Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Помощ !!! S600 (500hp) монтаж на газова уредба !Препоръки !!!


  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#31 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 08 June 2014 - 09:42

С извинение да попитам,понеже следя темата с интерес,тия хора дето ги "правят" тия газови след това как следят автомобилите дали работят безпроблемно и какво е за тях (които обикновено карат голф или пежо) нормална работа на двигателя?Дали това е просто колата да има шанс да запали и да държи някакви обороти и при всеки опит за изпреварване да глъхне или гасне или как?И после да ти обясняват,че няма как,че колата не е първа младост и в същност проблема е в теб?Защото мен като ме направят на маймуна няколко пъти просто отивам при други и като не стане пак,продавам само и само да се отърва!Пък оня първия си мисли,че след последната ни среща всичко е оправил!?

Ей тая тънка нишка някъде ми се къса и се мъча да разбера нещо гаранция,сервизна книжка,удостоверение в какво състояние е постъпила колата и после как излиза!?

-Ше ми я напрайш ли на газ?

-Няа проблем!-Толкоз струва!

-Няа проблем!

-И ся ко стана,колата не върви!

-Ам тя стара,тя и преди сигурно не е вървяла!

..............................................................

Иди обяснявай че нямаш сестра!

 

Точно казано ;)

Тази кола на газ ще е пълен цирк, следя темата с голям интерес.


  • 0

logo-600-1002.png


#32 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 08 June 2014 - 14:37

Разбирасе целта не е да се сглоби нещо и после кой откъде е...това че ще я прави човек на ти с тунинг конверсиите и настройка на газта с широколентова сонда говори достатъчно.Аз понеделник ви давам инфото пък всеки сам да си преценява все пак искам да помогна не да ви убеждавам да си слагате газ.

Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
  • 1

#33 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 08 June 2014 - 15:46

дано не прозвучи като реклама ,но в момента

 имаме едно cl50 на газ и върви перфектно

сега слагаме на CL55AMG за него ще споделя

след около седмица

проблема не е в броя цилиндри а в мощноста

обикновенно проблемите при газовите са от монтажа

и настройката

и съответно и частите /турско-китайски/


Edited by niknd, 08 June 2014 - 18:29 .

  • 3

#34 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 08 June 2014 - 16:27

дано не прозвучи като реклама ,но в момента

 имаме едно cl55 на газ и върви перфектно

сега слагаме на CL55AMG за него ще споделя

след около седмица

проблема не е в броя цилиндри а в мощноста

обикновенно проблемите при газовите са от монтажа

и настройката

и съответно и частите /турско-китайски/

Двата мотора нямат нищо общо.


  • 0

logo-600-1002.png


#35 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 08 June 2014 - 16:34

Много е добре,че се дава информация,всеки си има глава и решава какво да прави или не.

Аз за себе си бих бил доволен(без да си натрапвам желанията),като се дава инфо то да е максимално точно.

Пример:- имаме едно cl55 на газ и върви перфектно

сега слагаме на CL55AMG за него ще споделя

след около седмица.

Кои имате?Ваше ли е и го карате всеки ден или сте го направили за клиент?

От колко време се следи работата му,че върви перфектно?

Иначе смятам,че когато нещо е полезно и проверено с опит не е реклама,а ценна информация,която става достъпна с помощта на форума.


  • 2

#36 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,185 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

User's Awards

4
2
8
5

Posted 08 June 2014 - 16:54

55-цата не е ли 8-мак?


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#37 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 08 June 2014 - 17:11

55-цата не е ли 8-мак?

 

:welldone


  • 0

logo-600-1002.png


#38 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 08 June 2014 - 17:43

да и двата са осмаци  и го карам всеки ден

и няма забиване глъхнене аварийни режими и др. такива

минало е 11000 км. харчи около 2 л. повече от на бензин

сега се слага на AMG а то е с компресор

там ще е истинското изпитание

проблема както казах не е в броя цилиндри а в мощноста

и при AMG ще е с два изпарителя


  • 2

#39 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,953 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 08 June 2014 - 17:44

и 55 винаги е amg модел.
  • 0

#40 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,185 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

User's Awards

4
2
8
5

Posted 08 June 2014 - 18:03

Проблема в мощността е по лесно решим отколкото синхронизацията на 2 компютъра,2 дросела и 2 дебитомера..

При 8-мака е готово всичко,1 компютър,1 дросел и 1 дебитомер.


  • 3
Не хапи този,който може да те изяде.

#41 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 08 June 2014 - 18:28

да два компа са и се настройват не е като едно време 4 карбуратура

и да се мъчиш със всеки сега електрониката доста помага

а и има коли даже и мерцедеси  с 2 компа и на бензин

така че не е нещо изключително

 

и да печатна грешка първия е cl500


Edited by niknd, 08 June 2014 - 18:31 .

  • 1

#42 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 09 June 2014 - 10:50

До довечера ще имам ценова оферта.Разбрах откъде идва проблема с газификацията на 12 цилиндровите от това че някои от тях гасът цилиндри за икономия и ГИ-то се шашка и не става но ако не гаси няма проблеми.Човека каза ако искате давате номер на рама и ви казва от кои е.

Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
  • 0

#43 STILO

STILO

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML55 AMG 2002г.
    S500L 2000г.
    Audi A8 D3
    Lexus Is220d
    BMW 330xd E90

Posted 09 June 2014 - 12:10

Я давай да видим.

 

mod: Колега, броячът на мненията не го ползваме толкова много. Не е нужно да се пишат кратки и несъдържателни постове във всяка тема. Колкото до тази, тя е активна и колегите пишат...


  • 0

#44 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 09 June 2014 - 17:31

Разбрах откъде идва проблема с газификацията на 12 цилиндровите от това че някои от тях гасът цилиндри за икономия и ГИ-то се шашка и не става но ако не гаси няма проблеми.Човека каза ако искате давате номер на рама и ви казва от кои е.

Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk

Това газаджията ли ти го каза?


  • 0

logo-600-1002.png


#45 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 09 June 2014 - 20:30

Да газаджията който прави и чипове и тунинг конверсии.Сега на въпроса...едните стават добре на газ тези които са такива че не гасят цилиндри,давате номер на рама и ви казва дали ще стане.Ще ги направи с два компютъра Томасето два испарителя за атмосферните и два двойни за битурбото,с две тръби и една сонда и гаранция.Защото е коректен ми каза че проблеми няма да има с работата на газ но ще има загуба на мощност няма как.Рейка слага на Валтек и цена на всичко с настройки е м/у 2500 и 2800 лв като работи в Пловдив.Ако се захване успеха е гарантиран ако ли не ще откаже,известен е с корекната си работа в БМВ средите...ако имате други въпроси...заповядайте.

Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users