Здравейте колеги. Имам следното питане. Какво става ако изпарителя е малък за дадената мощност на автомобил,какви са последиците и недостатъците на такъв монтиран изпарител. Да конкретизирам: на моята кошница с мощност 186Hp е сложен изпарител http://www.agsiedlik...sequential.html който е пренадзначен за коли които не надвишават 136Hp. Още един допълнителен въпрос имам по отношение на изпарителите. Чувал съм различни мнения. Къде трябва да е разположен изпарителя,по ниско,по високо, по близо до рейката с инжекторите,и т.н. .....
Въпрос за изпарител
Започната от Chavdar81, 05 яну 2014 - 22:36:40
48 мнения по тази тема
#2
Публикувано 05 януари 2014 - 23:10
На твое място щях да отида при тия, които взеха парите за тази уредба и да сменя изпарителя за подходящ, за тяхна сметка разбира се.
#3
Публикувано 05 януари 2014 - 23:21
Колата няма достатъчно мощност и гори повече ! , Изпарителя трябва да е под нивото на разширителния съд .
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#4
Публикувано 05 януари 2014 - 23:21
Колега, в момента съм меко казано ядосан след като видях как са ме изпързаляли. Още утре смятам да предприема мерки,но искам предварително да се осведомя какви са правилата са поставяне на изпарителите и да съм подготвен за тоновете лъжи, които ще стоварят само и само да си избършат ръцете, че едва ли не ще точно какъвто трябва. За съжаление в България по голяма част от търговците предпочитат да ти вземат парите и да те излъжат ,вместо да ти вземат парите и да си свършат работата съвестно и честно. Ако си запознат колега с правилата за слагане на изпарителите,би ли споделил,за нещата които попитах по горе.
#5
Публикувано 05 януари 2014 - 23:27
Малко са ти подценили машината газаджиите.
Сигурен ли си че си с този изпарител - да не си с някой който изглежда по същия начин, но е с друг код?
Обикновено имат по няколко версии на изпартителя - примерно Normal, Major, Super Major
#7
Публикувано 06 януари 2014 - 00:31
С темата целя да разбера в правото си ли бих бил да изисквам по мощен изпарител. От месец се боря с тва ГИ и нито разход нито вървеж можем да докараме до прилични стойности. ГИ ми е още в гаранция и искам преди да е изтекла да ми оправят каквото е нужно защото ми е омръзнало от хора които не си свършват работата за която им е платено.
#8
Публикувано 06 януари 2014 - 00:37
Да, прав си - същият е номера.
Тъй като е балансиран по налягането в колектора, когато надуе компресора това вдига и изходното налягане на газта.
Но дали успява да смогне е друг въпрос.
#9
Публикувано 06 януари 2014 - 00:46
Ето ти обява от немския e-bay:
http://www.ebay.de/i...r-/360579625612
Там не се споменава макс. мощност, но дават максимален дебит - 30кг/час, което съотнесено към плътността на газта е около 60литра/час или 1л/мин.
За атмосферен мотор това съотвества на около 200 коня. 1000cc/5 = 200.
Сега видях по друга обява, че май има и версия LE98, която е до 100KW, т.е. 136 коня.
Твоята май е подсилената версия.
#11
Публикувано 06 януари 2014 - 01:03
За съжаление няма как да дам безспорен отоговор дали този изпарител става, защото на официалната страница на прозиводителя няма технически данни. http://www.landi.it/...idtp=151&lang=3
Всичко което намирам е от трети страни.
Ето тук има два привидно еднакво излгеждащо и еднакво обозначени изпарителя на различна цена. Като за единия пише че е до 100КВ, но за другият не. Каталожните им номера също се различават, незнайно защо.
http://nagaz24.pl/la...,1446,p,en.html
http://nagaz24.pl/la...,1991,p,en.html
#12
Публикувано 06 януари 2014 - 01:09
съдейки от тук:
http://landi.bg/prod...nzo new2-k.html
Както и от тук:
http://www.luccio.nl...aid=256&lang=NL
И от тук:
http://www.luccio.nl...&aid=28&lang=NL
съм склонен да смятам че Landi LI10 е по-подходящ за целта.
#13
Публикувано 06 януари 2014 - 01:16
Благодаря колега. Явно е ,че хората са решили да спестят и да сложат по евтиния и неподходящ продукт. Сега интересно ми е какви ли оправдания ще ми дадът след като пусна утре запитване защо съм с неподходящ продукт. Познавайки българския търговец веднага ще си измие ръцете с някоя измишльотина,но смятам да не ги оставям и да съм поредния премълчал си,а да се обърна към комисията за защита на потребителя и да си търся правата,защото ми омръзна да ни правят на глупави. Ако името им струва един изпарител нека се циганят.
#14
Публикувано 06 януари 2014 - 22:14
Сега намерих един документ от сайта на вносителя на Landi Renzo за България PDF формат, описано вътре всичко подробно за съответния ГИ.
Ясно написано е относно редуктора,че се предлагат два вида редуктори: Li02 И Li10 където ясно кой за какви двигатели е като мощност.
http://landi.bg/imag...ility Mode].pdf
А в сайта им относно моя модел ГИ за редуктора пипе че се предлага точно спред условията а именно :
Редуктор
Системата има възможност да работи както с изпарител модел LI02 за автомобили до 130 kW, така и с модел LI10 за автомобили с мощност над 130 kw или с турбо. Регулатора е настроен да пропуска при налягане:- 0.95 bar (95 kPa), което е повече от достатъчно за нормална работа на пропан-бутан.
http://landi.bg/prod...renzo new2.html
Този пост е редактиран от Chavdar81: 06 януари 2014 - 22:27
#15
Публикувано 06 януари 2014 - 22:15
Пиши за развитието на твоята сага - мисля ще бъде интересно за всички.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни