Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

V 12 вече харчи като Тико........а Тико джитка на изпарения


  • Please log in to reply
31 мнения по тази тема

#31 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 януари 2014 - 21:42

Топ пале си! :)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#32 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 януари 2014 - 00:51

Да споделя моите резултати:

 

Както вече писах:

 1-ви опит - с кондензатор - 66км с 20лв.

 2-ри опит - с кондензатор - подцених останалото количество газ - минах 90км с 20лв. преди да започне да забива муцуната на 2500 оборота (критерият за изчерпване на горивото)

 

3-ти опит - без кондензатор - 70км с 20лв.

4-ти опит - без кондензатор - 87км с 20лв.

 

Сбор изминати километри с кондензатор - 156км

Сбор изминати километри без кондензатор - 157км

Допускам някаква неточност на измерванията заради газообразната фаза на горивото. За мен разходът е идентичен.

 

Няма 30% разлика, няма 20%, няма дори и 10% разлика :)

 

Лично мен обаче ме озадачи голямата вариация в пробега между 1-ви опит и 2-ри опит, и 3-ти опит и 4-ти опит.

 

Замислих се и си спомних, че при опити 1 и 3 зареждах газ от една и съща бензиностанция на верига А, а при опити 2 и 4 - на една и съща бензиностанция на верига Б.

 

Ще продължа да меря километрите при едно зареждане на всяка от бензиностанциите и ако тенденцията от 20-25% разлика се потвърди, ще пиша кои са веригите и бензиностанциите. :)


  • 4




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни