Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Как да разбера размер на дискове (W209)CLK 270 CDI


  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#31 cdk8998

cdk8998

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:много са
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 270 CDI 2003
Garage View Garage

Posted 16 January 2014 - 20:54

ТРВ , Феродо или АТЕ ?


  • 0
PUT THE PEDAL, GET THE MEDAL !!!

#32 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
Garage View Garage

Posted 16 January 2014 - 22:34

1 ATE  2 ФЕРОДО 3ТРВ


  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#33 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Posted 16 January 2014 - 22:44

1. Ate; 2. TRW: 3. Ferodo
  • 0

The Best or Nothing


#34 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,953 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 16 January 2014 - 23:43

само да спомена че трв нямат собствени заводи... мисля че и ате нямат...
  • 0

#35 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 17 January 2014 - 08:17

Всичките ползват феродо на ,,Феродо"
  • 0

#36 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 17 January 2014 - 08:58

Он къде знаеш?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#37 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 17 January 2014 - 09:45

Имам фр занимаващ се със силов тунинг в бмв форума е Килиманцерпауър може да го знаеш та се допитах за накладки защото последно го ядох с едни Текстар а се кълнех в тях...
  • 0

#38 cdk8998

cdk8998

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:много са
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 270 CDI 2003
Garage View Garage

Posted 17 January 2014 - 09:51

Значи , все тая какви ще са , все едни и същи :)


  • 0
PUT THE PEDAL, GET THE MEDAL !!!

#39 cdk8998

cdk8998

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:много са
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 270 CDI 2003
Garage View Garage

Posted 17 January 2014 - 09:54

един приятел вчера ме светна за керамични накладки ... порових се малко тук там но не намерих нещо за моето CLK270 ... били много хубави, не почернявала джантата и т.н. ... Питане:

Имам ли въобще някаква полза от такива консумативи ,като все пак съм с нормален мотор и мощност.. не някой V8


  • 0
PUT THE PEDAL, GET THE MEDAL !!!

#40 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
Garage View Garage

Posted 17 January 2014 - 10:14

Аз засега от TRW съм по-доволен, отколкото от АТЕ. Ferodo на бенца не съм имал, но следващите мога с тях да ги продвам, което най-вероятно ще стане тамън като си рециклирам апаратите.

 

Що се отнася до керамичните накладки, то изобщо не ти трябват. Те са си за спортни автомобили и спортно каране. От една страна, за да спираш с тях, трябва да загреят, иначе ще си съвсем като тролей. Също така на наще дупки не знам колко време ще издържи керамиката.

 

Тъй като съм човек на който 3 пъти са му отказвали спирачки и ги тачя много, и също имам сериозни намерения да усилвам спирачните способности на колицата си, бих те посъветвал като за начало просто да си обслужиш системата (нова течност, аз минах на DOT5 и има разлика) с едни маркучета на Goodridge, която и от 3-те марки накладки да вземеш (ATE, TRW, Ferodo) все ще спира добре. Със смяната на течноста, ако ти я сменя професионалист го накарай да ти провери и спирачната помпа, така хванахме че моята изпуска леко (и в последствие веднъж си изпусна, не леко :)). Реално добре изправни спирачки на CLK-то би трябвало да работят добре, поне така твърдят клегите, не съм сядал на друго CLK, а моето със сигурност не са му изрядни :)

 

Аз лично обаче си оставам с решението да слагам от преди двубутални апарати с 300 или 330мм дискове (зависи кои паснат). Ама това си иска и нови джанти/гуми, така че ще изчака малко. Засега само освежаване и смяна на помпата.

 

Също така мисля че Ferodo имаха различни класове на накладките си, но не знам точно какви са.


Edited by Kainy, 17 January 2014 - 10:15 .

  • 1
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#41 cdk8998

cdk8998

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:много са
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 270 CDI 2003
Garage View Garage

Posted 17 January 2014 - 10:24

Аз засега от TRW съм по-доволен, отколкото от АТЕ. Ferodo на бенца не съм имал, но следващите мога с тях да ги продвам, което най-вероятно ще стане тамън като си рециклирам апаратите.

 

Що се отнася до керамичните накладки, то изобщо не ти трябват. Те са си за спортни автомобили и спортно каране. От една страна, за да спираш с тях, трябва да загреят, иначе ще си съвсем като тролей. Също така на наще дупки не знам колко време ще издържи керамиката.

 

Тъй като съм човек на който 3 пъти са му отказвали спирачки и ги тачя много, и също имам сериозни намерения да усилвам спирачните способности на колицата си, бих те посъветвал като за начало просто да си обслужиш системата (нова течност, аз минах на DOT5 и има разлика) с едни маркучета на Goodridge, която и от 3-те марки накладки да вземеш (ATE, TRW, Ferodo) все ще спира добре. Със смяната на течноста, ако ти я сменя професионалист го накарай да ти провери и спирачната помпа, така хванахме че моята изпуска леко (и в последствие веднъж си изпусна, не леко :)). Реално добре изправни спирачки на CLK-то би трябвало да работят добре, поне така твърдят клегите, не съм сядал на друго CLK, а моето със сигурност не са му изрядни :)

 

Аз лично обаче си оставам с решението да слагам от преди двубутални апарати с 300 или 330мм дискове (зависи кои паснат). Ама това си иска и нови джанти/гуми, така че ще изчака малко. Засега само освежаване и смяна на помпата.

 

Също така мисля че Ferodo имаха различни класове на накладките си, но не знам точно какви са.

Ще сложа и аз ТРВ тогава, и благодаря за съвета, ще погледна и помпата и всичко , ама тези маркучета много скъпи .. 


  • 0
PUT THE PEDAL, GET THE MEDAL !!!

#42 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
Garage View Garage

Posted 17 January 2014 - 10:40

Ако ги вземеш от Англия стъпват на същата цена като тези на АТЕ тук, аз го взех малко по-скъпо, около 160лв ми дойдоха, но от ибей може и за около 140лв с безплатна доставка да ги намериш. Маркучите на АТЕ са около 30лв и нещо парчето, така че пак 120-140лв излизат, а са си гумени. Естествено да сложиш маркучи от 10-15лв е безотговорно... В същото време ако човека който ще ти сменя течноста разбира и ти даде зелена светлина да си ползваш старите маркучи, то няма проблем. Идеята е, че като поостареят (а наще коли са си старички), почва уплътнението да се напуква и в последствие може да се образуват балони при спиране, което значи да ти пропадне педала и да не спреш, веднага :). Но само ако е зле положението, което лесно се вижда. Също така поне при мойта и 4-те маркуча са с еднаква дължина, а тези които ми дойдоха от амазон бяха два размера, т.е. задните ми дойдоха къси и трябваше да си ги купя от БГ, че не ми се чакаше... Така че ако ще взимаш първо провери точната дължина. Също така имай на предвид, че ако решиш да ги сменяш по-нататък, пак ще трябва да сменяш течност (или поне да доливаш) и пак да обезвъздушаваш, което са си още веднъж 40-50 кинта. Аз затова още не си сменям помпата и задните маркучи, щото чакам да я дам и за апаратите, иначе двойно работа и кинти :)

 

За накладките нека някой даде съвет откъде точно да си ги купиш, че и тях ги ментосват много.


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#43 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 17 January 2014 - 10:43

И аз като колегата Каину карам всв вдно пистов мотор...и накладките ги стопявам на нула за 7-10 х.км.И аз питах за керамични но се отказах по същата причина.Единственото което си заслужава и съм го правил на др си коли е слотване на дисковете,без дупчене че се отслабва.Има едни на феродо накладки Термокует издържат на загряване но не съм ги пробвал,другите са рейсинг но са скъпи.Аз също ще правя обслужване на сп.система и ще сменям маркучи и течност но обикновени и дот 5.1
  • 0

#44 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 17 January 2014 - 10:45

Керамични, ако караш Ферари или някое напилено Порше. За дневно каране е = керамичен съединител... ще се изненадаш като не можеш да спреш на светофара ;) Искат загряване!
Не са скъпи маркучетата... говориш за керамични накладки и ъпгрейди, даже са евтини маркучите за Бенц, понеже са само 4. На БМВ са 6 и цената е 50% отгоре.

Мисля, че карах с TRW по едно време, бяха ОК, но не съм останал зверски впечатлен от тях, щом почти съм забравил.
АТЕ си бях купил от Камор веднъж и ги разкарах след 2-3х.км. Зверски шум и грам не цапаха, т.е. търкаха ми дисковете. От тогава тази марка не същестува за мен на българския пазар. Може да е била менте, може да са си такива, просто не ме интересува. Да съм откровен имах едни АТЕ накладки на едно от старите БМВ-та, купувани от БГ, които приятел ми подари, но нямах никакви проблеми с тях.
От тогава минах на Феродо Премиер и всичко си дойде на мястото, аз нямам нищо против джантата да е омазана в спирачен прах.
Без значение дали съм ги купувал от Англия или от България, досега не съм попадал на менте.

Но това, че всички се правят от Феродо, ми е трудно да го повярвам. Трябва да почета малко. Даже ми звучи абсурдно.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#45 cdk8998

cdk8998

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:много са
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 270 CDI 2003
Garage View Garage

Posted 17 January 2014 - 11:09

KDL да не забравяме , че ти си карал или караш с Мтек дискове и най-добре знаеш с коя марка накладки си заспиват :) Мненията ти се взимат под внимание :) А и аз взех такива .. ще ви пусна снимки като пристигнат мойте


Edited by cdk8998, 17 January 2014 - 11:11 .

  • 0
PUT THE PEDAL, GET THE MEDAL !!!




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users