Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос за изпарител


  • Please log in to reply
48 мнения по тази тема

#31 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 март 2014 - 21:58

Аз съм с ето такъв изпарител: http://prodavalnik.c...180-kw-i3654713

Почти три години от както е монтирана уредбата нямам никакви проблеми :)


  • 0

#32 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 30 март 2014 - 22:19

Не ми се спори щом колега Алфонсо нямаш проблем добре, но това е изпарител с ниско качество на изработка и много често не може да захрани атмосферно БМВ 170 кс.Сигурно сте чели по форумите за разпробивания и тем подобни.Просто няма гаранция че ще стане като при теб.Пак ще кажа че никой изпарител не може да се мери по качество с БРЦ,Ланди и Ловато но и цените са други.Значи испарителя не е лош но е малък а Ловато нямат мн силни изпарители.Другият вариан е с още един изпарител да станат два но идеа по скъпо.Има сайтове където този филтър е доста по евтин но ще трябва да се поразровя да дам линк.Пожелавам на всички безаварийно.
  • 0

#33 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 31 март 2014 - 19:59

Не ми се спори щом колега Алфонсо нямаш проблем добре, но това е изпарител с ниско качество на изработка и много често не може да захрани атмосферно БМВ 170 кс.Сигурно сте чели по форумите за разпробивания и тем подобни.Просто няма гаранция че ще стане като при теб.Пак ще кажа че никой изпарител не може да се мери по качество с БРЦ,Ланди и Ловато но и цените са други.Значи испарителя не е лош но е малък а Ловато нямат мн силни изпарители.Другият вариан е с още един изпарител да станат два но идеа по скъпо.Има сайтове където този филтър е доста по евтин но ще трябва да се поразровя да дам линк.Пожелавам на всички безаварийно.

 

http://www.gasmagazi...цион-magic.html

 

до 250 кс. (350 кс с втори маркуч за подгряване.)

 

не знам колко трябва да ти струва обикновеният изпарител, филтърът с подгряване, допълнителните материали и трудът, че да биеш тази цена.


  • 0

#34 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 март 2014 - 20:01

Що бе, какво му е на Tomasetto-то???

Не е върха на сладоледа, но чак пък да е с ниско качество едва ли ;)

Не може да нахрани 170 коня асматично бмв... щото настройките са калпави, изпарителя храни до 240 коня http://www.tomasetto...a_ENG_38_1.html

пп Митко, да не го бъркаш с по-евтиния и слаб модел- Tomasetto Alaska?


  • 0

#35 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 март 2014 - 20:04

http://www.gasmagazi...цион-magic.html

 

до 250 кс. (350 кс с втори маркуч за подгряване.)

 

не знам колко трябва да ти струва обикновеният изпарител, филтърът с подгряване, допълнителните материали и трудът, че да биеш тази цена.

Oooo да, Magic-а е прекрасен изпрарител, слагат ги често по големи двигатели и ги захранват безпроблемно. И не е нито ланди нито брц, струва 110лв.

Имам приятел с БМВ 325xi  с такъв изпарител- никога не се е оплаквал.


  • 0

#36 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 01 април 2014 - 07:19

Ами щом искате да поспорим...към колегата Алфонсо първо...купих въпросният изпарител атктик не аляска и беше чисто нов опакован.Монтирах го на Ауди 1.8 турбо и веднага протече на фитингите.Моя приятел каза че по калпава изработка не е виждал и го махна.Мой приятел на 200 компресор е такъв и го храни но други два се оплакват.А като чета ги разпробиват за да си достигнат зададената мощност от 240 кс което си е на нащте коли понеже са с принудително пълнене и им трябва резерв от 20-30% над 192 кс.Имат и по силен Антарктик до 380 кс но нямам инфо за тях, а малкия Аляска е гола вода.И аз се подлъгах и сложих на моята Маджик компакт 3 дето дава линк колегата но дори на 2 линии не може да смогне зимата изстива...после видях че има и по голям Маджик пък и двата ги дават същите коне...дали верно? Нали не се опитвате да ми кажете че тези незнайни марки превъзхождат Ланди, БРЦ и Ловато тогава защо карате мерцедес като може и Фиат да е същият...нема връзка.
П.п просто не е сигурно че ще станат тези изпарители при вас този дет ги монтира ще ги върне а колегата кво да го прави ако скръцне.
  • 0

#37 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 април 2014 - 15:55

Добре де Митко, казваш, че имаш приятел с 200К и Артик, който няма проблеми, аз съм с такъв почти три години и нямам проблеми, на брат ми БМВ-то 520-150коня е с такъв и го храни перфектно, но други двама обаче се оплакват.... а какъв е варианта при оплакващите се да са или с кофти настройки или с кофти рейки и инжектори или с бог знае какво сбъркано, защо точно в изпарителя са се огледали??? ;)
 


  • 0

#38 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 01 април 2014 - 16:39

Защото Колега Алфонсо и въпросното Томасето Арктик( не Аляска) с тръба и сонда 8мм и моя Маджик 3 компакт който е на две линии и пише че е за до 350 кс :)) абсурд на всички падаше температурата на газта гледано през съответния софтуер.Ми температурата ако не е доказателство за клякане на изпарителя то моляте посочи причината...ако не знаеш значи се приема за вярно.Също така казах че изпарителя Томасето арктик го разпробиват даже тук има във форума публикация за това защо ли? Супер че при теб е станало с добри чувства съм но не съм сигурен че има два еднакви испарителя ако си го отварял ще видиш колко нескопосано е произведен все едно от ученици 8 клас.Така че е 50/50 да си даде парите човек на вятъра аз лично не бих пробвал ядох го с Маджика...сега съм затова вместо с един мощен с два.Съветвам колегата да намери такъв филтър за 30-40 лв да го монтира и да се наслаждава на марковата си ГИ,проблема му идва от монтажниците и тяхната некомпвтентност.Но ако го уговаряте да вземе Томасето или Маджика и не станат...готови ли сте да гарантирате-аз не.Нека амбицираният отговор не ви засяга уважавам ви като колеги и си помагаме както можем със мнения.
  • 0

#39 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 02 април 2014 - 17:57

Ето да дам малко информация по въпроса с изпарителите.Днес цял ден се мърлям и съм толкоз ядосан за неуспеха че реших да драсна някой ред да се поуспокоя.Та тези дни вдигнах оборотите на компресора и даде буст 0.8 бара.Трябваше да направя нови настройки на БРЦ-то.С два изпарителя съм БРЦ и един от коментираните тук Маджик 3 компакт.Та настройвам си ги като в учебниците първо БРЦ-то правя го на налягане 1.8 бара защото буста плюс еденица прави толкоз и се прехвърлям на въпросния Маджик и докрай не можа да качи повече от 1.6 бара.Егаси ебания изпарител не може да е истина а вие го хвалите тук.Утре ще го разчарковам ще се пробвам да му сложа по тегава пружина да достигне до 1,8 бара поне.Само незнам дали ще стане егаси ментаците праввт вече внимавайте какво купувате.
  • 0

#40 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2014 - 21:00

Зa тунинг проекти може и дa не стaвa, но зa стоков мотор в ежедневието е супер. Томaсетото го изпробвaм по няколко пъти до прекъсвaч почти всеки ден и се спрaвя.
Ще нaпрaвя клипове тия дни.
Рaзкaжи мaлко повече зa ползите от подгревa нa филтърa, че aз без дa искaм съм го подгрял моя, връзвaйки го плътно до зaхрaнвaщия с aнтифриз мaркуч, тaкa филтърът се подгрявa от горещия мaркуч.
  • 0

#41 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 03 април 2014 - 16:48

Значи днес разглобих Меджика подложих 5 мм между пружината и мембраната и стана.Настроих налягането първо на единия после на другия изпарител и после ги пуснах заедно и направих автоматична настройка.Засега се държи мн добре може би ако направя финни настройки в движение ще се подобри още но ще попрочета още преди да се пробвам.
  • 0

#42 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 04 април 2014 - 13:14

Мога да напиша още неща за трудности и отстраняването им при ГИ на компресорен двигател но незнам тук ли е мястото и ако не моля модератора или да премести темата или да ми каже ако трябва да започна нова в съответния раздел.
  • 0

#43 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2014 - 13:25

Според мен, пусни нова тема тук:
http://forums.mbclub...-газови-уредби/

Аз ще я направя важна.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#44 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2014 - 22:52

Ето да дам малко информация по въпроса с изпарителите.Днес цял ден се мърлям и съм толкоз ядосан за неуспеха че реших да драсна някой ред да се поуспокоя.Та тези дни вдигнах оборотите на компресора и даде буст 0.8 бара.Трябваше да направя нови настройки на БРЦ-то.С два изпарителя съм БРЦ и един от коментираните тук Маджик 3 компакт.Та настройвам си ги като в учебниците първо БРЦ-то правя го на налягане 1.8 бара защото буста плюс еденица прави толкоз и се прехвърлям на въпросния Маджик и докрай не можа да качи повече от 1.6 бара.Егаси ебания изпарител не може да е истина а вие го хвалите тук.Утре ще го разчарковам ще се пробвам да му сложа по тегава пружина да достигне до 1,8 бара поне.Само незнам дали ще стане егаси ментаците праввт вече внимавайте какво купувате.

 

Какъв е тоя буст 0,8 бара. Ако правилно съм разбрал,това е налягането на компресора,а при мен то е 0,5 бара, ако не ме лъже паметта. Мерих го веднъж да видя да не ми изпуска от някъде налягане. Как да стане и мойто 0,8 бара. Говорим за компресор 1998 година с 186 коня. С един изпарител съм,писал съм в темата в началото какъв е. Все ми се струва ,че е хубаво да сложа още един изпарител, ако е така,то какъв да взема и какво друго е нужно да се монтира. Последователно ли се свързват тея изпарители.. и т.н. Освен вървежа променя ли с разхода. Някакви недостатъци има ли варианта с два изпарителя. Мога да си поръчам още един като сегашния ми. Удачно ли е да са два еднакви. Сигурно имам още много въпроси, ама всичко по реда си, за сега толкова  :)


Този пост е редактиран от Chavdar81: 11 април 2014 - 22:59

  • 0
Публикувано изображение

#45 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2014 - 23:44

Здравейте колеги. Имам следното питане. Какво става ако изпарителя е малък за дадената мощност на автомобил,какви са последиците и недостатъците на такъв монтиран изпарител. Да конкретизирам: на моята кошница с мощност 186Hp е сложен изпарител http://www.agsiedlik...sequential.html  който е пренадзначен за коли които не надвишават 136Hp. Още един допълнителен въпрос имам по отношение на изпарителите. Чувал съм различни мнения. Къде трябва да е разположен изпарителя,по ниско,по високо, по близо до рейката с инжекторите,и т.н. .....

 

 

След дълга борба се оказа безмислвено да се спори с Български вносител и представител на каквото и да е. те ВИНАГИ са прави и грешките не си признават, дори това да им струва името. Имаше много неща които се оказаха не за моята кола относно ГИ. С днешна дата съм подменил тръбата от бутилката до изпарителя (беше 6мм)  с 8мм. Сменен изпарител с по мощен. Подменени маркучи между реайка и изпарител и още някои дреболии. Надявам се съм си решил проблема и да спирам да мисля за ГИ.

А на хората които ще си слагат ГИ бих препоръчал следното. Първо си набавете достатъчно информация за всичко свързано с компонентите,какви са нужни за ващия автомобил и в никакъв случай не позволявайте на "майсторите" да ви занасят с приказки от 1001 нощ. С днешна дата ако ми бяха сложили неподходящите компоненти нямаше да им дам 1 стотинка докато не направят всичко като хората, но ....

И не на последно място името на Ланди Ренцо за България не струва пукната пара, защото представителя е готов да защити грешките на дистрибуторите си, вместо със минимум средства да поправи нещата и да си изчисти името.


Този пост е редактиран от Chavdar81: 12 август 2014 - 23:51

  • 0
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни