Значи Наско е прав , тоя мотор М 103 много гори и в турбо вариант. Според мен си вземи М104 от 320 мотор които е с 310НМ и е по икономичен ,че и по силен само ти трябва подходящата електроника.А колкото до 400кс намали малко че да стане работата и да ти е сток почти всичко.
Закупуване на Мерцедес и още нещо...Пълен тунинг!
Започната от SLADE, 06 дек 2013 - 18:47:29
мерцедес тунинг турбо колектор дюзи кулер генерация биели бутала скорости
31 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 декември 2013 - 12:49
#17
Публикувано 08 декември 2013 - 13:11
Значи Наско е прав , тоя мотор М 103 много гори и в турбо вариант. Според мен си вземи М104 от 320 мотор които е с 310НМ и е по икономичен ,че и по силен само ти трябва подходящата електроника.А колкото до 400кс намали малко че да стане работата и да ти е сток почти всичко.
Относно разхода колега мисля че грешиш... един автомобил 3000 кубика с турбо дали гори 25 или 30 няма значение според мен ... другото което е това колко ще гори турбо-колата зависи толкова много от стила на шофиране и т.н. Другото което е от лични впечатления от ПЪРВО ЛИЦЕ, е че разликата в разхода на м103-м104 в атмосферният им вариант е около литър в полза на м104, такаче ако някой си прави турбо кола и вземе м104 а не м103 за турбо проект за да му гори по-малко е направо несриозно и смешно... Съображенията в избора м103/м104 според мен идват главно в това дали на колегата му се отваря мотор с започването, а относно кой е по-добър : според мен м104-ката има повече предпоставки за Long-time Durable Power, въпреки че сякъш съм останал с впечатление че колегите от чужбина избират повече м103-ката за проекти отколкото м104
Обръщам се към Насето: според мен братче няма какво да го питаме човека колко пари има и да му казваме какво да прави, просто защото той няма пари на куп както повечето от нас а ще ги вади в процеса на работа... по-добре е ние да му кажем от личен опит кое колко струва и колко време би му отнело, а той вече сам да си прави сметката И държа да отбележа че Насето е прав че една 124-ка купе с 6 цилиндров мотор, направена ревизия на мотор-а, турбинирана и направена със цялата периферия и керамичните съединители и т.н. ще влезе в 5 цифрените суми.
Към колегата започнал темата: такаче колега след като си сигурен че каквото хванеш ще го довършиш и направиш както трябва, трябва да ти е ясно че накрая ще си минал 10-те бончета с кола и всичко. Просто се опитвам да те насоча в цифрите а вече какво ще правиш ти си знаеш ...
#18
Публикувано 08 декември 2013 - 14:48
М104 според мен е добър в това отношение,че си има маслени пръскалки както повечето турбо коли,което М103 го няма.Има си готова маслена охладителна система,което е важно за турбо автомобил и двувалова глава с променливо газоразпределение.
Така,че едно сваляне на глава и подмяна на гарнитура с по-дебела е нищо на фона на плюсовете,които има М104.
#19
Публикувано 08 декември 2013 - 15:02
Относно разхода колега мисля че грешиш... един автомобил 3000 кубика с турбо дали гори 25 или 30 няма значение според мен ... другото което е това колко ще гори турбо-колата зависи толкова много от стила на шофиране и т.н. Другото което е от лични впечатления от ПЪРВО ЛИЦЕ, е че разликата в разхода на м103-м104 в атмосферният им вариант е около литър в полза на м104, такаче ако някой си прави турбо кола и вземе м104 а не м103 за турбо проект за да му гори по-малко е направо несриозно и смешно... Съображенията в избора м103/м104 според мен идват главно в това дали на колегата му се отваря мотор с започването, а относно кой е по-добър : според мен м104-ката има повече предпоставки за Long-time Durable Power, въпреки че сякъш съм останал с впечатление че колегите от чужбина избират повече м103-ката за проекти отколкото м104
Обръщам се към Насето: според мен братче няма какво да го питаме човека колко пари има и да му казваме какво да прави, просто защото той няма пари на куп както повечето от нас а ще ги вади в процеса на работа... по-добре е ние да му кажем от личен опит кое колко струва и колко време би му отнело, а той вече сам да си прави сметката И държа да отбележа че Насето е прав че една 124-ка купе с 6 цилиндров мотор, направена ревизия на мотор-а, турбинирана и направена със цялата периферия и керамичните съединители и т.н. ще влезе в 5 цифрените суми.
Към колегата започнал темата: такаче колега след като си сигурен че каквото хванеш ще го довършиш и направиш както трябва, трябва да ти е ясно че накрая ще си минал 10-те бончета с кола и всичко. Просто се опитвам да те насоча в цифрите а вече какво ще правиш ти си знаеш ...
Разликата в харч на 103 и 104 са минимални , хардуерните са по съществени при 2та двигателя
А иначе как ще няма ? Според колегата нямало да харчи чак толкова много ..
Гаражната ми кола уикенда лапа 200 кинта / предполагам и твоята се движи някъде там /... Ежедневката ми лапа 200 кинта в гориво ... на всеки 2к градско
Няма значение за нас защото вече сме стигнали до етапа в който няма значение
При положение , че сме наляли общо доста до момента 200те кинта които ще сипем в резервоара за уикенда .. наистина нямат значение .. както и 500те лева които да я изкарам след това от сервиза след поредното замерване с някоя турбо бегачка
Аз като купувах кола имах ясната представа колко пари имам за колата и само за колата
Ние тук малко се опитваме да гадаене колегата с какво разполага и на базата на това гадаене да му предложим нещо свързано с конете които иска
400 коня не са просто ей така за вадене от даден Мерцедесов двигател . аз примерно ще кажа , че по лесно ще ги извади от 3.0ТД 2валка отколкото от някоя бензинка .. ама разликата в цифрите които трябва да се вложат са съществени !
Бях казал на Боян / Лоринзер / какво търся и до какви пари
Като намерих няколко подходящи за моята цел коли Боян дойде с мен да ги огледаме
За още 2 бона отгоре бях да си взема кола която няма нищо общо със сегашната ми
За това и питам колега откъм бюджет за кола с какво разполага , а отговора да купя една 124ка купе според мен е крайно незадоволителен
Една ама каква ? В момента и аз имам пари да купя 190ка .. ама 2.0д преди тотализиране
Този пост е редактиран от Lorinser: 09 декември 2013 - 18:53
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#20
Публикувано 08 декември 2013 - 16:31
То от тотализираните 190тки 2.0 дизел стават най яките бегачки..
Недейте да плашите човека, че и без това ни е слаб контингента. Колега взимай смело някое 320 и го започвай
Follow your own star...
#21
Публикувано 08 декември 2013 - 19:21
За мен 320 мотора е по добър с неговите маслени пръскалки двувалова глава и променливо газоразпределение и по добър въртящ момент, лошото е че се намира по трудно. По мой лични виждания не го харесвам 103, и като се има в пред вид 2 счупени мотора само в нашите среди и разни други проблеми. Даже моя ми прави чакмаци, като го дерча на високи обороти, и ми светва лампата на маслото и то при ново масло.
Колегата да чете темите и да си търси това което ще му хареса, пък другото в последствие ще си го доязисни и избистри концепцията си.
#22
Публикувано 08 декември 2013 - 20:25
Труден , труден колко да е труден ?
В момента имам за продажба една бройка М104 мотор
Мотор да търсиш дет се вика
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#23
Публикувано 08 декември 2013 - 21:56
Труден като 320 купе, иначе мотори има тук таме.☺
#24
Публикувано 09 декември 2013 - 06:46
Аз бих взел компресорния 3.2 с 354 к.с-заводски.Бих му махнал компресора и с едно турбо ще стане над 400к.с,слагам го и си карам мерцедес турбо без да се притеснявам кога какво ще се чупи.Лошото е,че такъв проект ще излезе доста пари,но човек ако сменя карантията на м103,104 с кована сигурно пак ще му излезне толкова.Незнам една Це класа с десен волат 3.2-компресор за колко може да се вземе?
#25
Публикувано 09 декември 2013 - 18:46
Отказахте човека .
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#26
Публикувано 09 декември 2013 - 21:13
Един колега от форума скоро ме подсети за една подобна тема, незнам дали си я спомняте но един тип ни питаше как да надъха 124-ка 300тд и искаше да я направи да е ръждива и да съдира всичко по улиците, и накрая с купи Ситроен 1.6 дизел и ни изкърти всичките до един Може и този случай да е такъв ... може и да не е
Павка, няма нужда в момента от някакво заяждане. Темата не пречи на никой. Дали ще реши да пише ще видим - на мен ми изглежда сериозен. Желая му успех!
Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 09 декември 2013 - 22:15
#27
Публикувано 09 декември 2013 - 21:46
На мен ми хареса , че толкова хора се отзоваха на думите , на този човек , така ще просъществовува този форум
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#28
Публикувано 09 декември 2013 - 22:35
айде едни 2500 е колата е готова http://nfs.mobile.bg...ls&slink=50zyha
още толкова +/- и ще има един приличен мерц с около +/- 250-300 коня според сетъпа, което ще е приятно за каране, ако има и газчица за ежедневието... да речем 5500-6000 общ бюджет с колата.
#29
Публикувано 09 декември 2013 - 22:55
Смятам , че 5500 - 6000 ..
Мега , окабеляване , BIPове , настройка - 1000 лева с бензина
Генерация - 400 лева само тръби , 100 лева заварки
6 дюзи 460ки бош - 400 лева
Блоу ОФФ - 100 лева
Преработка на изпускателя - 100 лева
Турбина - ~400 лева
Един нотариус , обслужване и сме на 6ца
Звучи прекалено хубаво да е истина , винаги излиза нещо .. неочаквано
Този пост е редактиран от Наско: 09 декември 2013 - 23:04
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#30
Публикувано 09 декември 2013 - 23:09
Смятам , че 5500 - 6000 ..
Мега , окабеляване , BIPове , настройка - 1000 лева с бензинаГенерация - 400 лева само тръби , 100 лева заварки
6 дюзи 460ки бош - 400 лева
Блоу ОФФ - 100 лева
Преработка на изпускателя - 100 лева
Турбина - ~400 лева
Един нотариус , обслужване и сме на 6ца
Звучи прекалено хубаво да е истина , винаги излиза нещо .. неочаквано
аз нз как ще преработят узпускателя като той е от чугун .,. директно колектор като твоя или нов турбо колектор което и в двата случая е много над 100лв.... също кулер-а забравяме ... също и турбо пътищата които ако се правят както трябва излизат повече от един кулер ... и маса още неща ... буустметри, широколентова ламбда (само тя е 500лв ... ) кво ли не
Also tagged with one or more of these keywords: мерцедес, тунинг, турбо, колектор, дюзи, кулер, генерация, биели, бутала, скорости
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни