Те мисля, че 12цил. са с 2 компа за независимо управление на 2те страни на двигателя.
Само не съм сигурен, че може да се използват самоадаптивни системи от всяка страна, понеже не би трябвало да имаш 2 К-линии, а само една, но не съм сигурен как работи engine management-a на V12.
Иначе ако карате на класически ГИ, може да адаптирате коефициентите по ламбдите преди кат-а от всяка страна, това няма да е трудно.
Кофти ситуацията, е че двигателят не работи по фиксирани горивни карти, а ги променя адаптивно и той
Демек никога няма да работи точно като на бензин.
И стигаме до следващият въпрос: струва ли си да се налее 4цифрена сума за ГИ в такава кола, колко време се избива и т.н.
Реално е възможно, малко собственици се навиват да го правят по правилния начин, щото обикновено цената е по-висока от пазарната стойност на колата.