ТРВ , Феродо или АТЕ ?
Как да разбера размер на дискове (W209)CLK 270 CDI
Започната от cdk8998, 14 яну 2014 - 10:27:34
48 мнения по тази тема
#31
Публикувано 16 януари 2014 - 20:54
PUT THE PEDAL, GET THE MEDAL !!!
#32
Публикувано 16 януари 2014 - 22:34
1 ATE 2 ФЕРОДО 3ТРВ
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#33
Публикувано 16 януари 2014 - 22:44
1. Ate; 2. TRW: 3. Ferodo
The Best or Nothing
#34
Публикувано 16 януари 2014 - 23:43
само да спомена че трв нямат собствени заводи... мисля че и ате нямат...
#35
Публикувано 17 януари 2014 - 08:17
Всичките ползват феродо на ,,Феродо"
#36
Публикувано 17 януари 2014 - 08:58
Он къде знаеш?
#37
Публикувано 17 януари 2014 - 09:45
Имам фр занимаващ се със силов тунинг в бмв форума е Килиманцерпауър може да го знаеш та се допитах за накладки защото последно го ядох с едни Текстар а се кълнех в тях...
#38
Публикувано 17 януари 2014 - 09:51
Значи , все тая какви ще са , все едни и същи
PUT THE PEDAL, GET THE MEDAL !!!
#39
Публикувано 17 януари 2014 - 09:54
един приятел вчера ме светна за керамични накладки ... порових се малко тук там но не намерих нещо за моето CLK270 ... били много хубави, не почернявала джантата и т.н. ... Питане:
Имам ли въобще някаква полза от такива консумативи ,като все пак съм с нормален мотор и мощност.. не някой V8
PUT THE PEDAL, GET THE MEDAL !!!
#40
Публикувано 17 януари 2014 - 10:14
Аз засега от TRW съм по-доволен, отколкото от АТЕ. Ferodo на бенца не съм имал, но следващите мога с тях да ги продвам, което най-вероятно ще стане тамън като си рециклирам апаратите.
Що се отнася до керамичните накладки, то изобщо не ти трябват. Те са си за спортни автомобили и спортно каране. От една страна, за да спираш с тях, трябва да загреят, иначе ще си съвсем като тролей. Също така на наще дупки не знам колко време ще издържи керамиката.
Тъй като съм човек на който 3 пъти са му отказвали спирачки и ги тачя много, и също имам сериозни намерения да усилвам спирачните способности на колицата си, бих те посъветвал като за начало просто да си обслужиш системата (нова течност, аз минах на DOT5 и има разлика) с едни маркучета на Goodridge, която и от 3-те марки накладки да вземеш (ATE, TRW, Ferodo) все ще спира добре. Със смяната на течноста, ако ти я сменя професионалист го накарай да ти провери и спирачната помпа, така хванахме че моята изпуска леко (и в последствие веднъж си изпусна, не леко ). Реално добре изправни спирачки на CLK-то би трябвало да работят добре, поне така твърдят клегите, не съм сядал на друго CLK, а моето със сигурност не са му изрядни
Аз лично обаче си оставам с решението да слагам от преди двубутални апарати с 300 или 330мм дискове (зависи кои паснат). Ама това си иска и нови джанти/гуми, така че ще изчака малко. Засега само освежаване и смяна на помпата.
Също така мисля че Ferodo имаха различни класове на накладките си, но не знам точно какви са.
Този пост е редактиран от Kainy: 17 януари 2014 - 10:15
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#41
Публикувано 17 януари 2014 - 10:24
Аз засега от TRW съм по-доволен, отколкото от АТЕ. Ferodo на бенца не съм имал, но следващите мога с тях да ги продвам, което най-вероятно ще стане тамън като си рециклирам апаратите.
Що се отнася до керамичните накладки, то изобщо не ти трябват. Те са си за спортни автомобили и спортно каране. От една страна, за да спираш с тях, трябва да загреят, иначе ще си съвсем като тролей. Също така на наще дупки не знам колко време ще издържи керамиката.
Тъй като съм човек на който 3 пъти са му отказвали спирачки и ги тачя много, и също имам сериозни намерения да усилвам спирачните способности на колицата си, бих те посъветвал като за начало просто да си обслужиш системата (нова течност, аз минах на DOT5 и има разлика) с едни маркучета на Goodridge, която и от 3-те марки накладки да вземеш (ATE, TRW, Ferodo) все ще спира добре. Със смяната на течноста, ако ти я сменя професионалист го накарай да ти провери и спирачната помпа, така хванахме че моята изпуска леко (и в последствие веднъж си изпусна, не леко ). Реално добре изправни спирачки на CLK-то би трябвало да работят добре, поне така твърдят клегите, не съм сядал на друго CLK, а моето със сигурност не са му изрядни
Аз лично обаче си оставам с решението да слагам от преди двубутални апарати с 300 или 330мм дискове (зависи кои паснат). Ама това си иска и нови джанти/гуми, така че ще изчака малко. Засега само освежаване и смяна на помпата.
Също така мисля че Ferodo имаха различни класове на накладките си, но не знам точно какви са.
Ще сложа и аз ТРВ тогава, и благодаря за съвета, ще погледна и помпата и всичко , ама тези маркучета много скъпи ..
PUT THE PEDAL, GET THE MEDAL !!!
#42
Публикувано 17 януари 2014 - 10:40
Ако ги вземеш от Англия стъпват на същата цена като тези на АТЕ тук, аз го взех малко по-скъпо, около 160лв ми дойдоха, но от ибей може и за около 140лв с безплатна доставка да ги намериш. Маркучите на АТЕ са около 30лв и нещо парчето, така че пак 120-140лв излизат, а са си гумени. Естествено да сложиш маркучи от 10-15лв е безотговорно... В същото време ако човека който ще ти сменя течноста разбира и ти даде зелена светлина да си ползваш старите маркучи, то няма проблем. Идеята е, че като поостареят (а наще коли са си старички), почва уплътнението да се напуква и в последствие може да се образуват балони при спиране, което значи да ти пропадне педала и да не спреш, веднага . Но само ако е зле положението, което лесно се вижда. Също така поне при мойта и 4-те маркуча са с еднаква дължина, а тези които ми дойдоха от амазон бяха два размера, т.е. задните ми дойдоха къси и трябваше да си ги купя от БГ, че не ми се чакаше... Така че ако ще взимаш първо провери точната дължина. Също така имай на предвид, че ако решиш да ги сменяш по-нататък, пак ще трябва да сменяш течност (или поне да доливаш) и пак да обезвъздушаваш, което са си още веднъж 40-50 кинта. Аз затова още не си сменям помпата и задните маркучи, щото чакам да я дам и за апаратите, иначе двойно работа и кинти
За накладките нека някой даде съвет откъде точно да си ги купиш, че и тях ги ментосват много.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#43
Публикувано 17 януари 2014 - 10:43
И аз като колегата Каину карам всв вдно пистов мотор...и накладките ги стопявам на нула за 7-10 х.км.И аз питах за керамични но се отказах по същата причина.Единственото което си заслужава и съм го правил на др си коли е слотване на дисковете,без дупчене че се отслабва.Има едни на феродо накладки Термокует издържат на загряване но не съм ги пробвал,другите са рейсинг но са скъпи.Аз също ще правя обслужване на сп.система и ще сменям маркучи и течност но обикновени и дот 5.1
#44
Публикувано 17 януари 2014 - 10:45
Керамични, ако караш Ферари или някое напилено Порше. За дневно каране е = керамичен съединител... ще се изненадаш като не можеш да спреш на светофара Искат загряване!
Не са скъпи маркучетата... говориш за керамични накладки и ъпгрейди, даже са евтини маркучите за Бенц, понеже са само 4. На БМВ са 6 и цената е 50% отгоре.
Мисля, че карах с TRW по едно време, бяха ОК, но не съм останал зверски впечатлен от тях, щом почти съм забравил.
АТЕ си бях купил от Камор веднъж и ги разкарах след 2-3х.км. Зверски шум и грам не цапаха, т.е. търкаха ми дисковете. От тогава тази марка не същестува за мен на българския пазар. Може да е била менте, може да са си такива, просто не ме интересува. Да съм откровен имах едни АТЕ накладки на едно от старите БМВ-та, купувани от БГ, които приятел ми подари, но нямах никакви проблеми с тях.
От тогава минах на Феродо Премиер и всичко си дойде на мястото, аз нямам нищо против джантата да е омазана в спирачен прах.
Без значение дали съм ги купувал от Англия или от България, досега не съм попадал на менте.
Но това, че всички се правят от Феродо, ми е трудно да го повярвам. Трябва да почета малко. Даже ми звучи абсурдно.
Не са скъпи маркучетата... говориш за керамични накладки и ъпгрейди, даже са евтини маркучите за Бенц, понеже са само 4. На БМВ са 6 и цената е 50% отгоре.
Мисля, че карах с TRW по едно време, бяха ОК, но не съм останал зверски впечатлен от тях, щом почти съм забравил.
АТЕ си бях купил от Камор веднъж и ги разкарах след 2-3х.км. Зверски шум и грам не цапаха, т.е. търкаха ми дисковете. От тогава тази марка не същестува за мен на българския пазар. Може да е била менте, може да са си такива, просто не ме интересува. Да съм откровен имах едни АТЕ накладки на едно от старите БМВ-та, купувани от БГ, които приятел ми подари, но нямах никакви проблеми с тях.
От тогава минах на Феродо Премиер и всичко си дойде на мястото, аз нямам нищо против джантата да е омазана в спирачен прах.
Без значение дали съм ги купувал от Англия или от България, досега не съм попадал на менте.
Но това, че всички се правят от Феродо, ми е трудно да го повярвам. Трябва да почета малко. Даже ми звучи абсурдно.
#45
Публикувано 17 януари 2014 - 11:09
KDL да не забравяме , че ти си карал или караш с Мтек дискове и най-добре знаеш с коя марка накладки си заспиват Мненията ти се взимат под внимание А и аз взех такива .. ще ви пусна снимки като пристигнат мойте
Този пост е редактиран от cdk8998: 17 януари 2014 - 11:11
PUT THE PEDAL, GET THE MEDAL !!!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни