124 300TD висока температура
Започната от nspauto, 20 фев 2007 - 12:41:41
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 февруари 2007 - 12:41
Здравейте отново, след като отстраних проблема със скоростите сега идва ред и на високата температура на двигатела. Та става въпрос за това че в градски услови температурата стой малко над 80 градуса. Но като излезна извън градско вдига чак до 100 и нагоре. Смених виско съединител , термостат , радиатор , преди коледа и гарнитура на главата. Смо след смяната на термостата (а той беше последен) свали няколко градуса но не е достатачно. Един познат майстор твърди че този 300ТД (603) мотор работи на по висока температура (на мен не ми се вярва). Имали тука някой с подобем проблем ? Благодаря предварително.
#2
Публикувано 20 февруари 2007 - 16:45
#4
Публикувано 20 февруари 2007 - 17:52
Не знам кой точно е мотора (не ги знам по номера), но, ако е 6-ака, дето има две допълнителни перки отпред, провери дали няма теч, или просто малка дупка и да не държи налягане водния кръг. Щото на тези мотори охладителите им се включват при малко по-висока температура, която не може да се постигне, освен при затворен кръг, под налягане, защото заради надморското равнище тук, водата завира при по-ниски градуси.
'бах маа му...
#5
Публикувано 20 февруари 2007 - 17:54
Мотора е точно 6 цилиндъра 300 ТД но нямам допълнителни две перки само една на виско съединител.
#6
Публикувано 20 февруари 2007 - 18:49
Смени си майстора,който твърди ,че работи на по висока температура!!! Точно този мотор 300 турбо дизел работи на занижена-ниска температура 80 градуса!!! Виж какъв термостат си сложил като градуси Да неса ти пробутали на 85 както в повечето случаи се случва. Надявам се да съм ти бил полезен УСПЕХ!!!!Мотора е точно 6 цилиндъра 300 ТД но нямам допълнителни две перки само една на виско съединител.
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#7
Публикувано 20 февруари 2007 - 18:52
Термостата е хубав на 82 градуса е. Мерси все пак.
#8
Публикувано 20 февруари 2007 - 19:32
Напиши поне как се казва тоя хубавец Анадолец ли е? Ариец ли е? Мерцедес точно и ясно са казали 80 градуса,а не хубавец 82 градуса!!! В крайна сметка колата е твоя и ти преценяваш какво да сложиш. Още веднъж успехТермостата е хубав на 82 градуса е. Мерси все пак.
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#9
Публикувано 20 февруари 2007 - 19:37
Термостата е хубав на 82 градуса е. Мерси все пак.
Термостатът не трябва да е хубав, а просто оригинален. Купи си от Балканстар, не струва кой знае колко и най-вероятно проблемът ще се реши.
Имам същият двигател и зима, лято, с 30 км/ч, с 200 км/ч, температурата все си е една - малко над 80°C.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#10
Публикувано 20 февруари 2007 - 20:17
Термостата е BER купухго за 24 лв. но най-вероятно ще си купя от Балкан стар. Само нещотото което ме смощава е в това че старият термостат го монтирахме на колата на един познат за проба и работи безотказно.
#11
Публикувано 20 февруари 2007 - 20:51
Термостата е BER купухго за 24 лв. но най-вероятно ще си купя от Балкан стар. Само нещотото което ме смощава е в това че старият термостат го монтирахме на колата на един познат за проба и работи безотказно.
Може да са няколко нешта ,като например:
1.Антифриза може да е с висока концентрация - поразреди го.
2.Измий с пароструика радиатора,защото ако е омаслен или много мръсен,това пречи на охлаждането.
3.Пусни парното на MAX-топло,отвори капа4ката за доливане на водата и да работи колата до максималната температура,докато се обезвъздуши напълно,
ако глътне вода,зна4и е имало въздух-съответно доливаш.
Дано стане -аз имах 124 300д,със съ6тия проблем при висока скорост,дано не се окаже запушен радиатор,УСПЕХ.
#13
Публикувано 21 февруари 2007 - 18:16
Колеги mbenz и purata, четете по-внимателно какво е писано, за да не се дъвчат едни и същи неща сто пъти и да се въртим в омагьосан кръгСмених виско съединител , термостат , радиатор , преди коледа и гарнитура на главата. Смо след смяната на термостата (а той беше последен) свали няколко градуса но не е достатачно
#14
Публикувано 21 февруари 2007 - 19:51
Ахааа,измий го с паротруйката и после ще се чудиш как да си изправиш ламелите на тръбичките..
2.Измий с пароструика радиатора,защото ако е омаслен или много мръсен,това пречи на охлаждането.
.
Имаше мноооого мнения по-назад че на Behr ламелите са меки и хич не търпят пароструйки,а сгъстен въздух отзад напред.
#15
Публикувано 21 февруари 2007 - 20:07
Purata , mbenz благодаря много за съветите.
1. Това с антифриза сам го пробвал не е гъст.
2. Радиаторат ми е чисто нов и съответно е чистичак.
Но виж това с капачката и паното на max ще го пробвам още утре. А и хора с този проблем се занимавам от доста време и почти всичко сам пробвал. УЖАССССССССССССС
1. Това с антифриза сам го пробвал не е гъст.
2. Радиаторат ми е чисто нов и съответно е чистичак.
Но виж това с капачката и паното на max ще го пробвам още утре. А и хора с този проблем се занимавам от доста време и почти всичко сам пробвал. УЖАССССССССССССС
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни