Иначе... от както карам 722.6... 722.3 ми се струва аааадски зле. Бавно реагира, муден при ускорение и тн.. и тн.
Точно това имам предвид.
Публикувано 05 май 2014 - 23:57
Иначе... от както карам 722.6... 722.3 ми се струва аааадски зле. Бавно реагира, муден при ускорение и тн.. и тн.
Точно това имам предвид.
Публикувано 06 май 2014 - 04:53
За работата по тази кола съм взел 5000 лв,като от тях около 1000 лева има матеряли които съм използвал.Да кажа така не бих повторил същия проект,не и по този начин със запазване на 90 процента работещи нещата от донора.Работил съм около два месеца включително съботите и неделите и не говорим за 8 часов работен ден,а минимум по 10,12 часа с още един човек.Тука най-голямата греда ударихме с колата донор и друг път ако ще правя такова нещо първо бих тествал какво работи по автомобила от който ще се вземат нещата и после се почва.На Марти това му костваше много нерви и пари,както и на мен труд,но дано от тук на сетне започне безпроблемната експлотация на ХАМЪРЩАЙН.
Да направим последни сметки,5000 минус 1000-матеряли,минус 2000-труд за работника в сервиза(55 работни дни),на мен ми са останали около 2000лв за два месеца главоболия.Несъжалявам за нито една минута отделена за тази кола,защото смея да кажа,че Мартин е от хората които малко са останали в България-коректен и винаги вървящ на пред,преследващ мечтата си.
Публикувано 06 май 2014 - 05:02
За работата по тази кола съм взел 5000 лв,като от тях около 1000 лева има матеряли които съм използвал.Да кажа така не бих повторил същия проект,не и по този начин със запазване на 90 процента работещи нещата от донора.Работил съм около два месеца включително съботите и неделите и не говорим за 8 часов работен ден,а минимум по 10,12 часа с още един човек.Тука най-голямата греда ударихме с колата донор и друг път ако ще правя такова нещо първо бих тествал какво работи по автомобила от който ще се вземат нещата и после се почва.На Марти това му костваше много нерви и пари,както и на мен труд,но дано от тук на сетне започне безпроблемната експлотация на ХАМЪРЩАЙН.
Да направим последни сметки,5000 минус 1000-матеряли,минус 2000-труд за работника в сервиза(55 работни дни),на мен ми са останали около 2000лв за два месеца главоболия.Несъжалявам за нито една минута отделена за тази кола,защото смея да кажа,че Мартин е от хората които малко са останали в България-коректен и винаги вървящ на пред,преследващ мечтата си.
В Ханърщайна вече има база за надграждане,може без никакви промени да се сложи двигател до 12-ка.Иначе гледам,че коментирате за замяна на стара кутия с 722,6,това винаги може да се случи като се закупи за 640 евро контролер,който я управлява.
Публикувано 06 май 2014 - 08:20
Наистина много работа си свършил. Въпреки проблемите това си е доста полезен опит, който си натрупал.
Иначе по-скоро коментирахме слагане на 7g-tronic на M120 или M119 двигател - възможно ли е изобщо?
Публикувано 06 май 2014 - 16:06
Супер проект, няма нищо по-хубаво от W124 с V8, пожелавам ти много и безаварийни километри и само хубави изживявания.
Иначе по-скоро коментирахме слагане на 7g-tronic на M120 или M119 двигател - възможно ли е изобщо?
Чисто физически е възможно за М120, защото захвата е един и същ, но с електрониката как стоят нещата изобщо не ми е ясно.
Този пост е редактиран от Lubo88: 06 май 2014 - 16:24
C200 KOMPRESSOR
Публикувано 06 май 2014 - 18:52
Чисто физически е възможно за М120, защото захвата е един и същ, но с електрониката как стоят нещата изобщо не ми е ясно.
Това потвърдена информация ли е? Сега гледам снимки на кутиите и имат еднакъв брой дупки за болтове и горе долу изглеждат на същите места, но има някаква разлика в дупките за центриращите щифове.
А за управление на кутиите powertrain control solutions и megashift предлагат решения за автоматични кутии но изобщо не съм наясно в детайли.
Публикувано 06 май 2014 - 19:10
Мартине ..... избяга от дизел клуба но като гледам има защо, пък и си попаднал на точния човек да направи колата, мога да ви кажа едно голямо евала и със здраве да си караш новата - стара машина, надявам се скоро да я видя на живо пък и защо да не ги замерим да видим какво е положението с тоя 8-ак под капака
Публикувано 06 май 2014 - 20:28
Супер проект, няма нищо по-хубаво от W124 с V8, пожелавам ти много и безаварийни километри и само хубави изживявания.
Чисто физически е възможно за М120, защото захвата е един и същ, но с електрониката как стоят нещата изобщо не ми е ясно.
Това потвърдена информация ли е? Сега гледам снимки на кутиите и имат еднакъв брой дупки за болтове и горе долу изглеждат на същите места, но има някаква разлика в дупките за центриращите щифове.
А за управление на кутиите powertrain control solutions и megashift предлагат решения за автоматични кутии но изобщо не съм наясно в детайли.
Това, ако е възможно, ще го направя до 2-3 години, ако е рекъл Господ и всичко върви добре.
Публикувано 06 май 2014 - 20:35
Не си струва маневрата стар мотор с нова кутия.
Най-добрия вариант, донор тотал със старо купе като проекта на хамъра
Публикувано 06 май 2014 - 21:01
Това потвърдена информация ли е? Сега гледам снимки на кутиите и имат еднакъв брой дупки за болтове и горе долу изглеждат на същите места, но има някаква разлика в дупките за центриращите щифове.
А за управление на кутиите powertrain control solutions и megashift предлагат решения за автоматични кутии но изобщо не съм наясно в детайли.
Така, два часа вече ровя из нета и не мога да намеря къде бях чел, че някой е слагал (или само налагал не мога да се сетя точно) от М113 (ако не се лъжа е същия захват като на М273) на М120 и били еднакви, накрая реших, че ще търся снимки на скоростни кутии и ще сравнявам и от това, което открих разбрах, че не са абсолютно еднакви и явно този, който е писал темата която съм чел не е пробвал да слага болтове или си е писал наизуст като мен, затова моля да ме извините за предния ми пост, не го взимайте в предвид. Ако е възможно слагането на по-нова кутия на М120 то няма да е вадиш и слагаш, а ще има някакви преправяния или фланци.
п.п. Трябва да се провери възможността за смяна на камбаните, по снимки пак видях, че може би има такава възможност, но трябва да се провери за 100% сигурност.
Този пост е редактиран от Lubo88: 06 май 2014 - 21:42
C200 KOMPRESSOR
Публикувано 06 май 2014 - 21:35
Браво Марто! Комбинацията много радва
Публикувано 06 май 2014 - 23:32
Марти, поздравления за осъществената мечта.
Поздравления за екипа с който си работил и най-вече за Юли /chochone /.Работата която сте свършили е голяма а за трудностите с които сте се сблъсквали да не говорим.
Със здраве да я ползваш и много безаварийни километри.
p.s. - когато дойдеш в района да дадеш едно кръгче да видя и усетя за какво иде реч.
Този пост е редактиран от pitar_r_r: 06 май 2014 - 23:35
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
Публикувано 07 май 2014 - 00:35
Огромен респект за вложените усилия, труд, средства! Дано те слуша дълги години и с кеф да си я караш !!!
Имам обаче един страничен въпрос. Защо не си докара направо W124 Е420 ? Отчитам в случая кефа с трансплантацията
Немеца го е измислил !
Публикувано 07 май 2014 - 02:51
Публикувано 07 май 2014 - 05:57
Огромен респект за вложените усилия, труд, средства! Дано те слуша дълги години и с кеф да си я караш !!!
Имам обаче един страничен въпрос. Защо не си докара направо W124 Е420 ? Отчитам в случая кефа с трансплантацията
Щото човека иска 722.6 кутия
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни