Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Недостатъци и слабости на W204Меки джанти, меки амортисьори на задния капак на комбито, третия стоп гори


  • Please log in to reply
229 replies to this topic

#166 Mirzov

Mirzov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Град:Пловдив

Posted 05 March 2019 - 17:39

Здравейте, нов съм във форума и искам да питам за бензиновия двигател на C250  след 2011 г.(понеже съм се насочил към него специфично).

Аз не разбрах за слагане на газова уредба е сложно (или не възможно или скъпо ???) за всички C250-ки ли се отнася това или само за тези които са CGI? Може ли малко информация отностно газифицирането на този мотор :)

До колкото разбрах е много сполучлив този мотор , има задоволително ускорение , не е с компресор, а  с турбина , обслужването не разбрах каква е цифрата ако не се прави в оторизиран сервиз?


  • 0

#167 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 05 March 2019 - 18:37

Ако говорим за W204 C250 мотора е М271 DE18LA. Той е само CGI. Газифицирането е възможно с Prins Direct LiquiMax 2.0. Цената предполагам няма да е под 4000лв. Проблем на мотора е ангренажната верига която се разтяга.


  • 1

#168 Mirzov

Mirzov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Град:Пловдив

Posted 05 March 2019 - 19:29

Лошо :( 

Добре в такъв случай бих поставил въпроса така: Има ли вариант от бензиновите мотори на C-class след 2011 г. който може да се газифицира с нормален газов инжекцион? 


  • 0

#169 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 06 March 2019 - 10:46

Да има разбира се. C350 който е 306 коня и C63 също може да се газифицира.


  • 1

#170 Mirzov

Mirzov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Град:Пловдив

Posted 06 March 2019 - 12:54

Ухаа това е 3.5 литра двигател :) В auto-data.net му дават разход: 

Разход на гориво - градско 9.6-9.4 л./100 км.spacer.gif Разход на гориво - извънградско 5.6-5.3 л./100 км.spacer.gif Разход на гориво - комбиниран 7.0-6.8 л./100 км.

 

което за 6 цилиндра нещо въобще не ми се вярва... Май май ще си минавам на Honda Accord , поне знам, че там са здрави и качествени с минимални проблеми :)


  • 0

#171 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 06 March 2019 - 15:59

Ухаа това е 3.5 литра двигател :) В auto-data.net му дават разход: 

Разход на гориво - градско

9.6-9.4 л./100 км.spacer.gif

Разход на гориво - извънградско

5.6-5.3 л./100 км.spacer.gif

Разход на гориво - комбиниран

7.0-6.8 л./100 км.
 
което за 6 цилиндра нещо въобще не ми се вярва... Май май ще си минавам на Honda Accord , поне знам, че там са здрави и качествени с минимални проблеми :)

:) :) :)
  • 4

#172 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 06 March 2019 - 19:58

Хондата е чудесен избор и ще се разбере отлично с газта преди да изгорят клапаните. Не е нужно да съсипваш така и така някоя от малкото произведени турбо 4 цилиндрови 204ки :)
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#173 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 06 March 2019 - 20:24

:) :) :)
  • 0

#174 Mirzov

Mirzov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Град:Пловдив

Posted 07 March 2019 - 14:35

Въпроса е, че имам огромно желание да шофирам мерцедес понеже човек няма как да изпита такова удоволствие с друга кола с нормален бюджет.

Много ми се иска да премина към мерцедес семейството, но четейки от няколко дена форума установих  следното заключение, че ако искаш бензин , нямаш много варианти за газ, а на бензин с турбина кой каквото и да ми разправя колата си харчи (Няма как да карам като пенсионер такава кола с толкова коне за да ми харчи малко :) )

 

Дизеловите варианти са повече, склонен съм и за дизел, но отново четейки форума разбрах, че 2.2 двигателите след 2011 не са качествени и имат малък живот и доста проблеми. До колкото разбрах след facelift-a слагали ОМ651 двигателя който е проблемен и  се слага на C220 и C250 , следователно пак греда :) Другия вариант според вас е C300 или C320 ама до колкото проверих C320 е до 2011 година ако не греша.

И сега тука е въпроса варианта C 300 CDI 231 hp (до колкото проучих е с този двигател OM 642 DE 30 LA) дали е читав проблемен ли е както ОМ 651 и поносим ли е разхода ... според auto-data.net го дават Градско : 9.3 и Извън Градско : 7.3 .. според вас реален ли е този разход?  Какви проблеми мога да очаквам?

На ясно съм че доста пъти сте писали по този въпрос , но малко ми е трудно да отсявам информацията из форума :(


  • 0

#175 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 07 March 2019 - 23:19

Гледаш коли за 30к+ лв.

Разсъждаваш над 2500-3000лв. разход на гориво на година.

Толкова биха ти горили турбо бензинки за 15ина х.км. смесен пробег.

Това е грубо 11/100 смесен разход, засичан на турбо 4х4 кола и V6 атмосферен бензин.

 

204ката ще гори по-малко.

Правилно си установил за газта. Чудесна е за фиатчета и малолитражки с прости двигатели.

 

Очакваните проблеми се свеждат до потенциалното мизерно отношение на предишен собственик към определен автомобил.

Дори и "най-проблемните" коли могат да бъдат изключително надеждни, ако са поддържани като хората и се обслужват адекватно.

 

Имаш да вземеш лично решение преди да дълбаеш в хипотези за ниско качество и потенциални проблеми. ;)


  • 3

Audi_A4_avatar.gif


#176 аи8838

аи8838

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:София

Posted 20 March 2019 - 15:07

Здравейте! 

 

Предстои ми покупка на нов автомобил, до сега бях собсвтеник на А4 3.0 2009-та, но реших да сменя возилото с нещо малко или много по-ново, с по-малък двигател, защото за момента ще се задоволя и с кола която не е 250-300к.с.. Бях решил да си взема Пасат Б8 2014+, но за съжаление се наложи да намаля бюджета си с малка част и се насочих към Пасат Б7 2010+, но в последствие взех решението, че не искам да заменя блясквания кон с магаре и започнах да разглеждам Ц-класи след 2011 (W204 фейслифт). Прочетох голяма част от темите в този, както и други форуми и все пак останах с раздвоено мнение дали са добър избор или не. Гледам коли само в чужбина с показания на километража от 200к до 300к с бюдждет от около 10к Евро. Гледам задължително колата да бъде дизел, автоматик и да е 4х4 (не съм сигурен дали ми се рискува да карам задно, защото обичам по завоите да настъпвам малко или много и предпочитам колата да е със задвижване на 4те колела). Като включим и първото изискване - да не е 3 литра, ми остава да избера между Ц220 и Ц250, като разбирам, че това е един и същ мотор (БиТурбо - ОМ 651 ...), а мненията за него са много красноречиви.. виждам, че някой хора са доволни, а други не толкова. Бих се радвал по-запознатите колеги да споделят мнението си дали си заслужава или по-скоро да си остана с избора на Пасат. Благодаря предварително! 


Edited by аи8838, 20 March 2019 - 15:09 .

  • 0

#177 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

User's Awards

12
7
5

Posted 20 March 2019 - 16:13

Здравейте! 

 

Предстои ми покупка на нов автомобил, до сега бях собсвтеник на А4 3.0 2009-та, но реших да сменя возилото с нещо малко или много по-ново, с по-малък двигател, защото за момента ще се задоволя и с кола която не е 250-300к.с.. Бях решил да си взема Пасат Б8 2014+, но за съжаление се наложи да намаля бюджета си с малка част и се насочих към Пасат Б7 2010+, но в последствие взех решението, че не искам да заменя блясквания кон с магаре и започнах да разглеждам Ц-класи след 2011 (W204 фейслифт). Прочетох голяма част от темите в този, както и други форуми и все пак останах с раздвоено мнение дали са добър избор или не. Гледам коли само в чужбина с показания на километража от 200к до 300к с бюдждет от около 10к Евро. Гледам задължително колата да бъде дизел, автоматик и да е 4х4 (не съм сигурен дали ми се рискува да карам задно, защото обичам по завоите да настъпвам малко или много и предпочитам колата да е със задвижване на 4те колела). Като включим и първото изискване - да не е 3 литра, ми остава да избера между Ц220 и Ц250, като разбирам, че това е един и същ мотор (БиТурбо - ОМ 651 ...), а мненията за него са много красноречиви.. виждам, че някой хора са доволни, а други не толкова. Бих се радвал по-запознатите колеги да споделят мнението си дали си заслужава или по-скоро да си остана с избора на Пасат. Благодаря предварително! 

 

Здравей колега, аз лично го храня този мотор и все пак ако се поддържа правилно не е ужасно лош... Предвиди си смяна на верига освен ако в сервизната история не личи скоро да е сменяна, около 100хил. км е песимистично погледнато живота на тази верига. 

 

Недостатъци са симплекс верига (едноредова), пластмасови капак на клапани и катер, първите години имат драма с дюзи 2011+ тези драми би следвало да са отстранени. 

 

Като плюсове мога да кажа че е динамиче и като 220 и 250 цди, харчи малко гориво. За това поколение на Ц-класата мога да кажа предимно позитиви, слабо място им е заключването на волана, поправимо е с малко пари, препоръчително е да се вземат мерки при първи симптоми за да не те изненада.

По-запознати колеги може да направят съпоставка спрямо 2.0тди и халдекс 5 или 6?! (наистина не знам кое поколение се слага в тези години пасат). 


  • 0


#178 zvecom

zvecom

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Posts:
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    w204 OM646.811 - 5g automat

Posted 20 March 2019 - 18:36

Извинявам, може ли да попитам какви са симптомите на заклюващия механизъм. На какво да обърна внимание.

Edited by zvecom, 20 March 2019 - 18:37 .

  • 0

#179 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

User's Awards

12
7
5

Posted 21 March 2019 - 08:30

Извинявам, може ли да попитам какви са симптомите на заклюващия механизъм. На какво да обърна внимание.

 

Слагаш ключа, даваш на контакт и на таблото свети само централния дисплей. без лами за контакт, абс, подгрев (ако е дизел) и тн. Не отключва волана, вадиш ключа от втория път всичко е наред. 

Но понякога се предава и без предупреждение... Аз например отидох до магазина на приятел, паркирах, загасих, нещо ми се стори странно, опитах да запаля колата и повече не пожела... От там се наложи да сваля волана и кормилния прът заедно с управлението което е на самия кормилен прът. 

Внимавайте къде сменяте моторчето защото някои моторчета са с различен размер зъбна предавка  и с времето изяжда зъбите в управлението, алтернативен вариант са емулаторите но там волана спира да се заключва. 


  • 1


#180 аи8838

аи8838

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:София

Posted 21 March 2019 - 08:47

Благодаря колега - gelevp ! 

 

Четох, че веригата на Ц класата е като 2-литровите модели на БМВ и до 150к 200к км максимум трябва да се смени, а се намира между кутията и мотора и смяната е доста по-трудна и скъпа - както беше на Аудито, а точно скъпата смяна на верига беше една от причините да го продам. При Мерцедес какъв мислите, че е максималния пробег при който веригата трябва задължително вече трябва да е сменена? Евентуално ако това са 250к км.. ще гледам обяви на над тези километри за да има по-голям шанс да е сменена, естествено ще проследя историята било то в сервизната книжка или оторизиран сервиз за да видя какво и кога е правено по-колата. 


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users