Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос за изпарител


  • Please log in to reply
48 мнения по тази тема

#1 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2014 - 22:36

Здравейте колеги. Имам следното питане. Какво става ако изпарителя е малък за дадената мощност на автомобил,какви са последиците и недостатъците на такъв монтиран изпарител. Да конкретизирам: на моята кошница с мощност 186Hp е сложен изпарител http://www.agsiedlik...sequential.html  който е пренадзначен за коли които не надвишават 136Hp. Още един допълнителен въпрос имам по отношение на изпарителите. Чувал съм различни мнения. Къде трябва да е разположен изпарителя,по ниско,по високо, по близо до рейката с инжекторите,и т.н. .....


  • 0
Публикувано изображение

#2 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2014 - 23:10

На твое място щях да отида при тия, които взеха парите за тази уредба и да сменя изпарителя за подходящ, за тяхна сметка разбира се.


  • 0

#3 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 05 януари 2014 - 23:21

Колата няма достатъчно мощност и гори повече ! , Изпарителя трябва да е под нивото на разширителния съд .


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#4 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2014 - 23:21

Колега, в момента съм меко казано ядосан след като видях как са ме изпързаляли. Още утре смятам да предприема мерки,но искам предварително да се осведомя какви са правилата са поставяне на изпарителите и да съм подготвен за тоновете лъжи, които ще стоварят само и само да си избършат ръцете, че едва ли не ще точно какъвто трябва. За съжаление в България по голяма част от търговците предпочитат да ти вземат парите и да те излъжат ,вместо да ти вземат парите и да си свършат работата съвестно и честно. Ако си запознат колега с правилата за слагане на изпарителите,би ли споделил,за нещата които попитах по горе.


  • 0
Публикувано изображение

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 05 януари 2014 - 23:27

Малко са ти подценили машината газаджиите.

 

Сигурен ли си че си с този изпарител - да не си с някой който изглежда по същия начин, но е с друг код?

 

Обикновено имат по няколко версии на изпартителя - примерно Normal, Major, Super Major


  • 0

#6 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2014 - 23:44

Ето и моя сниман тая вечер

 

aogd.jpg

 

485a.jpg


Като сравних номера в интернет и ми излезе този който съм пейстнал в първото си мнение като линк.


  • 0
Публикувано изображение

#7 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2014 - 00:31

С темата целя да разбера в правото си ли бих бил да изисквам по мощен изпарител. От месец се боря с тва ГИ и нито разход нито вървеж можем да докараме до прилични стойности. ГИ ми е още в гаранция и искам преди да е изтекла да ми оправят каквото е нужно защото ми е омръзнало от хора които не си свършват работата за която им е платено. :lil_devil


  • 0
Публикувано изображение

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 януари 2014 - 00:37

Да, прав си - същият е номера.

 

Тъй като е балансиран по налягането в колектора, когато надуе компресора това вдига и изходното налягане на газта.

 

Но дали успява да смогне е друг въпрос.


  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 януари 2014 - 00:46

Ето ти обява от немския e-bay:

http://www.ebay.de/i...r-/360579625612

 

Там не се споменава макс. мощност, но дават максимален дебит - 30кг/час, което съотнесено към плътността на газта е около 60литра/час или 1л/мин.

 

За атмосферен мотор това съотвества на около 200 коня. 1000cc/5 = 200.

 

Сега видях по друга обява, че май има и версия LE98, която е до 100KW, т.е. 136 коня. 

 

Твоята май е подсилената версия.


  • 0

#10 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2014 - 00:51

По какво може да се разбере дали съм с подсилената версия? И другия ми въпрос е какъв изпарител бихте сложили на тоя мотор за да работи оптимално ?


  • 0
Публикувано изображение

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 януари 2014 - 01:03

За съжаление няма как да дам безспорен отоговор дали този изпарител става, защото на официалната страница на прозиводителя няма технически данни. http://www.landi.it/...idtp=151&lang=3

 

Всичко което намирам е от трети страни.

 

Ето тук има два привидно еднакво излгеждащо и еднакво обозначени изпарителя на различна цена. Като за единия пише че е до 100КВ, но за другият не. Каталожните им номера също се различават, незнайно защо.

 

http://nagaz24.pl/la...,1446,p,en.html

http://nagaz24.pl/la...,1991,p,en.html


  • 0

#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 януари 2014 - 01:09

съдейки от тук:

 

http://landi.bg/prod...nzo new2-k.html

 

Както и от тук:

http://www.luccio.nl...aid=256&lang=NL

 

И от тук:

http://www.luccio.nl...&aid=28&lang=NL

 

съм склонен да смятам че Landi LI10 е по-подходящ за целта.


  • 0

#13 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2014 - 01:16

Благодаря колега. Явно е ,че хората са решили да спестят и да сложат по евтиния и неподходящ продукт. Сега интересно ми е какви ли оправдания ще ми дадът след като пусна утре запитване защо съм с неподходящ продукт. Познавайки българския търговец веднага ще си измие ръцете с някоя измишльотина,но смятам да не ги оставям и да съм поредния премълчал си,а да се обърна към комисията за защита на потребителя и да си търся правата,защото ми омръзна да ни правят на глупави. Ако името им струва един изпарител нека се циганят.


  • 0
Публикувано изображение

#14 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2014 - 22:14

Сега намерих един документ от сайта на вносителя на Landi Renzo за България PDF формат, описано вътре всичко подробно за съответния ГИ.

 

Ясно написано е относно редуктора,че се предлагат два вида редуктори: Li02 И Li10 където ясно кой за какви двигатели е като мощност.

 

http://landi.bg/imag...ility Mode].pdf

 

А в сайта им относно моя модел ГИ за редуктора пипе че се предлага точно спред условията а именно :

 

Редуктор

Системата има възможност да работи както с изпарител модел LI02 за автомобили до 130 kW, така и с модел LI10 за автомобили с мощност над 130 kw или с турбо. Регулатора е настроен да пропуска при налягане:- 0.95 bar (95 kPa), което е повече от достатъчно за нормална работа на пропан-бутан.

 

http://landi.bg/prod...renzo new2.html


Този пост е редактиран от Chavdar81: 06 януари 2014 - 22:27

  • 0
Публикувано изображение

#15 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 януари 2014 - 22:15

Пиши за развитието на твоята сага - мисля ще бъде интересно за всички.


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни