Към съдържанието

  •  

Снимка

124 300TD висока температура


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#16 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 22 февруари 2007 - 15:59

пич са ше ти каже едно много неприятно нещо, щом си чекнал всичко де. сменил съм много гарнитури на глави и съм открил че има ментета. на вид е супер, самоче се оказва че дупките за водните ризи са ПО-МАЛКИ от на оригиналната гарнитура !!!! спомни си оригинал ли взе ????


другото- сигурен ли си че купеното виско е за твоя мотор??
  • 0

#17 nspauto

nspauto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 22 февруари 2007 - 21:28

Lorinser много благодарско ,че пак помагаш всичко е за моя мотор. А гарнитурата беше супер на VICTOR REINZ. Тъпото е че тя колата от преди да сменя гарнитурата си държи висока температура. Сменил сам всичко. Ха даже днес сложих поредната капачка на разшерителния съд заштото си мисля че и тя може да е причина (вече и аз незнам какво да мисля). Не ми губи антофриз незнам. А само едно ме съмнява миналата зима ми се цапаше стъклото (предното) с антофриз и се оказа че радиаторчето на парното ми май течеше но си спря от самосебе си. Незнам дали не е в него причината и аз незнам вече. Ама не ми се захвашта да го сменям че знам че е врътня голяма. Мерси все пак ще се преборя с тоя проблем щтото колата си ме кефи и сам си я постегнал и не ми се продава точно сега :) :) :)
  • 0

#18 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 22 февруари 2007 - 22:08

А двигателя с турбокомпресор ли е или е комби? или е 2-те- не че това дали е комби е от значение, но за турбото да.
Ако е турбо кажи да те носоча към някои неща.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#19 tuning13

tuning13

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 341 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    W123 1980г

Публикувано 23 февруари 2007 - 10:41

Провери също дали температурата на охлаждащата течност с термометър дали съответства на температурата която ти показва на таблото.
  • 0

#20 nspauto

nspauto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 23 февруари 2007 - 14:32

Колата е с турбо а е и комби :) Интересното е че не съответства на антифриза е по малко температурата. :dontknow Сега ще я измеря с точност и ще ви кажа колко е разликата.
  • 0

#21 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 23 февруари 2007 - 17:46

Aко наистина грее то възможни причини са:
-по висиоко налягане на турбото- уестгейта не ти сработва, както и защитата от претоварване на мотора- тогава ще грее само като катериш баир или караш бързо а може и 2-те.- уестгейта се ремонтира, защитата на мотора също, но тя все пак пуска малко гратис- сработва над 1.2 бара надналягане.
-момента на впръскване на горивото е изместен- обикновено в закъснение, резултат от нормалното разтегляне на ангренажната верига- проверява се центровката на помпата.
-проблеми с дюзите- на впръскват предвиденото количество гориво, качеството на елмулсията е занижено(като впръскват не правят мъгла, а пикаят, пръскат и др подобни)- подлежат на реглаж, разпръсквачите подлежат на смяна.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#22 nspauto

nspauto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 23 февруари 2007 - 21:18

Уаааааааууууууу тука вече яко спеках ужас, незнам и аз кво да правя вяче тия дни не ми е качвал температура дано да се задържи така. Аз умтре мисля да снимам и да пусна снимки къде точно ми стой стрелката за да кажете дали е що годе добре.
  • 0

#23 koko_race

koko_race

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 26 февруари 2007 - 22:05

А на 250TD пак ли трябва да е 80градуса?
  • 0

#24 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 26 февруари 2007 - 22:56

За 602.962 82 градуса по каталог се смята за оптимална темперетура, иначе зависи от натоварването- до към 105 градуса (една идея след средата(хоризонтално положение на стрелата)) няма място за притеснение ако навън е топло и има бичещ климатик.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#25 Mr Chen

Mr Chen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян

Публикувано 27 май 2007 - 23:52

Такаааа...Май дойде време да попитам и аз нещо, но първо искам да изкажа уважението си към всички вас, даващи съвети и опитващи се да помогнете със знанията си и опита на закъсалите!!! Имам S 300 TD, 177 конски сили. Днес вдигна температура - 117 градуса / а моята стана около 300/, радиаторът беше студен. Сменихме термостата - никаква промяна. Съединителят на перката - същата работа. Главата не е спукана, понеже няма надуване на маркучите. Някакви идеи? Благодаря предварително!!!
  • 0

CLS 350 4M Shooting Brake


#26 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 28 май 2007 - 00:01

Обезвъздушен ли е правилно, новия термостат поставен ли е правилно и тестван ли е преди това с бързовар, има ли прегънати маркучи, ползвани ли са добавки за охл. с-ма?
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#27 Mr Chen

Mr Chen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян

Публикувано 28 май 2007 - 01:45

Проверен е с бързовар, правилно е монтиран.Не съм използвал добавки, няма прегънати маркучи. А как е правилният начин за обезвъздушаване?
  • 0

CLS 350 4M Shooting Brake


#28 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 28 май 2007 - 10:07

Откачаш малкото маркучле от казана, запушваш 2-та малки отвора, така че да остане само гърловината.Пълниш антифриз и с уста надуваш казана, докато от малкото маркучле не потече антифриз без мехури, стискаш маркучите на радиатора, да се увериш че са пълни с вода.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни