Алуминиевите фабрични джанти са меки. Механиците при всяка смяна летни/зимни гуми ми показват колко са се изкривили джантите за 6 000 км пробег.
Преди десетина години карах стар Мерцедес, но нямаше такова кривене на джантите. Тогава пътищата бяха по-лоши. Сега пътищата са по-добри, като водач съм по-опитен и внимателен. Няма логика сега джантите по-лесно да се кривят.
Явно трябва да карам с железни джанти с тасове. От каква каросерия на по-старите Мерцедеси да си взема железни джанти R16 втора употреба?
Амортисьорите на капака на багажника на комбито (каросерия S204) омекнаха на петата година. Два оригилни амортисьора са 76 лева и смяната е лесна и съвсем бърза. Положението при амортисьорчетата на капака на багажника на S203 е съвсем същото.
Третият стоп изгоря на петата година. Нов трети стоп е 230 лева. Положението при третия стоп на S203 е съвсем същото.