Хайде отново с проблемите...
Както името на темата подсказва... колата пуши здраво когато е на празен ход. Докато е на D пуши малко, като мине на N или P, пушенето се увеличава. Пипна ли газта обаче... спира и не почва отново докато не спра изцяло. Това включва и само отпускане на спирачката. Т.е. спирам на светофар, веднага почва да пуши. Само отпускам спирачката леко да тръгне колата и веднага спира. Пушека е гъст и бял.
Колата не губи нито антифриз, нито масло. Преди да я купя ѝ е правена гарнитурата на главата с всичките там дреболии, точно защото е смесвала антифриз с маслото. От тогава проблеми не е имала.
Миналата седмица я закарах на Бай Васо да си поиграе със скоростната кутия, че правеше проблеми, и няма нужда да споменавам, че сега колата лети. Тогава обаче не можах да я накарам да запуши, че да може да открием проблем. При първоначален преглед на двигателя, няма признаци да има проблем с главата. Всички показатели са в норма, а колата си лети.
Също така пушенето явно се проявава като е доста загряла колата и като съм бил по задръствания. Само в задръствания я почвала да пуши. Ръчках я покрай Бай Васо и то здраво, но не пропуши.
Като почне да пуши, мотора приритва леко на интервали.
Засега работната версия е, че има утайка на изгоряло масло по генерацията. Може да е в следствие на това, че карах с 0w40 масло за известно време, но понеже течеше от всякъде (семеринг, картер, пропка), минах обратно на 5w40, което за около 7000-8000км беше мръднало с около литър, при положение че имам лек теч при семеринга межди АСК-то и двигателя..
Добра идея ли е да го оставя някъде да си пуши докато спре, или може да е нещо друго. Има ли начин да се промие някъде генерацията или да пробвам с някоя добавка.
Трябва да спомена, че като натискам колата почти на лимита (в задръстванията), температурата се качва до малко под 100 градуса. Досега над 90 не се е качвала, но може би жегата се отразява.
Ето и видео на проблема. Като дам газ спира веднага, но после веднага продължава като пусна газта.