Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Колата забива на 3000 оборота на бензинПри рязко натискане на газта забива на 3000 оборота на бензин

забива бензин компресор дроселова клапа рязко натискане на газта 2500 оборота 3000 оборота проблем M111.947 186 к.с

  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 октомври 2014 - 21:52

Здравейте колеги! След препятствията, през които преминах с моя Benz, остана един досаден проблем, на който не мога да намеря решение. Ще бъда благодарен, ако някой даде някаква идея за решаването на проблема.

 

Колата е Mercedes Benz E200 Kompressor, 1998 година, 186 к.с., код на двигателя: M111.947 и работи само на бензин (няма газ!). Проблема е, че когато подам рязко газ на 1-ва или 2-ра, а понякога и на 3-та колата ми забива на 2500-3000 оборота. Ако отнема газта и подам отново си потегля както трябва. Сякаш нещо не и достига и се запъва. Има случаи, когато не го прави т.е. изцепва си се както трябва без спънки до 4000-5000+ оборота.

 

Бях ходил на диагностика и компютъра не хвана проблем, а според майстора, на който я бях закарал проблема бил в това, че няма синхронизация между двете дроселови клапи (трябвало да има абсолютен синхрон). Пробвал съм с откачане на акумулатора за няколко минути - нищо. Сменени за електромагнитния/та (бобина) съединител на компресора и логическия транзистор в компютъра на колата. Проверени бобини, лули и кабели за свещи, както и самите свещи.

 

Дайте някаква идея къде се крие причината и как да я хвана, предполагам че има колеги със сходен проблем. Прилагам снимки на двигателя за да се добие представа какъв е точно модела.

 

Прикачен файл  IMG_20141002_182528.jpg   129,35K   20 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141002_182534.jpg   139,1K   19 Брой сваляния   Прикачен файл  IMG_20141002_182548.jpg   163,18K   18 Брой сваляния

Прикачени файлове


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2014 - 07:40

Звънни, ще ти задам няколко въпроса, 0877 577 566 Васо - не разполагам с време да изпиша цял ферман...

 

На финала, ако успеем да го хванем по телефона, ...ти ще напишеш - уточниш какво и как е било.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 03 октомври 2014 - 07:51

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 03 октомври 2014 - 08:12

По това което си написъл мисля че е проблема в тоците...т.е. свещи,кабели,лули бубини.Но Бай Васил ще открие проблема.
  • 0

#4 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 октомври 2014 - 19:33

Някой знае ли къде се намира вакуума с два маркуча, който седи на пътя на дросела ?

 

Прикачен файл  IMG_20141011_093208.jpg   98,63K   18 Брой сваляния

Прикачен файл  IMG_20141011_093217.jpg   125,39K   18 Брой сваляния

Прикачен файл  IMG_20141011_093226.jpg   130,65K   16 Брой сваляния


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#5 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2014 - 20:16

Някой знае ли какво означава този service 30 ?

 

Прикачен файл  IMG_20141028_181259.jpg   153,95K   16 Брой сваляния


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#6 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 28 октомври 2014 - 22:03

Че имаш 30 км още до зададените 15 000 за смяна на маслото.Като се смени нулираш пак...
  • 0

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2014 - 22:25

A какъв беше проблемът с забиването?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 raikov

raikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    S202 C200 kompressor 1998

Публикувано 28 октомври 2014 - 22:44

Проблемът е все още налице. Има манипулации, които трябва да извършим, но не можем тъй като не разполагаме с помещение, а в плюс е и лошото време  :(


  • 0

#9 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2014 - 07:31

Колега маслото съм го сменил преди 1 година, а от тогава съм минал не повече от 5000 км. Процедурата с нулирането съм я направил когато го смених и досега ми показваше, че ми остава около 10000 км. до следваща смяна. Интересното е, че при километрите ми показваше само ключе, а сега както се вижда на снимката над ключето има часовник, което според мен означава, че остават 30 дни до смяна на нещо, но незнам какво.


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#10 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2014 - 07:33

Що се отнася до проблема със забиването смятам да опиша всички стъпки, които съм направил след като си реша проблема, но както каза моя приятел raikov има още манипулации, които трябва да се извършат до окончателния резултат.


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#11 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 29 октомври 2014 - 16:58

Колега маслото съм го сменил преди 1 година, а от тогава съм минал не повече от 5000 км. Процедурата с нулирането съм я направил когато го смених и досега ми показваше, че ми остава около 10000 км. до следваща смяна. Интересното е, че при километрите ми показваше само ключе, а сега както се вижда на снимката над ключето има часовник, което според мен означава, че остават 30 дни до смяна на нещо, но незнам какво.

Нулирай го по същия начин.


  • 0

#12 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2015 - 11:42

Най-после след солидна доза търпение и упоритост от моя страна, проблема със забиването на Benz-a е изкоренен из основи. За решаването на проблема ГОЛЯМА заслуга има най-големия професионалист и перфекционист, когото някога съм виждал и познавал - Вай Басо ! Искрени благодарности към коректността и голямото сърце, което притежава този човек. Без неговата безценна помощ резултата нямаше да е същия, а Benz-a най-вероятно щеше да е в нечии други ръце, продаден за някакви смешни пари.

 

Сега да дам и малко инфо от какво се оказа самия проблем. Гледам, че последно съм писал за проблема си Октомври месец, от тогава до сега не бях правил нищо по колата с идеята да посетя Вай Басо. Причината за забиването на 3000-4000 оборота е била дебитомера. Това е бил основния проблем, но покрай него имаше и други фактори, които до някъде също са оказвали неблагоприятно влияние върху работата на двигателя. Един от тях е в следствие на запояването на транзистора BUK 101-50DL, тъй като е имало замърсяване по платката на компютъра. След отстраняването им, на диагностика се изчистиха проблемите, направиха се настройки и колата се промени коренно.

 

Откакто съм я купил (преди повече от година), не съм я виждал какво може да прави тази кола. В момента буквално полудява и сякаш ми казва - „настъпи ме още и още и още……..). БЛАГОДАРЯ ТИ Вай Басо, БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ.

                                                                                                                                                           

 

 

Искрени благодарности – Атанас Митов

 

 


  • 1
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!





Also tagged with one or more of these keywords: забива, бензин, компресор, дроселова клапа, рязко натискане на газта, 2500 оборота, 3000 оборота, проблем, M111.947, 186 к.с

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни