вървят продажбите в афтърмаркета. Затова емулатор да ми е мирна главата.
Засега само това са ми дертовете с тази кола, което е добра новина за кола на почти 7 години.
П.С. Пропуснах да кажа, че амортисьорите на задната врата (комби е колата) се мокрят при автомивки и дъждове, след което бързо могат да ръждясват и да се съсипят, не са скъпи, но се доставят по-бавно и е досадно. Лечение - старателно си ги подсушавам след автомивка или ако съм карал в дъждове и не ме мързи. :-)
Sent from my iPad using Tapatalk
Съгласен съм, че се стопяват гнездата на габаритните крушки на предните фарове, както и горят облицовките на кабелчетата за тях и има риск от окъсяване по слаботоковата инсталация.
Случи ми се и неприятния проблем с Electric Steering Lock соленоида, който зацепи, слава богу в отключено положение. Справяне с проблема - емулатор за 700 лева, че подмяната в сервиз с нов е към 1500 лв. И пак ще се прецака. Заложено си е, за да вървят продажбите в афтърмаркета. Затова емулатор да ми е мирна главата.
Засега само това са ми дертовете с тази кола, което е добра новина за кола на почти 7 години.
П.С. Пропуснах да кажа, че амортисьорите на задната врата (комби е колата) се мокрят при автомивки и дъждове, след което бързо могат да ръждясват и да се съсипят, не са скъпи, но се доставят по-бавно и е досадно. Лечение - старателно си ги подсушавам след автомивка или ако съм карал в дъждове и не ме мързи. :-)
Sent from my iPad using Tapatalk
Този пост е редактиран от Kalin2007: 24 февруари 2015 - 16:29
#20
Публикувано 12 март 2015 - 16:30
Здравейте, харесъл съм C-класа W204 и по-точно комбито - S204, от 2008-2009 г. Какви други проблеми освен този със заключването мога да очаквам. Из наши форуми четох за много проблеми с електрониката на предишния модел W203. Така ли е в действителност и ако е така знаете ли дали са отстранени? Също така прочетох, че за да се смени акумулатора например, трябвало да се закачи друг (сервизен) и тогава да се откачи стария, тоест колата не трябва да остава без напрежение, защото изгаряло нещо. Ако е така, това е направо изумително, не би трябвало да става нищо друго, освен да се загубят накакви минимални настройки. Затова моля собствениците на такива коли (настоящи и бивши) за съдействие. Благодаря предварително.
#21
Публикувано 12 март 2015 - 16:52
За акумулатора не е задължително, а препоръчително. Набиват се разни грешки повечето безобидни.
#22
Публикувано 13 април 2015 - 19:25
Открих едно разочарование на 204ките - капакът на резервоара е от пластмаса.
Не знам Мерцедес, колко пестят от материал, но спред мен е срамота.
На въпросния автомобил, който гледах, капачето след 100 хил, към вече беше яко разместено.
Мога да добавя и гумираните (и съответно белещи се а-ла Фолксваген) бутони по интериора (например на климатика и управлението на музиката).
Това - преди фейслифта. След него нямам наблюдения.
Този пост е редактиран от Praetorian: 13 април 2015 - 19:25
#23
Публикувано 13 април 2015 - 23:21
Ха, ти да видиш! И на Ибиза-та е пластмасов , но си седи точно както трябва да бъде Има едни щракалки, които не му дават да провисне.
#24
Публикувано 14 април 2015 - 00:47
чистачките трябва да са със стандартен захват. необходимо е да се види модела подходящ за 204.
#25
Публикувано 10 май 2015 - 13:29
Лампите на предните габарити са W5W-BV. Съкращението BV означава Blue Vision. Тези лампи отделят по-ниска температура. Ако се сложат обикновени габаритни лампи W5W, може би ще възникне риск от разтапяне на гнездата в рефлектора на фара.
Във всеки преден фар има по две габаритни лампи.
Чистачките на Bosch не стават за предни чистачки на W204. Явно инженерите от Bosch не са забелязали фаската.
#26
Публикувано 21 юли 2015 - 11:02
Колеги, не се излагайте с приказки, че точно BOSCH няма да имат чистачки за W204. Та те са ОЕМ доставчик.
Пак ще се повторя:
- за модели W204 произведени в периода месец 01.2007 г. до месец 11.2008 г. референтния модел чистачки са: BOSCH A 053 S
- за модели W204 произведени след месец 12.2008 г., референтния модел чистачки са: BOSCH A 938 S
Има си едни екселски таблици в сайта на BOSCH по модели и години, където и първокласник ще се ориентира кой модел чистачки му трябва за съответния автомобил.
Проблема е, че обикновено ги нямат по магазините и става с поръчка в онлайн магазини. Има 2 български такива, където ги открих, когато си поръчвах за мен миналата година.
Пасват идеално, с крачета, фаски и всичко останало. Пустите му инженери от BOSCH все пак си бяха свършили работата. :-)
#27
Публикувано 11 октомври 2015 - 12:13
Здравейте,
Дойде времето да сменя вярната другарка. Бях се насочил основно към Ауди/VW отново, но добър приятел спомена да хвърля 1 око на МБ Ц клас W204. Попрочетох малко във чужди и този форум и имам следните въпроси:
- този проблема с кормилната уредба има ли начин да се види дали колата го е проявила вече и дали е бил оправен или това си е малко 50/50 може да стане може и да не стане. (ако стане какъв е шанса да стане в движение ?!)
- тази навигация излизащата от таблото - дефекти с нея някакви ?
- ориентирал съм се към 220CDI 170кс смятам че ще ми е предостатъчен - болежки по агрегата / скъпи ремонти има ли ?
- окачването на автомобила понася ли нашите пътища ? (надявам се разбирате защо питам на А4-ката носачите не са най-хубавото нещо)
- Автомобила като такъв 2ра ръка надежден ли е ?
Благодаря за отзивите предварително.
#28
Публикувано 11 октомври 2015 - 12:36
И да дам пример какво съм харесал -
http://www.autoscout...0000000&asrc=st
- комбито не ме грабва така както на ВАГ но това има оборудването което ме вълнува.
#29
Публикувано 01 декември 2016 - 12:43
Здравейте,
Дойде времето да сменя вярната другарка. Бях се насочил основно към Ауди/VW отново, но добър приятел спомена да хвърля 1 око на МБ Ц клас W204. Попрочетох малко във чужди и този форум и имам следните въпроси:
- този проблема с кормилната уредба има ли начин да се види дали колата го е проявила вече и дали е бил оправен или това си е малко 50/50 може да стане може и да не стане. (ако стане какъв е шанса да стане в движение ?!)
- тази навигация излизащата от таблото - дефекти с нея някакви ?
- ориентирал съм се към 220CDI 170кс смятам че ще ми е предостатъчен - болежки по агрегата / скъпи ремонти има ли ?
- окачването на автомобила понася ли нашите пътища ? (надявам се разбирате защо питам на А4-ката носачите не са най-хубавото нещо)
- Автомобила като такъв 2ра ръка надежден ли е ?
Благодаря за отзивите предварително.
Здрасти колега,
1.) Ако е правено в оторизиран сервиз може да извадиш сервизна история и да се провери дали е ремонтирано!
2.) Голямата навигация е доста безпроблемна, чувал съм за 1-2 случая на изгорял дисплей но това може да се случи на всяко ново устройство с дисплей... Преди 2009-2010 има малка разлика в самата навигация и НЕ МОЖЕ да се качи най-новата карта 2015/2016, понякога има дефекти в оптиката но не е често явление и се случва при всичките немски производители.
3.) 220цди са два мотора, и двата са 170 к.с. но единия е по-нов (om651) и е направен да се обслужва малко повече (има би-турбо и единичен ангренаж както при по-новите .20d мотори на BMW, и също както там е разположен отзад при скоростите за "по-лесно" обслужване). По-стария мотор е om646, и двата ползват вече Delphi помпи и пиезо дюзи, които са малко по-проблемни от Bosch. Ако имаш възможност вземи си 320cdi, далеч по-добър избор е според мен.
4.) Окачването е доста прилично (някои носачи са еднакви като при w203), понася нашите пътища а и се прави евтино, всичките 4 носача с отстъпка са 500кинта, предните амортисьори според мен отнасят по-голямото натоварване, дори да не им личи ако колата е минала 100к км. то най-вероятно са за смяна или им предстои.
5.) Всичко е въпрос на добър подбор и късмет, но определено си личи старанието на мерцедес да се върнат към качеството, единственото влошаване е в доста пластмасовия интериор ако колата е преди фейслифт.
Този пост е редактиран от gelevp: 01 декември 2016 - 12:47
#30
Публикувано 01 декември 2016 - 12:50
Колеги, не се излагайте с приказки, че точно BOSCH няма да имат чистачки за W204. Та те са ОЕМ доставчик.
Пак ще се повторя:
- за модели W204 произведени в периода месец 01.2007 г. до месец 11.2008 г. референтния модел чистачки са: BOSCH A 053 S
- за модели W204 произведени след месец 12.2008 г., референтния модел чистачки са: BOSCH A 938 S
Има си едни екселски таблици в сайта на BOSCH по модели и години, където и първокласник ще се ориентира кой модел чистачки му трябва за съответния автомобил.
Проблема е, че обикновено ги нямат по магазините и става с поръчка в онлайн магазини. Има 2 български такива, където ги открих, когато си поръчвах за мен миналата година.
Пасват идеално, с крачета, фаски и всичко останало. Пустите му инженери от BOSCH все пак си бяха свършили работата. :-)
Другия вариант е да се закупят двете рамена от морга от кола след 11.2008г. тогава захвата е съвсем нормален и може да се сложи чистачка на всяка една от известните марки с правилната дължина, а пък ако обичате да ви е замазано стъклото може и китайски да си сложите от по 3лв. парчето.... Последното е в кръга на шегата.
Този пост е редактиран от gelevp: 01 декември 2016 - 12:51
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни