моля за съвет преди покупка на W140 или W220500 или 600
Започната от babaneze, 27 дек 2013 - 23:20:15
мерцедес 500 мерцедес 600 мерцедес с клас
88 мнения по тази тема
#61
Публикувано 26 януари 2014 - 11:13
Не, не съм имал и двете, но съм карал и двете. За годините си 140 ката е невероятен автомобил, но всичко е въпрос на вкус и финансова възможност.
#63
Публикувано 26 януари 2014 - 18:33
Не, не съм имал и двете, но съм карал и двете. За годините си 140 ката е невероятен автомобил, но всичко е въпрос на вкус и финансова възможност.
Не си карал достатъчно значи
За пореден път ще кажа, че качеството на материалите в 140 е много по-добро, усещането вътре е за истински Мерцедес, при 221 е някакво безлично, все едно караш
някаква друга нова кола от тоя клас, нищо специално.
Загубата на стойност при 221 е много по-голяма и в близките 5г ще са почти на една цена - примерно 140ка на 150 000км и 221ца на 150 000.
#64
Публикувано 26 януари 2014 - 19:02
Този http://suchen.mobile...ort=ALSO_EXPORT ми изглежда най-доброто решение.Наистина е перфектен.Според мен идеална W140 е много по-добре от съсипана W220 или W221.
#65
Публикувано 26 януари 2014 - 19:20
Този http://suchen.mobile...ort=ALSO_EXPORT ми изглежда най-доброто решение.Наистина е перфектен.Според мен идеална W140 е много по-добре от съсипана W220 или W221.
А прочете ли,че колата е полска!?И никой не говори за идеални и съсипани,а само за идеални сиреч за коли в едно и също състояние.
#66
Публикувано 26 януари 2014 - 21:49
Да, защо трябва да е съсипана? Това че ти караш 140 и за теб това явно е най-добрата кола на света ок. Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало задника...
#67
Публикувано 26 януари 2014 - 21:50
Загубата на стойност при новите коли винаги е по-голяма отколкото при старите, без значение дали е ес класа или опел, сравнението ти беше тъпо.
#68
Публикувано 26 януари 2014 - 22:52
не е само до вкус, една здрава в момента 140 ще прави много по-малко проблеми от една здрава 221.......
#69
Публикувано 26 януари 2014 - 22:54
Безспорно
#70
Публикувано 26 януари 2014 - 23:05
Изобщо не е тъпо сравнението, не си прав, че загубата на стойност е винаги по-голяма при новите, отколкото при старите коли - зависи си от качествата на колата.
В днешно време съдбата и много от качествата на новите модели се определят не от инженерите, ами от разни финансисти, които гледат на първо място да минимизират разходите, за да се
получи по-голяма печалба. Общо взето в теорията на счетоводството и финансите е прието, че разходите могат бъдат контролирани в много по-голяма степен, отколкото приходите, т.е. в днешните коли
се правят адски много компромиси от всякакво естество с цел да се свият разходи, което после се отразява на колата и реномето на марката, т.е. ефекта от свиването на разходите и печеленето на по-голяма печалба е краткосрочен - дългосрочен е негативния ефект. Мерцедес в последните години се излага адски много на всякакви тестове за качество, защо ли им пада по-бързо стойността на новите пластмасарки?
Пак ти казвам, може да се каже, че имам и двете коли, въпреки че 221 е на брат ми, и карайки я изобщо,ама изобщо, не чувствам,че карам топ модела на Мерцедес, върха на сладоледа, черешката на тортата, чувствам,че карам една от многото нови коли, които по нищо не се отличават една от друга, освен по знака на решетката. Кефи ме да си ближа задника, вкусен ми е
#71
Публикувано 27 януари 2014 - 00:47
някой горе го каза пластмаса... като гледам седалката ми на 220ката на 290к км реални как се сцепи кожата и на един приятел 140ка на 600к км как е като нова и ми става хубаво
#72
Публикувано 27 януари 2014 - 01:17
Карал съм много коли , возил съм се в много коли ... но седнали в 140-ката и в момента в който измина няколко километра и разбирам , че другите просто са само за отбии номер
Не че я имам , просто съм се научил да оценявам дребните детайли и просто много неща ми правят впечатление
ПП-да се счита за спам , просто много се накефих на написаното от Дилян
Този пост е редактиран от mbthepower: 27 януари 2014 - 01:17
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#73
Публикувано 27 януари 2014 - 09:01
Много обобщихте всичко. Сами знаете колко различна може да бъде една еска от друга. Сравнението на коли от такава разлика в годините е леко неуместно, най-малкото защото сравнявате отлично поддържани екземпляри 140 с доволно количество екстри с това, което има на пазара от гамата на 221. А то е доста недобро бих казал, особено за първите години на производство. Хубавите гледани 221 с повечко екстри не са на пазара в момента, хората си ги карат с кеф. Вижте след 5-6 години, като излезе фейс на 222 и им паднат цените ще има повече избор.
Иначе цената на ремонтите е нормално за сега да бъде по-висока. Все пак доста по-нова кола с доста повече електронни системи, въздушно окачване ( което не е много за нашите пътища) и т.н. И все пак смятам, че това е по-добрата кола във всяко едно отношение, ако човек може да си го позволи разбира се. Не отричам качествата на "кораба майка", модел емблематичен за марката, но е по-скоро за ценители ( каквито има тук много) и за хора, които половината неща по колата си правят и сменят сами
Ето тук мога да призная един основен минус на 221, че това никога няма да стане с всичката тая електроника. Но няма как, така е във всичко. Едва ли гледате още черно-бели телевизори, щото изкарваха по 20-30 години
Иначе цената на ремонтите е нормално за сега да бъде по-висока. Все пак доста по-нова кола с доста повече електронни системи, въздушно окачване ( което не е много за нашите пътища) и т.н. И все пак смятам, че това е по-добрата кола във всяко едно отношение, ако човек може да си го позволи разбира се. Не отричам качествата на "кораба майка", модел емблематичен за марката, но е по-скоро за ценители ( каквито има тук много) и за хора, които половината неща по колата си правят и сменят сами
Ето тук мога да призная един основен минус на 221, че това никога няма да стане с всичката тая електроника. Но няма как, така е във всичко. Едва ли гледате още черно-бели телевизори, щото изкарваха по 20-30 години
#74
Публикувано 27 януари 2014 - 11:19
E това са супер различни коли - или търсиш 140 или 221, не виждам как може да търсиш и двете.
Аз 221 с 350 двигател не бих си взел, не само защото евентуално може да попаднеш на тоя проблем със зъбните колела, ами и защото S класа с двигател под V8 за мен не си струва.
140ка 320 пък изобщо не бих гледал - тежко купе, слаб двигател, пък ако ще да е чисто нова...
Добре, как пък разбра ,че купето е тежко за този двигател? Не,че се заяждам ама по голям инженер ли си от тея в мерцедес ? Наи ми е смешно като ми правят такива изводи, сигурно на Пунто 1.4 турбо му голям пък този мотор на това малкото купе. Не знам как ги мислите тея работи ама хич не са верник, щом човека го е сложил тоя малкия двигател в това купе начи е напраил сметката ,че няма да се тормози, тая кола не е за драг реисинг, че да гледаш къв и е двигателя, тая кола както знаеш се кара бавно и тежко.
#75
Публикувано 27 януари 2014 - 11:47
Не се изказвай неподготвен, това купе тежи на 12 цилиндровия и имаш усещане за по-тромав автомобил, пък какво остава на 6 цилиндровия с мижавите си 230кс.
Хората, които са карали 6так 140 и после по-голям знаят за какво говоря. Това, че някой, някога е поставил в тази кола този 6 цилиндров бензинов двигател или умрелия 6 цилиндров 350ТД със 150кс,
не значи, че са адекватни двигатели за тази кола.
Този пост е редактиран от shotgun600: 27 януари 2014 - 12:21
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни