Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Хамърщайн - съживяването


  • Please log in to reply
104 мнения по тази тема

#31 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 05 май 2014 - 23:57


Иначе... от както карам 722.6... 722.3 ми се струва аааадски зле. Бавно реагира, муден при ускорение и тн.. и тн.

 

Точно това имам предвид. 


  • 0

#32 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 06 май 2014 - 04:53

За работата по тази кола съм взел 5000 лв,като от тях около 1000 лева има матеряли които съм използвал.Да кажа така не бих повторил същия проект,не и по този начин със запазване на 90 процента работещи нещата от донора.Работил съм около два месеца включително съботите и неделите и не говорим за 8 часов работен ден,а минимум по 10,12 часа с още един човек.Тука най-голямата греда ударихме с колата донор и друг път ако ще правя такова нещо първо бих тествал какво работи по автомобила от който ще се вземат нещата и после се почва.На Марти това му костваше много нерви и пари,както и на мен труд,но дано от тук на сетне започне безпроблемната експлотация на ХАМЪРЩАЙН.

   Да направим последни сметки,5000 минус 1000-матеряли,минус 2000-труд за работника в сервиза(55 работни дни),на мен ми са останали около 2000лв за два месеца главоболия.Несъжалявам за нито една минута отделена за тази кола,защото смея да кажа,че Мартин е от хората които малко са останали в България-коректен и винаги вървящ на пред,преследващ мечтата си.


  • 12

#33 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 06 май 2014 - 05:02

За работата по тази кола съм взел 5000 лв,като от тях около 1000 лева има матеряли които съм използвал.Да кажа така не бих повторил същия проект,не и по този начин със запазване на 90 процента работещи нещата от донора.Работил съм около два месеца включително съботите и неделите и не говорим за 8 часов работен ден,а минимум по 10,12 часа с още един човек.Тука най-голямата греда ударихме с колата донор и друг път ако ще правя такова нещо първо бих тествал какво работи по автомобила от който ще се вземат нещата и после се почва.На Марти това му костваше много нерви и пари,както и на мен труд,но дано от тук на сетне започне безпроблемната експлотация на ХАМЪРЩАЙН.

   Да направим последни сметки,5000 минус 1000-матеряли,минус 2000-труд за работника в сервиза(55 работни дни),на мен ми са останали около 2000лв за два месеца главоболия.Несъжалявам за нито една минута отделена за тази кола,защото смея да кажа,че Мартин е от хората които малко са останали в България-коректен и винаги вървящ на пред,преследващ мечтата си.

   В Ханърщайна вече има база за надграждане,може без никакви промени да се сложи двигател до 12-ка.Иначе гледам,че коментирате за замяна на стара кутия с 722,6,това винаги може да се случи като се закупи за 640 евро контролер,който я управлява.


  • 0

#34 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 06 май 2014 - 08:20

Наистина много работа си свършил. Въпреки проблемите това си е доста полезен опит, който си натрупал.

Иначе по-скоро коментирахме слагане на 7g-tronic на M120 или M119 двигател - възможно ли е изобщо?


  • 0

#35 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 06 май 2014 - 16:06

Супер проект, няма нищо по-хубаво от W124 с V8, пожелавам ти много и безаварийни километри и само хубави изживявания.

 

 

Иначе по-скоро коментирахме слагане на 7g-tronic на M120 или M119 двигател - възможно ли е изобщо?

 

 

Чисто физически е възможно за М120, защото захвата е един и същ, но с електрониката как стоят нещата изобщо не ми е ясно.


Този пост е редактиран от Lubo88: 06 май 2014 - 16:24

  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#36 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 06 май 2014 - 18:52

Чисто физически е възможно за М120, защото захвата е един и същ, но с електрониката как стоят нещата изобщо не ми е ясно.

 

Това потвърдена информация ли е? Сега гледам снимки на кутиите и имат еднакъв брой дупки за болтове и горе долу изглеждат на същите места, но има някаква разлика в дупките за центриращите щифове. 

 

А за управление на кутиите powertrain control solutions и megashift предлагат решения за автоматични кутии но изобщо не съм наясно в детайли.


  • 0
Follow your own star...

#37 cool4o

cool4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Интереси:w 123 240D 1978
    w 123 240TD 1982
    w 124 200D 1993
    w124 200E 1990
  • Автомобил:
    w 202 250TD 230 hp ++

Публикувано 06 май 2014 - 19:10

Мартине ..... избяга от дизел клуба :) но като гледам има защо, пък и си попаднал на точния човек да направи колата, мога да ви кажа едно голямо евала и със здраве да си караш новата - стара машина, надявам се скоро да я видя на живо пък и защо да не ги замерим да видим какво е положението с тоя 8-ак под капака :)


  • 0

#38 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 06 май 2014 - 20:28

Супер проект, няма нищо по-хубаво от W124 с V8, пожелавам ти много и безаварийни километри и само хубави изживявания.

 

 

Чисто физически е възможно за М120, защото захвата е един и същ, но с електрониката как стоят нещата изобщо не ми е ясно.

 

 

Това потвърдена информация ли е? Сега гледам снимки на кутиите и имат еднакъв брой дупки за болтове и горе долу изглеждат на същите места, но има някаква разлика в дупките за центриращите щифове. 

 

А за управление на кутиите powertrain control solutions и megashift предлагат решения за автоматични кутии но изобщо не съм наясно в детайли.

 

Това, ако е възможно, ще го направя до 2-3 години, ако е рекъл Господ и всичко върви добре.


  • 0

#39 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 06 май 2014 - 20:35

Не си струва маневрата стар мотор с нова кутия.

Най-добрия вариант, донор тотал със старо купе като проекта на хамъра :)


  • 1

logo-600-1002.png


#40 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Публикувано 06 май 2014 - 21:01

Това потвърдена информация ли е? Сега гледам снимки на кутиите и имат еднакъв брой дупки за болтове и горе долу изглеждат на същите места, но има някаква разлика в дупките за центриращите щифове. 

 

А за управление на кутиите powertrain control solutions и megashift предлагат решения за автоматични кутии но изобщо не съм наясно в детайли.

 

Така, два часа вече ровя из нета и не мога да намеря къде бях чел, че някой е слагал (или само налагал не мога да се сетя точно) от М113 (ако не се лъжа е същия захват като на М273) на М120 и били еднакви, накрая реших, че ще търся снимки на скоростни кутии и ще сравнявам и от това, което открих разбрах, че не са абсолютно еднакви и явно този, който е писал темата която съм чел не е пробвал да слага болтове или си е писал наизуст като мен, затова моля да ме извините за предния ми пост, не го взимайте в предвид. Ако е възможно слагането на по-нова кутия на М120 то няма да е вадиш и слагаш, а ще има някакви преправяния или фланци.

 

п.п. Трябва да се провери възможността за смяна на камбаните, по снимки пак видях, че може би има такава възможност, но трябва да се провери за 100% сигурност.


Този пост е редактиран от Lubo88: 06 май 2014 - 21:42

  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#41 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 06 май 2014 - 21:35

Браво Марто! Комбинацията много радва :)


  • 0

#42 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 май 2014 - 23:32

Марти, поздравления за осъществената мечта. :)

Поздравления за екипа с който си работил и най-вече за Юли /chochone /.Работата която сте свършили е голяма а за трудностите с които сте се сблъсквали да не говорим.    

Със здраве да я ползваш и много безаварийни километри.  :beer

 

 

p.s.  - когато дойдеш в района да дадеш едно кръгче да видя и усетя за какво иде реч. ;)


Този пост е редактиран от pitar_r_r: 06 май 2014 - 23:35

  • 0

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#43 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 07 май 2014 - 00:35

Огромен респект за вложените усилия, труд, средства! Дано те слуша дълги години и с кеф да си я караш !!!

 

Имам обаче един страничен въпрос. Защо не си докара направо W124 Е420 ? Отчитам в случая кефа с трансплантацията


  • 1

Немеца го е измислил !


#44 Blago

Blago

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 220 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140, S320, 1998

Публикувано 07 май 2014 - 02:51

Щото не е счетоводител :)
Честито, безаварийно и много радост да носи.


Sent from my iPad using Tapatalk
  • 0

#45 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 07 май 2014 - 05:57

Огромен респект за вложените усилия, труд, средства! Дано те слуша дълги години и с кеф да си я караш !!!

 

Имам обаче един страничен въпрос. Защо не си докара направо W124 Е420 ? Отчитам в случая кефа с трансплантацията

Щото човека иска 722.6 кутия


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни