А защо имам проблем само на газ е въпроса ? Ако е проблем с цилиндъра,клапан ... то и на бензин трябва да го имам проблема. Малко са ми познанията, аз за това питам.
проблем с компресора на Е200
Започната от Chavdar81, 29 сеп 2013 - 10:57:36
80 мнения по тази тема
#77
Публикувано 03 ноември 2013 - 22:05
Изключването на цилиндри е от ГИ. Питай ме откъде знам
Колега, би ли погледнал под капа, от рейката на газовия инжекцион до колектирте,колко са ти дълги маркучите и еднакви ли са на дължина, защото сега чета че трябва да са до 15 см дълги и да са с еднаква дължина,а при мен на 2,3 и 4-та дюза са дълги поне 30 см,че и повече, а на 1-ва е 10-15 см. И точно на 1-ва ми е проблема.
#78
Публикувано 03 ноември 2013 - 22:32
Аз съм с ГИ БРЦ, маркучите са ми по същия начин но не ми гаси цилиндри, като в БРЦ ми обясниха, че уредбата имала доста умно управление и нямало значение че единия маркуч е 15 другия 35 см
Немеца го е измислил !
#79
Публикувано 04 ноември 2013 - 22:41
Има значение, разбира се, но щом работи добре, значи е добре.
Според мен е или прегънат маркуч за 1ви цилиндър, или кофти инжектор.
За да елиминираш последното, размени 1ви инжектор с някой друг и виж дали ще гаси другия
#81
Публикувано 28 септември 2024 - 20:49
Колеги, някой знае ли номера на този "О" пръстен, който се намира под дебитомера или поне някакви размери.Здравейте колеги. Както бях писал вчера,днес ходих при един майстор. Човека ми закачи колата на елкон,гледа струва, вика всичко е в норма,никакви отклонения за които да се хвана. Почна да оглежда други възможности които компютър не би хванал. Изключи варианта да е електрически проблема.
Почна да маха маркучите наред,махна маркуча който влиза в клапана който е преди въздушния филтър и маркуча след филтъра. Запуши ги двата и колата угасна. Усъмни се нещо и после запуши тръбата след филтъра и почна да надува от другата и се оказа, че имам пробив в системата, изпускаше от някъде въздух. Почнахме да се ослушваме от къде и се оказа, че под дебитомера където ляга на една тръба,там трябва да има "О" пръстен, а при мен незнайно защо го е хванала липсата и изпускаше въздух от там. Обиколих половината град за такъв пръстен,само с поръчка навсякъде и накрая намерих от магазин само за пръстени,уплътнения,семеринги и т.н. Утре сутрин ще сложа пръстена и пак при майстора да видим дали има от някъде другаде пробив,защото не сме сигурни че само от липсата на пръстена има пробив.
Майстора ми направи много добро впечатление днес. На въпроса ми какво струва работата днес,каза: Нищо не струва,още не сме ти решили проблема. Като го решим тогава. Сефте някой да не ми иска пари.
Сега дежурния въпрос: Може ли от тоя пръстен да са ми всичките главоболия и защо преди това колата си вървеше добре ,все пак и преди не го е имало,а няма от къде да падне.
Прикачени файлове
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни