Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

Mercedes 190E 3.0От 2.6 автомат към 3.0 ръчак :)


  • Please log in to reply
110 replies to this topic

#16 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 13 August 2013 - 10:03

Разбирам колеги, но аз бях свидетел как като сложихме това реле, като дадеш на контакт помпата не се включваше изобщо.

 

Масленото към момента няма да го права да, прави сте, само по-нататък мисля да си сложа датчик за температурата на маслото.

Радиатора се убедих, че трябва от 190-ка със щестак, когато сложих този от 124-ката, който колегата, от който купих двигателя ми даде, стърчеше 10-15 см. Ама голям дефицит тези радиатори.

 

 

На къде е стърчал 10-15см? Във вертикална или в хоризонтална посока? Ако е във вертикална (по-висок е от колкото трябва, но широчината е същата) евентуално има ли възможност да го купя този радиатор?


  • 0
Follow your own star...

#17 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
Garage View Garage

Posted 13 August 2013 - 10:21

Във вертикален аспект, на ширина се пъхна, но стърчеше отгоре, принципно съм говорил с един приятел да го взима, но нищо конкретно не сме говорили, дай ми 1-2 дни да говоря с него ще го взима ли със сигурност и ако няма, ще ти пиша, тогава и ще му взема точните размери,


  • 0

M112.940 inside

 

 


#18 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 13 August 2013 - 15:37

Мен не ме бърка колко е висок, влиза ли между гредите на 190тката ако е здрав ще го взема


  • 0
Follow your own star...

#19 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
Garage View Garage

Posted 29 October 2013 - 10:19

Малко да обновя и моята темичка колеги, все не ми остава време да кача снимки едно друго но тези дни ще го направя, последните 3 седмици колата не беше в движение, защото по някаква причина не искаше да пали и след доста разглабяне извадих инжекцията и излезе, че мущука(каква хубава българска дума) от гумата под инжекцията към стъпковото моторче липсваше и беше зейнала дупчицата, сега си сложих инжекцията от 2.6-цата, поне вече със сигурност се уверих, че са абсолютно еднакви, серийни номера и всичко :) Иначе колата бЕга много, на газ, със тази ужасна плочка, тип котлон, с която карам и пак с 3-ма човека в колата 150 за нищо ги няма, а като сложа и късия диф 3.46(в момента съм със автоматичния 3.06) не ми се мисли :))) Взех нов изпарител BRC 140 kw, че предишните собственици бяха решили, че 100 kw изпарител е достатачен за 2.6.

Към момента единствено ме притеснява факта, че колата погорява масло, още немога да хвана колко точно но съм минал около 2000 км с новия двигател и вече долях литър масло и май и него е поизяло... Маслото е Mobil S2000 10w-40, мой приятел си кара 124-ката с само с това малко и никога не му е бутало. Идеи как да разбера сигментите ли са за смяна или е нещо друго?


  • 0

M112.940 inside

 

 


#20 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 30 October 2013 - 06:50

Като за начало си измери компресията на мотора.Ако имаш износване в буталната група,ще си с повишено картерно налягане.Другата възможна причина е гумичките на клапаните да са се изпекли(твърди)и за това да гори масло.Имай в предвид,че понижена компресия може да се дължи и на не добре регулирани клапани-така,че трябва просто да тръгнеш от някъде....
  • 0

#21 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 30 October 2013 - 07:28

Тва Масло Мобил вече не някогашния Мобил и аз карах с него и хич не съм доволен. Като загрее двигателя и става на чорба пада налягането а във високите обороти  направо почва да го гори тоя мотор М103.


  • 0

#22 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
Garage View Garage

Posted 30 October 2013 - 10:01

Като за начало си измери компресията на мотора.Ако имаш износване в буталната група,ще си с повишено картерно налягане.Другата възможна причина е гумичките на клапаните да са се изпекли(твърди)и за това да гори масло.Имай в предвид,че понижена компресия може да се дължи и на не добре регулирани клапани-така,че трябва просто да тръгнеш от някъде....

 

Мислех да меря компресия, но всеки вика, че мотора може да си има компресия и пак да гори масло, като е заминал масления сегмент... но ще я измеря днес, утре, гумички на клапаните едва ли са много скъпи ще ги сменя и тях и лека полека трябва да се почне да

 

 

Тва Масло Мобил вече не някогашния Мобил и аз карах с него и хич не съм доволен. Като загрее двигателя и става на чорба пада налягането а във високите обороти  направо почва да го гори тоя мотор М103.

 

Ами мой приятел кара 124-ката си и на баща си 190-ката, и двете са 2.0 122 коня, само с това масло и никога не долива, друг е въпроса, че той почти не минава 4000 оборота, а аз доста често стоя над 4000... при следващата смяна ще пробвам с тотал или мотул, баща ми вика да съм слагал 15в-40, но не мисля, че ще помогне в какъвто и да е аспект.


Edited by IvoR1, 30 October 2013 - 10:03 .

  • 0

M112.940 inside

 

 


#23 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 30 October 2013 - 19:30

Гумичките питах преди и ми казаха оригинални 104лв и неоргинални 22лв. ама зависи от кой магазин пазариш , това бяха цени от SNT Plovdiv.


  • 0

#24 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 31 October 2013 - 22:34

слаба/силна компресия не е решаваща за диагностика откъде харчи масло.

 

Този мотор сам си регулира хлабината на клапаните с хидро компенсаторите.

Ако говорим за нагар между клапан и легло-слабо вероятно при М103. повечето са с ротатори на клапаните и трудно правят нагар причиняващ слаба компресия. Мисля че първите М103 са без ротатори.

 

в ръководствата за коли с М103, пише:

при каране с висока скорост, разходът може да достигне 1л/1000км.

 

По принцип М103 страда от бързо износващи се водачи на клапаните. гумичките са ясни....


  • 1

#25 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
Garage View Garage

Posted 22 November 2013 - 10:38

A какво смятате за стария метод със газта за горене? 2-ма човека вече ми го препоръчаха, както и няколко, който казаха, че няма никакъв смисъл от него.

 

Иначе вчера за сефте покарах колата с 3-ката на бензин, на първо четене, предполагам заради газовия котлон и филтърната кутия от 2.6, на ниските е мудничък, но във високите добре дърпа :) Днес ще махна газта за няколко дни, ще сложа филтърната кутия от 3-ката и да видим има ли разлика


  • 0

M112.940 inside

 

 


#26 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 22 November 2013 - 14:28

Май мотора не е виновен. 

 

Те тука ще да е отговора:

 

 той почти не минава 4000 оборота, а аз доста често стоя над 4000

 

 

Най-сигурно ще е, да се напрегнеш да покараш малко като него, па тогава мерене.

 

....или да ги размените и да му докажеш че и неговата може да го пипа.  :yeah

--------------------------------------

:18+

 

Много са ми интересни като кажат  'мойта не го бара' :D

 

Ама я я оставете да я побара екип от разносвачи на пици, па па ке си думаме!  

 

- Барне ли се Бенцо като чужда булка, не само ке го пипа а ке го лапа и ке го гълта ! ;)

 

:mbcb


Edited by Вай Басо, 22 November 2013 - 14:30 .

  • 7


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#27 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 22 November 2013 - 23:32

Бай Васо, за тоя лаф - имаш един плюс и от мене :)


  • 2

#28 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
Garage View Garage

Posted 25 November 2013 - 09:51

Ами последният път като идвах до София почти не съм изпъвал, като изключим едно 220 като стъпах на магистралата, и пак го бутна, сега вече съм със зимните гуми и я карам по-полека, поне по завоите :))) но побутва, ще почна да отменям един по един методите, като почнем от гумички на клапаните, само да остане време...

 

П.П. - С глас съм се смял на поста на Бай Васо :)))) така е мамка му :))) Макар, че стария ми 190Е 2.0 карбуратор както и да го карах все си гореше килце на 10 000

 

П.П.П. - Колеги, може ли да ми кажете от къде се взима сигнал за оборотомера при м103? откакто съм купил колата оборотомера не бачка, купих друго табло преди време но не се оправи и сега съм решил, че ще си прокарам нов кабел.


Edited by IvoR1, 25 November 2013 - 10:35 .

  • 1

M112.940 inside

 

 


#29 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
Garage View Garage

Posted 25 November 2013 - 11:07

Ето малко снимки от смяната на двигателя :)
 

Коша след дисекцията:
Attached File  412659_10201086956150395_77102031_o.jpg   117.09K   3 downloads

 

старото животно с мизерията, наречена автоматична кутия

Attached File  1001183_10201087012231797_2056426918_n.jpg   68.81K   3 downloads

 

Моя приятел, с който сменяхме

Attached File  935071_10201086967270673_708019423_n.jpg   73.31K   3 downloads

 

Attached File  999351_10201087012351800_542217408_n.jpg   111.28K   3 downloads

 

Attached File  1001809_676457639037634_1249745171_n.jpg   126.03K   3 downloads

 

Автомобила, без двигател, бързо му се лепна прякора ML :D

Attached File  944254_10201086972070793_1937077420_n.jpg   140.38K   3 downloads


  • 0

M112.940 inside

 

 


#30 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
Garage View Garage

Posted 25 November 2013 - 11:57

Ето и едно "бързо" клипче на монтирането на новия двигател :)))

 

https://www.facebook...518169815095118

 

А това е 3-ката запалена само по колектори :)

 

https://www.facebook...&type=3


  • 0

M112.940 inside

 

 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users