Неговата има ли клубни пластини?
B-Class отзиви ?????
Започната от KPAHK, 28 фев 2006 - 12:20:09
58 мнения по тази тема
#31
Публикувано 07 декември 2009 - 11:40
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#32
Публикувано 15 май 2012 - 08:43
готина е Б класата, чудехме се с жената доста, но в крайна сметка аз надделях и взехме Ц класа комби.
Във всеки случай е важно всеки за себе си да е удовлетворен от това което кара!
Много да ви вози и все безаварийно!
Във всеки случай е важно всеки за себе си да е удовлетворен от това което кара!
Много да ви вози и все безаварийно!
Кучета не са ме хапали, само хора...
#33
Публикувано 16 май 2012 - 09:59
Дано не бъда освиркан, затова че ползвам темата, но имам един въпрос относно В-класата, за който никъде не откривам информация...
С оглед на възходящата тенденция в цените на горивата, все по-вече внимание обръщам на продаващите се Германия В-класи с фабрично монтирана метанова инсталация (произвеждат се 06 - 09 год.) Има ли някаква специфика и въобще какви са подводните камъни при поддръжката и експлоатацията на подобно возило? И понеже моторите от гамата с метан са само от 116 к.с. то удачно ли е колата да бъде при тази мощност с автоматична кутия, защото на мен откровено ми малее този двигател? Към момента ми е известно само, че тези коли са с карбонови газови бутилки и напълно автоматизирано преминаване от бензин на газ и обратното.
С оглед на възходящата тенденция в цените на горивата, все по-вече внимание обръщам на продаващите се Германия В-класи с фабрично монтирана метанова инсталация (произвеждат се 06 - 09 год.) Има ли някаква специфика и въобще какви са подводните камъни при поддръжката и експлоатацията на подобно возило? И понеже моторите от гамата с метан са само от 116 к.с. то удачно ли е колата да бъде при тази мощност с автоматична кутия, защото на мен откровено ми малее този двигател? Към момента ми е известно само, че тези коли са с карбонови газови бутилки и напълно автоматизирано преминаване от бензин на газ и обратното.
#34
Публикувано 30 май 2012 - 18:57
Днеска сменях на 1 Б класа акумулатора .. ми то голяма лудница ..
Ключ 10ка
Тресчотка и камъче 13
и върти , здраво , псувай
На никой не пожелавам на път да му се наложи да сменя акумулатор ...
Ключ 10ка
Тресчотка и камъче 13
и върти , здраво , псувай
На никой не пожелавам на път да му се наложи да сменя акумулатор ...
Този пост е редактиран от Наско: 30 май 2012 - 18:58
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#35
Публикувано 30 май 2012 - 20:54
Твоята ли?
#36
Публикувано 30 май 2012 - 21:13
Твоята ли?
Не
На 1 клиент
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#37
Публикувано 23 април 2018 - 10:10
Здравейте,
за да не отварям нова тема, исках да ви попитам какви са отзивите години по-късно за въпросната Б класа?
Уикендът бях до няколко автокъщи и съвсем случайно се загледах в една кола от въпросния модел. Всъщност колата предлага доста уют, място и отпред, и отзад, и в багажника. Комфортна е и се предлага с достатъчно екстри.
Интересувам се относно слабости, дефекти или някакви типични проблеми за модела, говоря най-вече за бензиновите двигатели от годините 2007-2009 година. Виждам, че се продават и такива с фабричен метан, добра алтернатива ли са или да се прескачат?
Ще съм благодарен някой да сподели каквото и да е мнение по въпроса - без значение дали откъм возия, поддръжка, общи впечатления, позитиви-негативи.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#38
Публикувано 25 май 2018 - 15:34
Здравейте,
закупих въпросния модел. Първите ми впечатления са много добри, всичко стана много случайно като набелязване на този модел точно, но пък месец по-късно вече е факт.
Относно колата:
Къщата, от която я закупих поне 80% от колите са със сервизни книжки, специално подчертано е във всяка една обява. Самите коли струват от 3500 до 20 000 евро. С много позитивни отзиви е в сайтовете. Това ми направи много силно впечатление.
Колата е с характеристики: Б170, бензин, производство 20.11.2006. Километрите са й 175 000. Последна проверка на 167 000км. С два комплекта гуми 17'. Бежов полукожен салон и черна на цвят, много добра комбинация по мой вкус. Единствено ми липсва лично на мен парктроника и може би ксенонът. Има навигация и отдолу управлението е като на "Ц" класата от това поколение (рингове със сребърни лайсни и червена индикация), не е с "врътки", което на мен много ми допада, придава по-приятно усещане като визия и управление, особено вечер като светне всичко. Казано иначе, доколкото разбрах - Термотроник.
Другото, което ми харесва е при отключване как светват отпред фаровете за мъгла и габаритите, не знам дали е стандартно заложено на "Б" класа. Автоматичното димиране на огледалата също е много приятна функция. И разбира се - огромната жабка с възможност за климатизация Има и още дреболии, които засилват приятното първо впечатление.
Като усещане няма да кажа нищо ново - наистина човек разбира какво значи Мерцедес, при това говорейки за "Б" класа. Дори докато пътуваш е тихо и скоростта се усеща много приятно при 140км/ч. Едва ли от Мерцедес биха развяли знамето с този модел, казвайки "Ние сме Мерцедес, ето, вижте Б класата" Но детайлът, стилът се усещат в много малки и дребни детайли, това ми допада.
Обобщено ще задам няколко въпроса, предполагам в подтемите ще намеря време да попитам също:
1. При включване на първа скорост отдолу се чува някакъв звук...като влизане на зъб в зъб или на метал в метал/пластмаса, не знам как да го опиша все още. Идеи някакви или е типично за модела?
2. Фаровете са приемливо добре, едната лупа е "откачена". Вчера в КАТ Пловдив минавах преглед и "будката", която ми прави гражданската и еко-таксата предлагаше като подарък преглед на фаровете. Каза ми, че лупата се е откачила и трябва да се свали фара, за да се намести. В тази връзка задължително условие ли е всичко това или да се пробвам като е монтирана?
3. Някой слагал ли е ксенон на фарове, които са само с лупи, но с халогенна крушка? Нещо, което трявба да се знае? Предполагам разликата ще е голяма.Имам предвид като ефект и осветяемост.
4. Пише, че колата има "Sport Suspension" и "Sports Package". В какво се изразява това?
5. Има ли възможност да се свърже мобилен телефон към навигацията/радиото?
Спирам дотук, за да не стана досаден.
Поздрави на всички!
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#39
Публикувано 26 май 2018 - 22:08
Коя е автокъщата,ако не е тайна?
#40
Публикувано 28 май 2018 - 09:24
Привет,
WMP-Automobile Hamburg.
Повече инфо на лично съм изпратил.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#41
Публикувано 14 юли 2018 - 18:55
Здравейте, и аз съм харесал B class-ата, но намирам много негативни мнения,даже близък на един мой човек(работник в сервиз) се изказал.... " от мерцедес .. само C class".
Имам старо CLK никога не бих го махнал, но ... ставаме повече и се налага. Ако може някой да ми помогне с мнение .. да гледам ли B-то или да си търся нещо друго.
Благодаря.
#42
Публикувано 14 юли 2018 - 20:18
Според мен са чудесни и много надеждни коли, стига да не оглеждаш автоматик.
А 200 Турбо бензин е меко казано прекрасна
А 200 Турбо бензин е меко казано прекрасна
#43
Публикувано 15 юли 2018 - 05:55
Голям двигател е супер, като игнорираш данък и разход, другото е удоволствие.
Тук ме хвърляте в размисъл за автоматика, искате да кажете, че създават проблеми ли?
Имено автомат гледам,понеже жена ми и тя се гласи да се учи по малко да кара.
Този пост е редактиран от veskoyyy: 15 юли 2018 - 05:56
#44
Публикувано 17 юли 2018 - 16:41
А къде ги намери тези много, че и негативни мнения? Всъщност информацията за този модел е оскъдна на фона на доста други.
Иначе по темата, на мен ми се струват доста удобни за града, стават и за извънграда, приятна возия, качествено изпълнение и усещане в купето, широки отзад и чудесен багажник. А ако я намери човек с повече екстри и примерно по-мощен двигател - удоволствието е гарантирано.
Може би заради неудобството да се обслужва двигателят идва това мрънкане на майсторите. Колата със сигурност не е "фалшив" Мерцедес или по-малко Мерцедес, както мнозина смятат и просто си приказват ей, така. Вложено е достатъчно.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#45
Публикувано 17 юли 2018 - 23:00
Автоматикът е неприятен за каране, не знам колко е здрав. Би трябвало да е ОК.
Просто не е истински автомат, а подобно на Митсубиши и Нисан вариаторите. Дори мисля, че е точно такава.
Резултатът при бензиновите е висок разход и слаба динамика. По-добре е ръчка, специално при А и Б класата.
Иначе е доста добре премислена машина. Спънките се създават от "мрънкащи експерти". С малко мисъл е напълно ОК да се поддържа.
Просто не е истински автомат, а подобно на Митсубиши и Нисан вариаторите. Дори мисля, че е точно такава.
Резултатът при бензиновите е висок разход и слаба динамика. По-добре е ръчка, специално при А и Б класата.
Иначе е доста добре премислена машина. Спънките се създават от "мрънкащи експерти". С малко мисъл е напълно ОК да се поддържа.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни