Аз съм с ето такъв изпарител: http://prodavalnik.c...180-kw-i3654713
Почти три години от както е монтирана уредбата нямам никакви проблеми
Публикувано 30 март 2014 - 21:58
Аз съм с ето такъв изпарител: http://prodavalnik.c...180-kw-i3654713
Почти три години от както е монтирана уредбата нямам никакви проблеми
Публикувано 30 март 2014 - 22:19
Публикувано 31 март 2014 - 19:59
Не ми се спори щом колега Алфонсо нямаш проблем добре, но това е изпарител с ниско качество на изработка и много често не може да захрани атмосферно БМВ 170 кс.Сигурно сте чели по форумите за разпробивания и тем подобни.Просто няма гаранция че ще стане като при теб.Пак ще кажа че никой изпарител не може да се мери по качество с БРЦ,Ланди и Ловато но и цените са други.Значи испарителя не е лош но е малък а Ловато нямат мн силни изпарители.Другият вариан е с още един изпарител да станат два но идеа по скъпо.Има сайтове където този филтър е доста по евтин но ще трябва да се поразровя да дам линк.Пожелавам на всички безаварийно.
http://www.gasmagazi...цион-magic.html
до 250 кс. (350 кс с втори маркуч за подгряване.)
не знам колко трябва да ти струва обикновеният изпарител, филтърът с подгряване, допълнителните материали и трудът, че да биеш тази цена.
Публикувано 31 март 2014 - 20:01
Що бе, какво му е на Tomasetto-то???
Не е върха на сладоледа, но чак пък да е с ниско качество едва ли
Не може да нахрани 170 коня асматично бмв... щото настройките са калпави, изпарителя храни до 240 коня http://www.tomasetto...a_ENG_38_1.html
пп Митко, да не го бъркаш с по-евтиния и слаб модел- Tomasetto Alaska?
Публикувано 31 март 2014 - 20:04
http://www.gasmagazi...цион-magic.html
до 250 кс. (350 кс с втори маркуч за подгряване.)
не знам колко трябва да ти струва обикновеният изпарител, филтърът с подгряване, допълнителните материали и трудът, че да биеш тази цена.
Oooo да, Magic-а е прекрасен изпрарител, слагат ги често по големи двигатели и ги захранват безпроблемно. И не е нито ланди нито брц, струва 110лв.
Имам приятел с БМВ 325xi с такъв изпарител- никога не се е оплаквал.
Публикувано 01 април 2014 - 07:19
Публикувано 01 април 2014 - 15:55
Добре де Митко, казваш, че имаш приятел с 200К и Артик, който няма проблеми, аз съм с такъв почти три години и нямам проблеми, на брат ми БМВ-то 520-150коня е с такъв и го храни перфектно, но други двама обаче се оплакват.... а какъв е варианта при оплакващите се да са или с кофти настройки или с кофти рейки и инжектори или с бог знае какво сбъркано, защо точно в изпарителя са се огледали???
Публикувано 01 април 2014 - 16:39
Публикувано 02 април 2014 - 17:57
Публикувано 02 април 2014 - 21:00
Публикувано 03 април 2014 - 16:48
Публикувано 04 април 2014 - 13:14
Публикувано 04 април 2014 - 13:25
Публикувано 11 април 2014 - 22:52
Ето да дам малко информация по въпроса с изпарителите.Днес цял ден се мърлям и съм толкоз ядосан за неуспеха че реших да драсна някой ред да се поуспокоя.Та тези дни вдигнах оборотите на компресора и даде буст 0.8 бара.Трябваше да направя нови настройки на БРЦ-то.С два изпарителя съм БРЦ и един от коментираните тук Маджик 3 компакт.Та настройвам си ги като в учебниците първо БРЦ-то правя го на налягане 1.8 бара защото буста плюс еденица прави толкоз и се прехвърлям на въпросния Маджик и докрай не можа да качи повече от 1.6 бара.Егаси ебания изпарител не може да е истина а вие го хвалите тук.Утре ще го разчарковам ще се пробвам да му сложа по тегава пружина да достигне до 1,8 бара поне.Само незнам дали ще стане егаси ментаците праввт вече внимавайте какво купувате.
Какъв е тоя буст 0,8 бара. Ако правилно съм разбрал,това е налягането на компресора,а при мен то е 0,5 бара, ако не ме лъже паметта. Мерих го веднъж да видя да не ми изпуска от някъде налягане. Как да стане и мойто 0,8 бара. Говорим за компресор 1998 година с 186 коня. С един изпарител съм,писал съм в темата в началото какъв е. Все ми се струва ,че е хубаво да сложа още един изпарител, ако е така,то какъв да взема и какво друго е нужно да се монтира. Последователно ли се свързват тея изпарители.. и т.н. Освен вървежа променя ли с разхода. Някакви недостатъци има ли варианта с два изпарителя. Мога да си поръчам още един като сегашния ми. Удачно ли е да са два еднакви. Сигурно имам още много въпроси, ама всичко по реда си, за сега толкова
Този пост е редактиран от Chavdar81: 11 април 2014 - 22:59
Публикувано 12 август 2014 - 23:44
Здравейте колеги. Имам следното питане. Какво става ако изпарителя е малък за дадената мощност на автомобил,какви са последиците и недостатъците на такъв монтиран изпарител. Да конкретизирам: на моята кошница с мощност 186Hp е сложен изпарител http://www.agsiedlik...sequential.html който е пренадзначен за коли които не надвишават 136Hp. Още един допълнителен въпрос имам по отношение на изпарителите. Чувал съм различни мнения. Къде трябва да е разположен изпарителя,по ниско,по високо, по близо до рейката с инжекторите,и т.н. .....
След дълга борба се оказа безмислвено да се спори с Български вносител и представител на каквото и да е. те ВИНАГИ са прави и грешките не си признават, дори това да им струва името. Имаше много неща които се оказаха не за моята кола относно ГИ. С днешна дата съм подменил тръбата от бутилката до изпарителя (беше 6мм) с 8мм. Сменен изпарител с по мощен. Подменени маркучи между реайка и изпарител и още някои дреболии. Надявам се съм си решил проблема и да спирам да мисля за ГИ.
А на хората които ще си слагат ГИ бих препоръчал следното. Първо си набавете достатъчно информация за всичко свързано с компонентите,какви са нужни за ващия автомобил и в никакъв случай не позволявайте на "майсторите" да ви занасят с приказки от 1001 нощ. С днешна дата ако ми бяха сложили неподходящите компоненти нямаше да им дам 1 стотинка докато не направят всичко като хората, но ....
И не на последно място името на Ланди Ренцо за България не струва пукната пара, защото представителя е готов да защити грешките на дистрибуторите си, вместо със минимум средства да поправи нещата и да си изчисти името.
Този пост е редактиран от Chavdar81: 12 август 2014 - 23:51
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни