Ами нямам си аз късмет и това е... сега светна и лампата за антифриза, така че и тук колата губи антифриз без да изтича от някъде
Ясна е работата, то беше ясна още като пусна темата, ама сега вече се затвърди: 100% гарнитура на главата.
Публикувано 16 юли 2014 - 16:54
Ами нямам си аз късмет и това е... сега светна и лампата за антифриза, така че и тук колата губи антифриз без да изтича от някъде
Ясна е работата, то беше ясна още като пусна темата, ама сега вече се затвърди: 100% гарнитура на главата.
Публикувано 16 юли 2014 - 18:58
Не се кахъри, издухала е гарнитура на главата. Дали и е дошло време, дали е заради ремонта преди 50к км....
Както си написал, характеризира се с белия пушек, мириса "не-точно-на-масло", претрисането на колата, гасене на цилиндър без натоварване (но иначе си върви в обороти). Ако си забелязал, симптомите с времето се увеличават и ти свети вече и за антифриза (т.е. губи го осезаемо повече от нормалното за кола с ГИ), и ако се загледаш отзад, ауспуха и е станал по-черен от преди. Ако продължиш да я караш така, ще почнеш да доливаш поне 2 литра антифриз през 100 км.
Нема страшно, бай Васо ги бае тия глави за норматив. Моята може да се каже, че на 2 цилиндъра му я докарах от Ст.Загора и оня ден той сам се убеди, че 10к.км след лечението му колата е чук.
Недей карай така автомата и успех!
То аз не се кахъра за тая глава, щото имайки на предвид натоварването което търпи тоя мотор, направо евала му правя, че не е гръмнал още Явно не е правена много коректно миналия път. Знам само че е свалян двигателя за да я сменят и са шлайфали малко главата...
Но се ядосвам за друго... Явно на мен нещо не ми е наред, защото за последната година съм карал 3 автомобила, основно, и 3-те в момента губят антифриз без да тече Бенца вече е при бай Васил, аудито със своите две глави също е при чичо доктор (а там и веригите са за смяна ), а полото което подарих на майка ми вече гълта литър на седмица Общо взето ебаси късмета.
На всичкото отгоре, днеска докато чаках пред Армеец, ми отказа ключа на бенца и не можех дори да я изключа от скрост да я бутна, както и да си прибера шибидаха точно преди да завали дъжда... естествено изпускайки 10-15 автомобила пред мен Някак си подкарах ключа колкото да отключи волана и скоростите и след всичко с репатрак до сервиза... ебати кефа
Все пак ме крепи мисълта, че бай Васо настрои скоростната кутия да работи перфектно и само да оправим двигателя, ще ѝ стопя буталата от каране И без това аудито няма да го видя сигурно доста време
Този пост е редактиран от Kainy: 16 юли 2014 - 19:02
Публикувано 16 юли 2014 - 22:39
Публикувано 16 юли 2014 - 23:40
Публикувано 17 юли 2014 - 22:37
Публикувано 18 юли 2014 - 04:50
Публикувано 18 юли 2014 - 09:22
И аз не бих казал че мотора е проблемен... Аз откакто съм я взел не съм бил убеден че всичко му е наред, така че не се и учудвам много. Колко време се боря с газ, разход и тем подобни... Просто ако не е бил пипан като хората преди, е нормално да избуши по-рано. И все пак 50 000км с моето каране, ако е само гарнитура, си е направо успех... Полото го карах сигурно 10 000км и му се прееба гарнитурата също ама щото на мен не ми дреме че е 1.4... па трее се взима максимума Аудито само явно си го взех така... Иначе за бенца, ако след 2 години пак трябва да сменям гарнитура... здраве да е. Важното е да ми е забавно
Публикувано 22 юли 2014 - 17:47
За моя голяма радост причинителят на всичките ми проблеми с тази кола беше открит, а решението е възможно най-простото: нов мотор
Няма да навлизам в подробности, но ако на някой му е интересно, Бай Васо може да се включи с много интересни данни , но общо взето на двигателя му е била е*ана майката, a аз определено съм се погрижил да го довърша
В крайна сметка важното е да се гледа позитивно на нещата, т.е. че от следващата седмица, живот и здраве, колата отново ще бръмчи в червеното по софийските улици
Публикувано 22 юли 2014 - 18:57
На мен много ми е интересно какъв е бил проблема
ако може и повече подробности би било добре .
Публикувано 22 юли 2014 - 21:55
На мен много ми е интересно какъв е бил проблема
ако може и повече подробности би било добре .
Не професионалното описание на състоянието е:
1. Луфтове на де що може да има луфт - бутала (по x и по y!), клапани и т.н.
2. Масло и антифриз където са можели да отидат са отишли. Стабилни загари.
3. Главата е пилена като за последно, без шанс за повече
4. Ролките са млатени здраво и ядат ремъците
5. Всмукателните колектори нямаха и помен от сухо местенце. Всичко в масло и гняс
6. Гарнитурата на главата беше сцепена, не захабена
7. Четвърти цилиндър си е работил изцяло на водна баня... гъзар
8. И т.н.
Да се чуди човек как е вървяло това нещо, пък даже и що годе добре от време на време Ама все пак си е стабилен двигател. Предполагаема експлоатация 600 000км+
Ако има време Бай Васо може да се включи с подробности и дори снимков материал, против нямам Дет се вика в името на нАуката!
Този пост е редактиран от Kainy: 22 юли 2014 - 21:57
Публикувано 22 юли 2014 - 22:43
И тук е момента да се самоцитирам, какво казах още в началото на темата:
Успя да го издухаш тоя мотор най-сетне
Констатацията:
За моя голяма радост причинителят на всичките ми проблеми с тази кола беше открит, а решението е възможно най-простото: нов мотор
Няма да навлизам в подробности, но ако на някой му е интересно, Бай Васо може да се включи с много интересни данни , но общо взето на двигателя му е била е*ана майката, a аз определено съм се погрижил да го довърша
пп То повечето 15-20 годишни коли пристигат в България в подобно състояние- каквото може да бъде взето е взето, но все още се държат, въпрос на последваща поддръжка и експлоатация е колко още ще изкарат. Финалът винаги е един и същ- в центровете за рециклиране
Горе главата, моторът се сменява да не казвам по-лесно отколкото се ремонтира само главата
Този пост е редактиран от Алфонсо: 22 юли 2014 - 22:47
Публикувано 22 юли 2014 - 22:53
Споко... тази кола ще отиде да за рециклиране, сигурно когато и аз тръгна натам
Публикувано 23 юли 2014 - 06:15
Публикувано 23 юли 2014 - 08:18
Публикувано 23 юли 2014 - 09:43
Окс момчета, ще пусна някоя снимка, но като ми остане време.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни