Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

проблем с компресора на Е200


  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#76 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
Garage View Garage

Posted 03 November 2013 - 17:37

А защо имам проблем само на газ е въпроса ? Ако е проблем с цилиндъра,клапан ... то и на бензин трябва да го имам проблема. Малко са ми познанията, аз за това питам.


  • 0
Публикувано изображение

#77 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
Garage View Garage

Posted 03 November 2013 - 22:05

Изключването на цилиндри е от ГИ. Питай ме откъде знам :wacko

Колега, би ли погледнал под капа, от рейката на газовия инжекцион до колектирте,колко са ти дълги маркучите и еднакви ли са на дължина, защото сега чета че трябва да са до 15 см дълги и да са с еднаква дължина,а при мен на 2,3 и 4-та дюза са дълги поне 30 см,че и повече, а на 1-ва е 10-15 см. И точно на 1-ва ми е проблема.


  • 0
Публикувано изображение

#78 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 03 November 2013 - 22:32

Аз съм с ГИ БРЦ, маркучите са ми по същия начин но не ми гаси цилиндри, като в БРЦ ми обясниха, че уредбата имала доста умно управление и нямало значение че единия маркуч е 15 другия 35 см :)


  • 0

Немеца го е измислил !


#79 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 04 November 2013 - 22:41

Има значение, разбира се, но щом работи добре, значи е добре.

Според мен е или прегънат маркуч за 1ви цилиндър, или кофти инжектор.

За да елиминираш последното, размени 1ви инжектор с някой друг и виж дали ще гаси другия ;)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#80 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
Garage View Garage

Posted 05 November 2013 - 00:15

размених маркучите на първи и втори , спря да гаси цилиндъра.


  • 0
Публикувано изображение




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users