А защо имам проблем само на газ е въпроса ? Ако е проблем с цилиндъра,клапан ... то и на бензин трябва да го имам проблема. Малко са ми познанията, аз за това питам.
проблем с компресора на Е200
Започната от Chavdar81, 29 сеп 2013 - 10:57:36
79 мнения по тази тема
#77
Публикувано 03 ноември 2013 - 22:05
Изключването на цилиндри е от ГИ. Питай ме откъде знам
Колега, би ли погледнал под капа, от рейката на газовия инжекцион до колектирте,колко са ти дълги маркучите и еднакви ли са на дължина, защото сега чета че трябва да са до 15 см дълги и да са с еднаква дължина,а при мен на 2,3 и 4-та дюза са дълги поне 30 см,че и повече, а на 1-ва е 10-15 см. И точно на 1-ва ми е проблема.
#78
Публикувано 03 ноември 2013 - 22:32
Аз съм с ГИ БРЦ, маркучите са ми по същия начин но не ми гаси цилиндри, като в БРЦ ми обясниха, че уредбата имала доста умно управление и нямало значение че единия маркуч е 15 другия 35 см
Немеца го е измислил !
#79
Публикувано 04 ноември 2013 - 22:41
Има значение, разбира се, но щом работи добре, значи е добре.
Според мен е или прегънат маркуч за 1ви цилиндър, или кофти инжектор.
За да елиминираш последното, размени 1ви инжектор с някой друг и виж дали ще гаси другия
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни