Помощ !!! S600 (500hp) монтаж на газова уредба !Препоръки !!!
Започната от cdk8998, 04 юни 2014 - 09:41:13
57 мнения по тази тема
#16
Публикувано 04 юни 2014 - 15:46
Свързах се но човека е мн зает и работи по някой звер...каза само никакъв проблем има мн варианти с един компютър.Ако желаете мога да ви дам координати работи в Самоков,ако пък искате ще го попитам за компонентите и да си търсите вие човек за монтаж.
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
#17
Публикувано 04 юни 2014 - 15:56
Свързах се но човека е мн зает и работи по някой звер...каза само никакъв проблем има мн варианти с един компютър.Ако желаете мога да ви дам координати работи в Самоков,ако пък искате ще го попитам за компонентите и да си търсите вие човек за монтаж.
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
Ми дай координати, за да ги има тук.
Иначе най-добре щеше да е, ако той самия влезе и обясни подробно какво предлага за хора с 12 цилиндрови коли /нови, стари - без значение/....
#18
Публикувано 04 юни 2014 - 17:35
http://www.xn----7sb...ekct4aeei2j.com
Моята газова е слагана при тези хора.Слагали са на 12-так газ,звънни ги питай за какво иде реч.
Моята газова е слагана при тези хора.Слагали са на 12-так газ,звънни ги питай за какво иде реч.
Този пост е редактиран от mimo160: 04 юни 2014 - 17:38
#19
Публикувано 04 юни 2014 - 20:32
Това което ще спести от гориво ще го даде двойно повече в скъпи части.
Кажи на твоя приятел да не се занимава с глупости и да се кефи на колата.
#20
Публикувано 04 юни 2014 - 22:09
Повечето сервизи използват за газ 2 бутилки две сонди две тръби и два компютъра с две ключета което ускъпява много и прави системата много сложна.Чакам точни цени и марка ГИ която подържа 12 дюзи и какви са другите компоненти като ще напиша всичко тук в темата и ако има заинтересовани ще ви дам тел на човека.
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
#21
Публикувано 04 юни 2014 - 22:10
За 12 цилиндров мотор съм питал при моите газаджии, но конкретно за 140-ката на един бояджия от форума
Казаха ми че може да стане безпроблемно и цената ще е не по-малко от 2000лв и нагоре, колко точно- след оглед на конкретния автомобил и според специфичните желания на собственика.
Мога да дам телефон, който има интерес да попита: 0887 31 42 69 търсете Павел Генков.
Относно полемиката "за и против газовите" която надушвам в горния пост, ще споделя, че на предишния ми автомобил, който не беше 12 цил. му врътнах 45-46хил км на газ, като единствения "скъп" ремонт бяха иридиевите свещи NGK за 100-ина лв
ДА не усираме темата, всеки е свободен да кара на каквото си гориво пожелае, давайте конкретни съвети, и координати, дано да сме полезни на колегата.
#22
Публикувано 04 юни 2014 - 23:07
Повечето сервизи използват за газ 2 бутилки две сонди две тръби и два компютъра с две ключета което ускъпява много и прави системата много сложна.Чакам точни цени и марка ГИ която подържа 12 дюзи и какви са другите компоненти като ще напиша всичко тук в темата и ако има заинтересовани ще ви дам тел на човека.
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
За Бога... това с двете бутилки и 2те сонди е странен подход, даже безсмислен, но щом го правят, явно виждат логика. Но 2те ключета реално има логика в тях, ако са 2 компа наистина. Не можеш да ги контролираш иначе, поне по схемите, които съм виждал на такива компове.
Някой спомена за един комп...
В това може да има логика, понеже вероятно от едната страна има инжектор, който при идеални условия би впръскал едновременно с някой от другата. Тогава просто може един комп да управлява по 2 инжектора на канал. Само остава въпроса коя сонда да гледа, но там може да се използва К-линията за самоадаптации.
Това е само теория, нямам представа дали ще работи в реалният живот. По-скоро ще се държи малко зле, защото не вярвам да има 12так с 6 двойки идентично представящи се цилиндри (клапани, инжектори, свещи).
От друга страна, този мотор беше с 2 капсуловани бобини, по 1 от всяка страна... така че, що па да не.
#23
Публикувано 04 юни 2014 - 23:13
Колегата kdl се принуди да нагази в доста дълбоки води по енджин мениджмънта за газифицирането на неговото V8 ЦЛК. Помня, че тества няколко различни газови инжекционни системи и накрая си настройваше сам колата. затова мисля, че трябва да обърнете специално внимание на написаното от него.
За V12 ми се струва, че нещата ще са още по-сериозни. Това за "безпроблемния" монтаж ми се струва по-скоро силна форма на позитивизъм.
А и "безпроблемно" носи различно значение за различните хора - за един "безпроблемно" е, че колата все пак се движи - може малко да сеца като я настъпиш, да глъхне като е студена, и да свети постоянно чека. За друг "безпроблемно" е колата да върви и да се държи като сток във всеки един аспект.
Тандемните изпарители хубаво ще се захранват от две бутилки с две сонди, но как ще сме сигурни, че налягането в двете газови бутилки ще е еднакво.
Трябва да са вързани на обща пълначка и пак няма гаранция.
Най-добре една бутилка, една сонда и един изпарител с подходящ капацитет.
За 380KW мощност на двигателя трябва 3 пъти по-голяма горивна мощност защото 1/3 от топлината отива в охладителната система, 1/3 отлита през ауспуха, 1/10 се губи в триене в двигателя и 1/3 се превръща в механична работа (мощност на вала).
За час работа на пълна мощност са необходими поне 1368 MJ гориво, при енергийна плътност 26MJ/l за втечнения петролен газ - 52 литра. Това е дебит от 52 литра на час, или близо литър в минута. Трябва да отбележим обаче, че при изпаряване газта разширява обема си около 270 пъти. Тоест през 12-те дюзи трябва да преминат сумарно 270 литра в минута, или 4.5 литра в секунда. 375 cc/s на всяка дюза.
Разбира се на празен ход и леко каране тези стойности са доста по-малки, но системата трябва да може и 2 и 200 .
#24
Публикувано 04 юни 2014 - 23:17
За Бога... това с двете бутилки и 2те сонди е странен подход, даже безсмислен, но щом го правят, явно виждат логика. Но 2те ключета реално има логика в тях, ако са 2 компа наистина. Не можеш да ги контролираш иначе, поне по схемите, които съм виждал на такива компове.
Някой спомена за един комп...
В това може да има логика, понеже вероятно от едната страна има инжектор, който при идеални условия би впръскал едновременно с някой от другата. Тогава просто може един комп да управлява по 2 инжектора на канал. Само остава въпроса коя сонда да гледа, но там може да се използва К-линията за самоадаптации.
Това е само теория, нямам представа дали ще работи в реалният живот. По-скоро ще се държи малко зле, защото не вярвам да има 12так с 6 двойки идентично представящи се цилиндри (клапани, инжектори, свещи).
От друга страна, този мотор беше с 2 капсуловани бобини, по 1 от всяка страна... така че, що па да не.
Можеш да ги управляваш на batch или дори на group fire. Единствената разлика със sequential ще бъде в икономията и празния ход.
За другото, трябва подходяща сонда, подходящ изпарител и най-вече - подходящи инжектори.
#25
Публикувано 05 юни 2014 - 00:06
този двигател има един компютър за всичките инжектори.
всяка свещ си има бубинка в бубинния блок, а те наистина са два.
всяка свещ си има бубинка в бубинния блок, а те наистина са два.
#26
Публикувано 05 юни 2014 - 07:25
Без ОБД ГИ няма да стане иначе ще пали чека.Двете бутилки и сонди са за дебит,принципно на коли над 150 кс се слага сонда с тръба 8мм и на кола 500 кс абсурд да я захрани във всички режими.Начините са 3: Първият е две сонди с две бутилки,вторият една бутилка с две сонди( поръчка );и третият вариянт е една бутилка със сонда 10 мм и такава тръба която знам че БРЦ имат...може и др марки но на мен не ми е известно.Двата испарителя са задължителни че няма как един да захрани 500 кс най силния е 400 кс а и зимата може да кляка.Ако искате да стане както трябва трябва внимателно проучване за да може да е безпроблемно и приятно карането на половин цена...който не ще да не убеждава другите.
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
В проучването си за газификация на тоз мотор разбрах че дори да е включено ОБД комуникацията с ГИ-то пак ще свети чека от време на време поради невъзможност на газта да подържа постоянни смеси.Настройката е много важна и най добре да се извърши от мапер по възможност и с широколентова сонда.Познавам двама човека които са с такива възможности да слагат газ и да правят чипове( маперски).Единият е гореспоменатият Боби от Самоков другият е Оги от Пловдив(може би някои го познават от БМВ форума).Чакам включване и от двамата които нямат регистрации тук но аз ще предам.
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
В проучването си за газификация на тоз мотор разбрах че дори да е включено ОБД комуникацията с ГИ-то пак ще свети чека от време на време поради невъзможност на газта да подържа постоянни смеси.Настройката е много важна и най добре да се извърши от мапер по възможност и с широколентова сонда.Познавам двама човека които са с такива възможности да слагат газ и да правят чипове( маперски).Единият е гореспоменатият Боби от Самоков другият е Оги от Пловдив(може би някои го познават от БМВ форума).Чакам включване и от двамата които нямат регистрации тук но аз ще предам.
Този пост е редактиран от mitkofitnes: 05 юни 2014 - 09:38
#27
Публикувано 05 юни 2014 - 10:41
Благодаря колеги , радвам се , че темата стана толкова интересна. В крайна сметка веднъж за винаги трябва да стигнем до отговора на този въпрос с 12 цилиндъра
PUT THE PEDAL, GET THE MEDAL !!!
#28
Публикувано 05 юни 2014 - 11:06
Философски погледнато, отговорът винаги е бил "възможно е", но на цената на какво.
В Истанбул знам, че го правят, но съм разглеждал доста монтажи по интернет и да ти кажа честно имам сериозни съмнения, че това ще върви както трябва. Че се движи някак си, безспорно, но да се движи наистина перфектно, шансовете клонят към нулата.
Имаше в Англия няколко LPG гаража, които монтират Vialle течна фаза на подобни мотори, вкл. и на Разни Ролс-ове, дърти Бентлита и подобни екзотики, което за мен е светотатсво, ама те си знаят. Там работата е относително ясна, но в БГ съм чувал (нямам наблюдения от първа ръка), че много умират помпите на течните фази, които са в бутилките. Цената на подобна уредба със сигурност ще се доближи до цената на автомобила, ако не и да надвиши, че напоследък им паднаха цените на тези S-ки.
Знам за 2 140ки, които са с old-school газови, през въздушните филтри, като мисля че и 2те работят доста задоволително, да не кажа отлично. Там си е до риск, преценка и технически познания на собствениците. Т.е. и така може да се направи!
В БМВ форума имаше доста активни мераклии за V12-LPG по разни теми, преди време, които обясняваха наляво и надясно как е абсолютно елементарно и "няма грижи", но рязко спряха да пишат, смениха колите и така не видяхме осъществен монтаж. Силно се надявам смяната на колите да не е предизвикана от "позитивни" преживявания с газовите, но пък... човек никога не знае.
Аз откровено ще се радвам, и ще съм благодарен, ако твоят човек, след като се реши да го направи, качи детайлна информация "как", "какво", "защо" и т.н., и какви са резултатите от интервенцията.
Просто от доста време насам, в повечето форуми много малко хора се наемат да пишат хубави теми, които може да са полезни във времето, със снимков материал, с обяснения и т.н. Не знам защо, не се и наемам да спекулирам по въпроса.
Излях си мъката. Амин
A... и още нещо.
Чисто статистически (по моите си статистики), разходът на газ при множеството различни газови, които съм имал по колите си, е минимум с 15% нагоре. Единствената кола, която върви почти без отклонение спрямо бензина (5-10% само завишаване) е на жената малолитражната Микра. Следователно колкото по-малък (и 4цил.) е един двигател, толкова по-неосезаема е разликата. При мощен 4 цил. лесно се постига разлика от 15% до 20%, в зависимост от стила на каране. Атмосферните ми БМВ-та бяха на 15% и все още са си На колега компресорната е 15% по негова статистика.
6цил редови мотори. гонят 20%, 8макът ми редовно надхвърляше 20% разлика, за 12 на ми се мисли.
Освен това, зависи и от стилът на каране, хаби си се доста бензин. При каране в София 50км/ден с 3-4 студени старта поне, и бензиновата статистика трябва да се включи. Бенцовете имат навика да горят като танкове на студен старт, да не говори за големите тучове под капака.
Да не излезе сметката накрая 4-5 л/100 от стартове само и 30+% отгоре газ върху разхода на бензин...? Да не говорим за тежки настъпвания с кикдауни, когато би трябвало да мята на бенз за малко или поне да вкарва по няколко цикъла, за да компенсира моментните падове от дебита по тръбите и изпарителите, докато захранят...
Просто си размишлявам
#29
Публикувано 07 юни 2014 - 09:58
Значи малко информация по темата.Оги от Пловдив е правил такъв 600 12 цилиндъра който е битурбо и е 500 кс.Компютърът дето подържа 12 цилиндъра е на Е-газ или Бигаз не го разбрах но е спрян поради проблеми.Каза ми че понеделник ще ми сметне всичко и ще посочи компонентите които включва но цената орентировъчно е 2500 лв.Това което разбрах е че го прави с една бутилка една сонда но с две тръби до нея и два 6-цилиндрови ГИ с два изпарителя с едно ключе и смесите ги настройва с широколентова сонда.Понеделник ще публикувам инфото предоставено ми от него и негови координати.Очаквам включване и от другият който може да ги прави Боби от Самоков.
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
#30
Публикувано 08 юни 2014 - 00:36
С извинение да попитам,понеже следя темата с интерес,тия хора дето ги "правят" тия газови след това как следят автомобилите дали работят безпроблемно и какво е за тях (които обикновено карат голф или пежо) нормална работа на двигателя?Дали това е просто колата да има шанс да запали и да държи някакви обороти и при всеки опит за изпреварване да глъхне или гасне или как?И после да ти обясняват,че няма как,че колата не е първа младост и в същност проблема е в теб?Защото мен като ме направят на маймуна няколко пъти просто отивам при други и като не стане пак,продавам само и само да се отърва!Пък оня първия си мисли,че след последната ни среща всичко е оправил!?
Ей тая тънка нишка някъде ми се къса и се мъча да разбера нещо гаранция,сервизна книжка,удостоверение в какво състояние е постъпила колата и после как излиза!?
-Ше ми я напрайш ли на газ?
-Няа проблем!-Толкоз струва!
-Няа проблем!
-И ся ко стана,колата не върви!
-Ам тя стара,тя и преди сигурно не е вървяла!
..............................................................
Иди обяснявай че нямаш сестра!
Този пост е редактиран от daimler1: 08 юни 2014 - 00:38
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни